Eden izmed najpogostejših mitov glede slabosti električnih vozil pravi, da v takšna vozila vgrajeni akumulatorji električne energije sčasoma izgubljajo kapaciteto, vse to pa se odraža pri akcijskih dosegih električnih avtomobilov. Žal ta mit drži, čeprav ne v celoti, ker je vse skupaj odvisno od načina polnjenja akumulatorjev in načina uporabe električnega avtomobila. Na to, kako hitro bodo vgrajeni akumulatorji pričeli izgubljati kapaciteto, pa vpliva tudi njihova starost in pa število prevoženih kilometrov.
slika
Akumulatorji, ki se trenutno nahajajo v večini električnih avtomobilov, so v določenih situacijah (konstantno polnjenje akumulatorjev na hitrih polnilnicah z visokim enosmernim električnim tokom (DC), visoka nihanja temperature ozračja) lahko hitro pod stresom, vse to pa se seveda začne odražati pri njihovi kapaciteti. Strokovnjaki nemške organizacije TüV Nord ocenjujejo, da lahko električni akumulatorji v električnih avtomobilih v obdobju od osmih do desetih let starosti v povprečju izgubijo približno 30 odstotkov prvotne kapacitete, omenjajo pa tudi možnost, da se kapaciteta akumulatorjev skrči v manjšem ali večjem obsegu, ker je to odvisno tudi od načina uporabe vozila, podobno kot pri fosilno gnanih vozilih, kjer vemo, da stalna vožnja na krajših relacijah povzroči večjo obrabo sestavnih delov kot konstantna vožnja na dolgih relacijah. Pravilo igre je v tem primeru zelo enostavno (10.000 prevoženih kilometrov po mestu je enako 15.000 prevoženim kilometrom na avtocestah ).
slika
Po izkušnjah strokovnjakov podjetja Mahle, ki so jih pridobili na osnovi uporabe njihove nove diagnostične naprave z oznako 'E-Health Charge', ker lahko ta naprava v roku petnajstih minut oceni stanje akumulatorjev, je izguba kapacitete akumulatorjev pri samo nekaj let starih električnih avtomobilih minimalna, kritičen upad kapacitete akumulatorjev pa zaznavajo pri električnih avtomobilih, ki so starejši od osmih let. Ob tem so tudi omenili najvišjo možno starost (približno 20 let …) električnih avtomobilov, posledično ta vozila v bodočnosti najbrž ne bodo imela statusa starodobnikov. Ob tem so nanizali tudi dva primera. Pri skoraj novem renaultu (model megane 'E-Tech') je naprava izmerila 99 odstotno kapaciteto vgrajenih akumulatorjev, pri približno 10 let starem BMW-ju i3 je naprava izmerila samo še 74-odstotno kapaciteto vgrajenih akumulatorjev.
Posted on

EKG test električnega avtomobila

Iz nemškega podjetja Mahle prihaja informacijo o pričetku prodaje nove testne naprave, ki bo serviserjem električnih vozil omogočila vpogled glede stanja vgrajenih akumulatorjev, ker jo bodo lahko priključili na akumulatorski ‘Black Box’.

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc