Pred skoraj šestdesetimi leti so pri Fordu na tržišče poslali prvi capri, ki je bil predvsem odgovor na želje evropskih kupcev, saj so slednji želeli voziti nekaj podobnega ameriškim avtomobilom z veliko moči. Leta 1986 so ime capri začasno upokojili, po 38 letih pa se vrača v električni izdaji, kot električni križanec z nizko streho. Drobovje je znano, saj je novinec izdelan na platformi MEB, ki podlaga tudi električni ford explorer, seveda pa so na isti osnovi izdelani tudi tekmeci volkswagen ID.5, škoda enyaq coupé in audi Q4 sportback e-tron.
slika
Novi ford capri se oblikovno zgleduje po starejšem bratu explorer, nekateri zunanji paneli so dobesedno isti, seveda pa je veliko razlik, še posebej streha, ki se spušča hitreje proti zadku, prav tako pa je manj oddaljen od tal kot explorer. Veliko oblikovnih poklonov originalnemu capriju na zunanjosti ne bomo našli, ker pri Fordu niso želeli, da se model prehitro prestara, vsaj tako so upravičili aktualno zunanjost, je pa nekaj dodatkov, ki spominjajo na pretekle caprije. Predvsem črna lastika, ki povezuje luči spredaj in zadaj spominja na tretjo generacijo, ki je na obrazu premogla štiri luči. Capri sicer v dolžino meri 4,63, v širino 1,87 in v višino 1,63 metra.
slika
Vstopni capri bo v notranjosti imel tekstil na sedežih, vse ostalo pa bo pravzaprav prekopirano iz notranjosti modela explorer. V osnovi bo multimedijski sistem imel zaslon na dotik, ki bo v diagonalo meril 14,6 palcev, za boljšo vidljivost pa je mogoče prilagajati kot naklona nazaj in naprej, za njim pa je še podloga za brezžično polnjenje telefona. Seveda je na voljo tudi brezžično preslikovanje vsebine mobilnih telefonov preko Android Auto in Carplay, soundbar zvočnik na vrhu armature in, česar smo najmanj veseli, na dotik občutljive površine na volanu ter za spreminjanje glasnosti na sredinski konzoli. Prav tako je odpiranje zadnjih stekel po vzoru prve Volkswagnove električne družine ID, kjer voznikom za odpiranje zadnjih stekel niso namenili dveh dodatnih gumbov, pač pa dodatno funkcijo, ki je na istih gumbih odpirala vsa štiri stekla. Tečno.
slika
Nizki strehi navkljub ni pretirano zmanjšano udobje potnikov na zadnji klopi, tudi tisti malenkost višji od 180 centimetrov boste redko tarnali nad bližino stropa, je pa res, da bo v vsakem primeru dovolj prostora za noge. V primerjavi s škatlastim modelom explorer ima ford capri celo 30 litrov večji prtljažnik, skupno pogoltne 572 litrov tovora, v dvojno dno pa je mogoče enostavno spraviti polnilne kable, kar mogoče ni vedno najbolj praktično.
slika
Za premikanje bodo na voljo trije električni pogoni, pri čemer bo najšibkejši z močjo 125 kW (170 KM) premogel pogon na zadnji kolesi, elektriko pa bo ponujala najmanjša baterija, ki pospravi 52 kWh elektrike. Zmogljivejši elektromotor bo ponudil 210 kW (286 KM) moči, takisto samo na zadnjo os, bo pa baterija pospravila neto 77 kWh elektrike, najzmogljivejši ford capri bo imel štirikolesni pogon, dva elektromotorja in sistemsko moč 250 kW (340 KM), baterija pa bo neto pospravila 79 kWh elektrike. Osnovni ford capri bo dosegel hitrost 160 km/h in bo lahko po WLTP prevozil do 400 kilometrov s polno baterijo, ostala dva pa bosta prilezla do hitrosti 180 km/h, pri čemer bo šibkejši capri lahko prevozil do 627 kilometrov po WLTP, najzmogljivejši pa do največ 592 kilometrov po WLTP. Za osnovni model še ni znano, s kakšno močjo bo mogoče polniti baterijo, predvidevamo, da z močjo okoli 125 kW, bo pa srednje veliko baterijo mogoče polniti z močjo največ 135 kW in največjo z močjo največ 185 kW. Za primerjavo, volkswagen ID.4 lahko baterijo, ki pospravi 77 kWh elektrike, polni z močjo največ 175 kW. Na žalost ima vgrajeni polnilnik še vedno moč samo 11 kW, kar bi že zdavnaj morali povečati na vsaj 22 kW, tako da hitreje preko izmenične napetosti ne bo šlo.
slika
Ford capri je v osnovi 1 centimeter bliže tlom kot explorer, ima malenkost trše nastavljeno vzmetenje in zaradi tega bo ponudil mogoče nekaj več dinamičnih užitkov, v Nemčiji pa je capri že na voljo za naročilo in trenutno osnovni, torej srednje zmogljiv, stane najmanj 50.911 evrov, najzmogljivejši pa najmanj 54.831 evrov. Najšibkejša različica bo na voljo zgodaj prihodnje leto, že zdaj pa bo za naročen ford capri v Nemčiji treba čakati najmanj do sredine decembra.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Električna reinkarnacija

Pri Fordu so reinkarnirali model capri, v tokratni generaciji pa bo šlo za električni križanec z nizko streho, ki bo prevozil do 627 kilometrov po WLTP.

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc