Hyundai santa fe je na trgu že od novembra leta 2000, ko je bil sprva na voljo samo z enim motorjem in enim menjalnikom. V zadnjih dobrih 20 letih je santa fe izjemno napredoval in postal zelo napreden avtomobil, ki pa ga je v minuli generaciji že ob splovitvi malenkost povozil čas, vsaj kar se konkurence tiče. Peta generacija bo popravila vse napake minule in bo hkrati skušala nagovarjati tudi bolj premijske kupce.
slika
Hyundai ne vlaga veliko denarja samo v elektrifikacijo in v svoje električne avtomobile, saj je še vedno veliko denarja na tekočem računu rezerviranega za klasične avtomobile z notranjim zgorevanjem. Eden takšnih je tudi novi santa fe, ki ga bodo začeli prodajati še pred koncem leta. Peti santa fe bo predstavljal alternativo povsem električnemu SUVju s sedmimi sedeži ioniq 7, lahko pa na klasični alternativi najdemo kar nekaj oblikovnih stvari, ki spominjajo na električno družino znamke Hyundai. Zelo zanimiv je predvsem obraz, kjer je čez celotno širino LED trak, prav tako pa dnevne luči v posamezni enoti tvorijo črko H, takisto oblika sprednjega odbijača. Malenkost so podaljšali tudi medosje, da bo v notranjosti še več prostora, povečali so odprtine za platišča, ki v diagonalo merijo kar 21 palcev, tudi na zadku, ki se nam zdi neposrečen, pa imajo luči grafiko v obliki črke H.
slika
Največja novost znotraj sta ukrivljena zaslona, podobno kot pri novejših bavarskih produktih, oba pa v diagonalo merita 12,3 palcev. Levi je vsekakor namenjen digitalnim merilnikom, sredinski pa multimedijskim storitvam. Všeč nam je, da je upravljanje s prezračevanjem ločeno na spodnji strani armaturne plošče in da so pod osrednjimi zračniki tudi klasični gumbi, vsekakor pa bo v notranjosti še prefinjeno in perforirano usnje nappa, dodatki iz lesa in dve vrsti sedežev, ki se bosta lahko popolnoma pospravili v ravno dno. Še več, na sredinski konzoli bosta dve podlagi za polnjenje mobilnih telefonov, slednje pa bo imelo po tri stopnje.
slika
Novi santa fe je izdelan na novi platformi N3, ki omogoča vgradnjo hibridnih in priključnohibridnih pogonskih sklopov, podrobnosti o slednjih pa zaenkrat še niso znane. Mogoče bodo na voljo podobni motorji kot poprej, le da bodo bolj učinkoviti, vsekakor pa bo moč motorja na kolesa prenašal samo samodejni menjalnik. Peti santa fe uradno pokažejo prihodnji mesec, vstopni model pa bo verjetno stal malenkost več kot aktualni, za katerega zahtevajo najmanj 40.640 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Ekstremno napredna škatla

Pri Hyundaiju so že pokazali novi santa fe, ki ga bodo uradno predstavili šele prihodnji mesec.

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc