Na avtomobilskem salonu v Müchnu so Francozi pokazali novo izdajo modela scenic, ki bo samo še električen.
Renault stavi na drzne oblike in takšen je tudi novi scenic E-tech. Spominja na koncept scenic vision iz lanskega leta, so pa oblikovalci združili nekatere komponente terenskih vozil s praktičnostjo škatlaste oblike, ki sta jo zapovedala modela espace in megane scenic, slednji v drugi polovici 90. let preteklega stoletja. Novi scenic E-tech se ponaša s kratkima previsoma in 2,78 metra dolgim medosjem, tudi s (skoraj) ravno streho, kar bo pomagalo povečati praktičnost notranjosti. V dolžino meri skoraj 4,5 metra, v višino 1,57, kar bo definitivno pomagalo pri ekonomičnosti, katero so povečali tudi zaradi same aerodinamičnosti, ki je bila ključna pri razvoju. Posledično ima scenic spojler na zadku, izvlečne kljuke in posebej oblikovana ohišja zunanjih vzvratnih ogledal, takisto lahka kovana platišča iz aluminija, ki v diagonalo merijo ali 19 ali 20 palcev.
Že videna notranjost bo tudi tokrat sinonim za kvaliteto, s katero se lahko pohvalijo najnovejši električni renaulti. Poleg tega bodo prostorne kabine vsekakor vesele družine, tudi večinoma recikliranih materialov, ki dajo premijski občutek. Po napovedih bo prostora za potnike spredaj in zadaj več kot dovolj, voznik pa bo zaradi višje postavljenega sedeža imel boljši pregled nad okolico avtomobila. Pred voznikom bodo digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, multimedijski sistem bo v diagonalo meril 12 palcev, prav tako pa bo na voljo več kot 50 različnih aplikacij, med drugim tudi Deezer, Spotify, Waze in druge. Poleg tega bo po želji na strehi še panoramsko steklo, ki se lahko popolnoma zamegli ali zbistri, odvisno od želja potnikov, na voljo pa so štiri nastavitve: popolnoma bistro steklo, popolnoma zamegljeno, spredaj svetloba in zadaj zamegljeno ali obratno. Poleg tega je takšna panoramska streha tudi bolj praktična od ostalih, saj porabi 3 centimetre manj višinskega prostora.
Če bosta na zadnji klopi dva potnika, bosta navdušena nad posebnim sredinskim naslonom, ki skupno ponudi kar 3,6 litra odlagalnih površin, dva nosilca za pijačo in dva vhoda USB tipa C za polnjenje naprav. Najbolj pomembna je vsekakor velikost prtljažnika, ki sprejme 545 litrov tovora, poleg tega pa je zaradi možnosti prevrnitve sedežnih naslonov po sistemu 40:20:40 mogoče prevažati tudi daljše predmete, na primer smuči. Francozi obenem dodajajo, da ima novi scenic E-tech največ odlagalnih mest v segmentu, skupno za 38,7 litra, med katerimi pridejo prav velike vratne odprtine, velik predal pred sovoznikom in ostali.
Kupci se boste lahko odločali med dvema baterijama, ki bosta ponudili ali 60 ali 87 kWh uporabne električne energije, kar bo dovolj za od 420 do 620 kilometrov vožnje. Sprva bo na voljo en elektromotor, ki bo ponudil ali 125 kW (170 KM) ali 161 kW (220 KM) moči, bo pa v prihodnosti na voljo tudi štirikolesno gnana različica z dvema elektromotorjema in še večjo močjo. Baterija se bo po napovedih lahko napolnila od 15 do 80 odstotkov v približno 30 minutah, na izmeničnem toku pa bo mogoče polniti z močjo do 22 kW, kar pride zelo prav.
Poleg tega bo renault scenic E-tech že v osnovi na voljo s toplotno črpalko, zaradi česar bo še bolj ekonomičen, prav tako pa bo multimedijski sistem, ki ga poganja Android in premore tudi Google Maps, ob približevanju polnilni postaji sprožil temperaturno uravnavanje baterijskega sklopa, da bo ob priključitvi na elektriko na optimalni temperaturi za hitrejše in bolj učinkovito polnjenje. Na voljo bo tudi zaviranje z dvema stopnjama regeneracije, ki jo bo mogoče nastavljati preko obvolanskih ročic, na voljo pa bo tudi več kot 30 varnostnih sistemov, med drugim sistem zvočnega opozarjanja pešcev pri hitrostih pod 29 km/h, ki so ga razvili skupaj s francoskim glasbenikom Jeanom-Michelom Jarrejem. Novi renault scenic E-tech bo na voljo prihodnje leto.
Električen scenic bo bolj praktičen
Beri dalje