Študija razkriva, da se večina (dva od treh, 69 %) vprašanih Nemcev in Nemk strinja s tem, da bo na področju okoljevarstva potrebno nekaj ukreniti, če želimo našim zanamcem zapustiti planet na katerem bodo lahko živeli, ker bodo v nasprotnem primeru na njem lahko kvečjemu životarili … Posledično si 90 odstotkov izmed vseh, ki so sodelovali v tej raziskavi, želi uvedbe bolj razvejanega in potnikom bolj prijaznega javnega prometa, 88 odstotkov izmed vseh vprašanih pa zagovarja tudi izgradnjo boljše infrastrukture za kolesarje. Večina (62 %) izmed vseh vprašanih zagovarja tudi ukinitev privilegijev, ki so jih nemška podjetja deležna ob nakupu službenih osebnih avtomobilov, istočasno pa večina (61 % v obeh primerih) zagovarja tudi splošno omejitev potovalne hitrosti na nemških avtocestah (130 km/h) ter ponovno uvedbo subvencij, ki bi ljudi spodbujale k nakupu električnih avtomobilov.
slika
Bolj razdeljeni (52 % izmed vseh vprašanih zavrača takšen pristop …) so Nemci glede uvajanja mestnih con, kjer je vstop prepovedan za vozila s fosilnimi pogonskimi motorji, podobno razdeljeni (54 % vprašanih se z uvedbo takšnih parkirišč ne strinja …) so tudi glede uvajanja zelo dragih (za lastnike avtomobilov) parkirišč v mestih, nekoliko več (56 %) je takšnih, ki v celoti zavračajo uvedbo taks za vstop na območja nemških mest. Ker se tudi Nemci in Nemke ne morejo pohvaliti z zelo dobro razvejano mrežo javnega prometa je osebni avtomobil še vedno nujna materialna dobrina za večino (68 %) nemških gospodinjstev, precej manj (43 %) je naklonjenih pešačenju, še manj (32 %) je kolesarjev in kolesark, samo 30 odstotkov izmed vseh vprašanih se vsakodnevno vozi z železnico in avtobusi. Samo 10 odstotkov izmed vseh vprašanih ob tem uporablja regionalne vlake, najmanj (3 %) pa je uporabnikov električnih skirojev.
slika
80 odstotkov izmed vseh, ki so sodelovali v tej raziskavi, premore lasten avtomobil, 58 % izmed vseh vprašanih nima avtomobila, imajo pa bicikel, samo 20 odstotkov izmed vseh vprašanih je lastnikov električnih koles. 7 odstotkov izmed vseh vprašanih, je lastnikov skuterjev, odnosno motociklov ali mopedov, 5 odstotkov je tudi lastnikov električnih koles, samo 2 odstotka izmed vseh vprašanih je lastnikov tovornih koles. Slabo pa kaže tudi nemškim trgovcem z električnimi avtomobili, ker ni se za nakup takšnega vozila trenutno odločilo samo 18 odstotkov izmed vseh vprašanih, 22 odstotkov izmed vseh vprašanih bi se morda odločilo za nakup električnega avtomobila. Več (23 %) je takšnih, ki v to niso povsem prepričani, še več (32 %) je Nemcev in Nemk, ki odločno zavračajo možnost nakupa striktno električno gnanega vozila v bližnji prihodnosti.
slika
54 odstotkov izmed vseh vprašanih je mnenja, da so električna vozila trenutno še vedno absolutno predraga, 51 odstotkov izmed vseh vprašanih ni zadovoljnih z akcijskim radijem električnih avtomobilov v kombinaciji (43 %) s premalo razvejanim omrežjem električnih polnilnic. 44 odstotkov izmed vseh vprašanih pa že dolgo ne verjame več v marketinške mite o neverjetno okolju prijaznih električnih avtomobilih. K temu je potrebno prišteti še 40 odstotkov vprašanih, ki ne verjamejo v marketinške mite o varnosti električnih avtomobilov, ker je iz te skupine celo 80 odstotkov takšnih, ki verjamejo v to, da bodo imeli težave z vgrajenimi električnimi akumulatorji, 68 odstotkov pa je celo prepričanih, da so električni avtomobili zaradi velike možnosti nastanka požarov ob prometnih nesrečah celo smrtno nevarne pasti. Potencialne kupce pa zelo skrbi (tako meni 62 % izmed vseh vprašanih) tudi stanje vgrajenih akumulatorjev pri rabljenih električnih avtomobilih.
slika
Bo torej nemška mobilnost do leta 2035 res zelo električna? V to danes ne verjame skoraj nihče več, razen zmešanih politikov v Bruslju in njihovih prisklednikov iz avtomobilske industrije, ki bi z zelenim prehodom seveda lahko zaslužili veliko denarja. Rezultati študije tukaj.
slika
Posted on

E-Auto? Nein danke!

Priznana neodvisna nemška organizacija TÜV je v teh dneh predstavila rezultate interne študije „TÜV Mobility Studie 2024“, ki razkrivajo vse predsodke in odpor nemške populacije glede striktno električno gnanih avtomobilov.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc