Eden izmed najpogostejših mitov glede slabosti električnih vozil pravi, da v takšna vozila vgrajeni akumulatorji električne energije sčasoma izgubljajo kapaciteto, vse to pa se odraža pri akcijskih dosegih električnih avtomobilov. Žal ta mit drži, čeprav ne v celoti, ker je vse skupaj odvisno od načina polnjenja akumulatorjev in načina uporabe električnega avtomobila. Na to, kako hitro bodo vgrajeni akumulatorji pričeli izgubljati kapaciteto, pa vpliva tudi njihova starost in pa število prevoženih kilometrov.
slika
Akumulatorji, ki se trenutno nahajajo v večini električnih avtomobilov, so v določenih situacijah (konstantno polnjenje akumulatorjev na hitrih polnilnicah z visokim enosmernim električnim tokom (DC), visoka nihanja temperature ozračja) lahko hitro pod stresom, vse to pa se seveda začne odražati pri njihovi kapaciteti. Strokovnjaki nemške organizacije TüV Nord ocenjujejo, da lahko električni akumulatorji v električnih avtomobilih v obdobju od osmih do desetih let starosti v povprečju izgubijo približno 30 odstotkov prvotne kapacitete, omenjajo pa tudi možnost, da se kapaciteta akumulatorjev skrči v manjšem ali večjem obsegu, ker je to odvisno tudi od načina uporabe vozila, podobno kot pri fosilno gnanih vozilih, kjer vemo, da stalna vožnja na krajših relacijah povzroči večjo obrabo sestavnih delov kot konstantna vožnja na dolgih relacijah. Pravilo igre je v tem primeru zelo enostavno (10.000 prevoženih kilometrov po mestu je enako 15.000 prevoženim kilometrom na avtocestah ).
slika
Po izkušnjah strokovnjakov podjetja Mahle, ki so jih pridobili na osnovi uporabe njihove nove diagnostične naprave z oznako 'E-Health Charge', ker lahko ta naprava v roku petnajstih minut oceni stanje akumulatorjev, je izguba kapacitete akumulatorjev pri samo nekaj let starih električnih avtomobilih minimalna, kritičen upad kapacitete akumulatorjev pa zaznavajo pri električnih avtomobilih, ki so starejši od osmih let. Ob tem so tudi omenili najvišjo možno starost (približno 20 let …) električnih avtomobilov, posledično ta vozila v bodočnosti najbrž ne bodo imela statusa starodobnikov. Ob tem so nanizali tudi dva primera. Pri skoraj novem renaultu (model megane 'E-Tech') je naprava izmerila 99 odstotno kapaciteto vgrajenih akumulatorjev, pri približno 10 let starem BMW-ju i3 je naprava izmerila samo še 74-odstotno kapaciteto vgrajenih akumulatorjev.
Posted on

EKG test električnega avtomobila

Iz nemškega podjetja Mahle prihaja informacijo o pričetku prodaje nove testne naprave, ki bo serviserjem električnih vozil omogočila vpogled glede stanja vgrajenih akumulatorjev, ker jo bodo lahko priključili na akumulatorski ‘Black Box’.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc