Francozi znova dražijo svoj e-3008, tokrat z zanimivo kamuflažno folijo. E-3008 bo zamenjal bencinski 3008, avtomobil pa bo prvi peugeot, ki bo izdelan na Stellantisovi novi električni platformi STLA medium. Dražilne fotografije lepo razkirvajo, da bo e-3008 oblikovno nadgradil model 408, le da bo malenkost višji in seveda z nizko streho, saj so takšni križanci zadnje čase pač moderni.
slika
Kakšna bo nova notranjost i-Cockpit smo že videli, seveda pa gre za nadgradnjo obstoječih notranjosti, tako da bo voznik v rokah še vedno držal majhen volan. Nad slednjega so postavili velik 21-palčni zaslon, ki v eni enoti lepo združuje digitalne merilnike in ostale vsebine, tudi multimedijske. Na sredini armaturne plošče je manjši zaslon z bližnjicami do najbolj pogostih funkcij, ki si jih bo lahko voznik nastavil po svojih željah. Še vedno bo upravljanje s prezračevanjem samo preko zaslona na dotik, vendar verjamemo, da bo tokrat to končno delovalo tekoče in brez pretiranega čakanja.
slika
Poleg tega fotografije dodobra razkrivajo tudi druge dele notranjosti, ki se malenkostno poklanja prejšnji generaciji, seveda pa gre za nadgradnjo, kar se materialov tiče. Francozi bodo znova uporabili kombinacijo tekstila in kovinskih materialov, veliko bo mehke plastike, na žalost pa bo v notranjosti še vedno veliko svetleče črne plastike, ki je krasna za nabiranje prstnih odtisov in prahu. So pa po drugi strani končno izbirnik prestav prestavili na armaturno ploščo, da zaseda manj prostora in je bolj priročen pri gumbu za zagon motorizacije.
slika
Točnih podatkov o motorizaciji in bateriji zaenkrat še ni, lahko pa platforma STLA medium vase sprejme baterijske sklope, ki pogoltnejo od 87 do 104 kWh. To pomeni, da bi lahko peugeot e-3008 prevozil do 700 kilometrov (WLTP), hitro pa bo tudi polnjenje, saj se bo na minuto baterija napolnila za novih 32 kilometrov vožnje. Vemo, da bodo na voljo trije različni električni pogoni in tudi štirikolesno gnana izdaja, večino prodaje pa bo predstavljala izdaja z enim elektromotorjem in pogonom na en kolesni par. Novi peugeot e-3008 pokažejo 12. septembra, na cestah pa se bo pojavil konec prihodnjega leta, mogoče celo zgodaj leta 2025.
slika
Če želite biti med prvimi, ki bo vozil novi peugeot e-3008, potem morate na vašem letošnjem dopustu v Italiji, Avstriji, Nemčiji, Franciji ali Belgiji biti pozorni, saj bodo to poletje tam vozili zamaskirani prototipi. Če avtomobil zagledate, ga fotografirajte in objavite na socialnih omrežjih s ključnikom camocatch (#camocatch) in omembo znamke Peugeot (@Peugeot). Peugeot bo namreč med vsemi izžrebal 6 nagrajencev, ki bodo lahko med prvimi na svetu sedli za volan novega peugeota e-3008.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Drzno na elektriko

Konec leta 2024 pripelje tretji peugeot 3008, ki bo drzno oblikovan in samo z električnim pogonom.

Beri dalje
Dvig vrednosti japonskih mladodobnikov
NOVICE
Dvig vrednosti japonskih mladodobnikov
Classic-Analytics
Iztok Krajnc
Praktična izdaja prihaja leta 2026
NOVICE
Praktična izdaja prihaja leta 2026
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc
Test zložljivih koles
NOVICE
Test zložljivih koles
ADAC
Iztok Krajnc
Nov poltovornjak za Evropejce
NOVICE
Nov poltovornjak za Evropejce
Maxus T60 max
Iztok Krajnc
Več moči v enaki obleki
NOVICE
Več moči v enaki obleki
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Nov paket za ljubitelje črne
NOVICE
Nov paket za ljubitelje črne
Ford kuga ST-line X black
Iztok Krajnc
Novo ime, večji doseg
NOVICE
Novo ime, večji doseg
Toyota bZ
Iztok Krajnc
Večinoma za Južno Ameriko
NOVICE
Večinoma za Južno Ameriko
Renault boreal
Iztok Krajnc
Ultimativna mazda MX-5?
NOVICE
Ultimativna mazda MX-5?
Rocketeer MXV6
Iztok Krajnc
Nova oblika, več prefinjenosti
NOVICE
Nova oblika, več prefinjenosti
Škoda enyaq RS
Iztok Krajnc