Hyundai santa fe je na trgu že od novembra leta 2000, ko je bil sprva na voljo samo z enim motorjem in enim menjalnikom. V zadnjih dobrih 20 letih je santa fe izjemno napredoval in postal zelo napreden avtomobil, ki pa ga je v minuli generaciji že ob splovitvi malenkost povozil čas, vsaj kar se konkurence tiče. Peta generacija bo popravila vse napake minule in bo hkrati skušala nagovarjati tudi bolj premijske kupce.
slika
Hyundai ne vlaga veliko denarja samo v elektrifikacijo in v svoje električne avtomobile, saj je še vedno veliko denarja na tekočem računu rezerviranega za klasične avtomobile z notranjim zgorevanjem. Eden takšnih je tudi novi santa fe, ki ga bodo začeli prodajati še pred koncem leta. Peti santa fe bo predstavljal alternativo povsem električnemu SUVju s sedmimi sedeži ioniq 7, lahko pa na klasični alternativi najdemo kar nekaj oblikovnih stvari, ki spominjajo na električno družino znamke Hyundai. Zelo zanimiv je predvsem obraz, kjer je čez celotno širino LED trak, prav tako pa dnevne luči v posamezni enoti tvorijo črko H, takisto oblika sprednjega odbijača. Malenkost so podaljšali tudi medosje, da bo v notranjosti še več prostora, povečali so odprtine za platišča, ki v diagonalo merijo kar 21 palcev, tudi na zadku, ki se nam zdi neposrečen, pa imajo luči grafiko v obliki črke H.
slika
Največja novost znotraj sta ukrivljena zaslona, podobno kot pri novejših bavarskih produktih, oba pa v diagonalo merita 12,3 palcev. Levi je vsekakor namenjen digitalnim merilnikom, sredinski pa multimedijskim storitvam. Všeč nam je, da je upravljanje s prezračevanjem ločeno na spodnji strani armaturne plošče in da so pod osrednjimi zračniki tudi klasični gumbi, vsekakor pa bo v notranjosti še prefinjeno in perforirano usnje nappa, dodatki iz lesa in dve vrsti sedežev, ki se bosta lahko popolnoma pospravili v ravno dno. Še več, na sredinski konzoli bosta dve podlagi za polnjenje mobilnih telefonov, slednje pa bo imelo po tri stopnje.
slika
Novi santa fe je izdelan na novi platformi N3, ki omogoča vgradnjo hibridnih in priključnohibridnih pogonskih sklopov, podrobnosti o slednjih pa zaenkrat še niso znane. Mogoče bodo na voljo podobni motorji kot poprej, le da bodo bolj učinkoviti, vsekakor pa bo moč motorja na kolesa prenašal samo samodejni menjalnik. Peti santa fe uradno pokažejo prihodnji mesec, vstopni model pa bo verjetno stal malenkost več kot aktualni, za katerega zahtevajo najmanj 40.640 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Ekstremno napredna škatla

Pri Hyundaiju so že pokazali novi santa fe, ki ga bodo uradno predstavili šele prihodnji mesec.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc