Južnokorejci so svoj peti santa fe pokazali že v drugi polovici julija, zdaj pa so razkrili še nekatere podrobnosti svoje ekstremno napredne škatle.
Verjetno se lahko strinjamo, da novi santa fe s svojo posebno obliko zbuja veliko pozornosti. Točno to so Južnokorejci tudi želeli, obenem pa želijo ponuditi družinam prijazen in predvsem praktičen avtomobil. Peti santa fe bodo začeli prodajati še pred koncem leta in bo predstavljal alternativno povsem električnemu SUVju s sedmimi sedeži ioniq 7, lahko pa na klasični alternativi najdemo kar nekaj oblikovnih stvari, ki spominjajo na električno družino znamke Hyundai. Zelo zanimiv je predvsem obraz, kjer je čez celotno širino LED trak, prav tako pa dnevne luči v posamezni enoti tvorijo črko H, takisto oblika sprednjega odbijača. Malenkost so podaljšali tudi medosje, da bo v notranjosti še več prostora, povečali so odprtine za platišča, ki v diagonalo merijo kar 21 palcev, tudi na zadku, ki se nam zdi neposrečen, pa imajo luči grafiko v obliki črke H.

Novi santa fe v dolžino meri 4,83 metra, v širino 1,9 in v višino od 1,72 do 1,73 metra, odvisno od opreme, v prtljažnik pa bo mogoče pospraviti kar 95 litrov več prtljage kot prej, skupaj kar 725 litrov. Medosje so povečali na 2,81 metra, zaradi česar je v notranjosti več prostora za noge potnikov, v drugi vrsti za 2 centimetra in v tretji za 1,5 centimetra. Še več prostora je tudi za glave zadnjih potnikov, kar 69 milimetrov več. Največja novost znotraj sta ukrivljena zaslona, podobno kot pri novejših bavarskih produktih, oba pa v diagonalo merita 12,3 palcev. Levi je vsekakor namenjen digitalnim merilnikom, sredinski pa multimedijskim storitvam. Všeč nam je, da je upravljanje s prezračevanjem ločeno na spodnji strani armaturne plošče in da so pod osrednjimi zračniki tudi klasični gumbi, vsekakor pa bo v notranjosti še prefinjeno in perforirano usnje nappa, dodatki iz lesa in dve vrsti sedežev, ki se bosta lahko popolnoma pospravili v ravno dno. Še več, na sredinski konzoli bosta dve podlagi za polnjenje mobilnih telefonov, slednje pa bo imelo po tri stopnje.

Novi santa fe je izdelan na novi platformi N3, ki omogoča vgradnjo hibridnih in priključnohibridnih pogonskih sklopov, v tokratni generaciji pa bodo na voljo samo bencinski motorji. Najšibkejši bo 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo ponudil 132 kW (180 KM) moči in bo deloval v sklopu hibridnega pogonskega sklopa, enak motor pa bo ponudil tudi 'samo' 117 kW (160 KM) moči, ko bo deloval v sklopu priključnohibridnega pogonskega sklopa. Koliko moči bo prispeval elektromotor še ni znano, takisto še ne vemo, koliko elektrike bo lahko pospravila baterija, bo pa to gotovo več kot 13,8 kWh, kar je veljalo doslej. Tako bo takšen santa fe lahko prevozil okoli 80 kilometrov na elektriko, do 100 km/h pa bo pospešil v 9,1 sekunde, hibrid v 9,5. Več moči bo ponudil 2,5-litrski štirivaljnik, ki bo brez turbine ponudil 142 kW (194 KM) moči, s turbino pa 206 kW (281 KM) moči. Najzmogljivejši santa fe se bo tako do 100 km/h pognal v okroglih osmih sekundah in bo lahko dosegel hitrost 210 km/h.

Novi santa fe bo na voljo v 10 različnih barvah v Evropi in v 11 v Severni Ameriki, kar je povsem nepravično. Vsaj barve notranjosti bodo povsod enake, torej črna, siva, rjava, posebna zelena in izrazito črna. Vstopni santa fe bo gotovo stal več od aktualnega modela, za katerega zahtevajo najmanj 40.640 EUR, za hibrid najmanj 44.140 EUR in za priključni hibrid najmanj 58.240 EUR.
Dva motorja premikata novi santa fe
Beri dalje