Iz Nemčije prihaja novica o novi ekskluzivni seriji serijskega modela nemške znamke Boldmen, ki letos praznuje peto obletnico obstoja. Tokrat so Nemci združili moči s svetovno znano ladjarsko družbo Cunard, ki prevaža ljudi po vodi že približno 185 let.
Znamka Bolden se je na svetovnem zemljevidu avtomobilizma pojavila šele leta 2020, vendar ji je že leta 2023 uspel veliki met, ker se je njihov model CR4 roadster takrat zaradi zelo pozitivnega mnenja novinarjev nemške revije Auto Bild Sports Cars uvrstil med 14 najboljših testiranih športnih avtomobilov leta 2022. V ozadju tega projekta stojita oče in sin (Harald in Michael Käs), ki sta želela ustvariti novo športno vozilo iz tako imenovane 'Everytimer' (kombinacija tehnike modernega vozila s stilističnimi elementi starodobnika) kategorije vozil. Harald in Michael Käs sta si že pred tem (leta 2014) ustvarila dobro ime z lično izvedenim modelom ETA (Everytimer Automobile) 02, ki v bistvu ni nič drugega kot vizualno spremenjena BMW-jeva 'enka' s priokusom legendarne serije 02 (različice 1502, 1602, 1802 in 2002).

Ob tem sta Nemca združila moči še z enim ljubiteljem (Friedhelm Wiesmann) vozil znamke BMW, sicer bratom Bernda Wiesmanna, brata Wiesmann sta znana predvsem po tem, da sta do sedaj ustvarila približno 1.700 klasičnih roadsterjev s sestavnimi komponentami znamke BMW. Leta 2021 so omenjeni Nemci prvič predstavili model CR4 roadster, ki nastaja v dveh različicah (CR4 & CR4 S) v zelo omejeni nakladi (od 80 do 120 ročno izdelanih vozil na leto …). Ker se boldman CR4 lahko pohvali z individualno podobo boste na prvi pogled težko ugotovili njegovo pravo poreklo, ker gre za dejansko premijski (nekaj s 4-kolesi, kar ni parkirano na vsakem mestnem vogalu …) avtomobil, ki nastaja na tehnološki platformi BMW-ja Z4 M40i. Z njim si boldman v vizualnem pogledu deli samo še prednje vetrobransko steklo in njegov nosilni okvir, vsi ostali karoserijski deli, ki so večinoma izdelani iz ogljikovih vlaken, so oblikovani drugače.

Drugačna pa je tudi zaloga razpoložljivih 'konj' pod motornim pokrovom. Serijski BMW-jev roadster lahko uporabniku ponudi spoštljivih 250 kW (340 KM) pogonske moči, Boldmanov ne ravno kompaktni in ne ravno najlažji izdelek (dolžina: 4.420 mm, širina: 1.933 (2.050) mm brez zunanjih ogledal, višina: 1.275 mm, medosna razdalja: 2.470 mm, neto masa vozila: 1.495 kg, prostornina prtljažnega prostora v zadku: 281 litrov) mu bo že v osnovni različici (CR4) lahko ponudil 300 kW (408 KM) ter 610 Nm motornega navora, posledično bo pospeševanje od 0-100 km/h zaključeno že v 3,9 sekunde, medtem ko je končna hitrost omejena na 250 km/h. Bolj zahtevnim namenjajo različico CR4 S (367 kW / 500 KM ter 700 Nm), ki je lahko še malenkostno bolj zmogljiva (0-100 km/H: 3,7 sekunde, končna hitrost: 270 km/h), seveda pa tudi temu primerno dražja. V obeh primerih je serijski 3,0-litrski BMW-jev bencinski motor spojen z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki pošilja razpoložljivo pogonsko moč do samo zadnjega para koles.

Značilnosti primerkov modela CR4 iz super-ekskluzivne serije 'Cunard icon' so vidne predvsem v notranjosti potniške kabine, ki so jo Nemci za to priložnost še dodatno nadgradili s prestižnimi materiali in nekoliko spremenjeno podobo sedežnih in ostalih oblog ter dodanimi logotipi podjetja Cunard, medtem ko je nivo opremljenosti primerljiv s serijskimi primerki modela Z4, odnosno primerki običajnih različic modela CR4. Vse skupaj pa seveda ni ravno poceni, ker takšno dejansko premijsko poreklo avtomobila spremlja tudi premijska cena. V tem primeru govorimo o približno 205.000 evrih, kar ni veliko glede na to, da bo avtomobil nastal v samo šestih primerkih, temu primeren pa bo tudi izplen ekskluzivnosti in individualnosti (zelo pomembni vrednoti v svetu resnično premožnih ljudi).
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Beri dalje