Pred skoraj šestdesetimi leti so pri Fordu na tržišče poslali prvi capri, ki je bil predvsem odgovor na želje evropskih kupcev, saj so slednji želeli voziti nekaj podobnega ameriškim avtomobilom z veliko moči. Leta 1986 so ime capri začasno upokojili, po 38 letih pa se vrača v električni izdaji, kot električni križanec z nizko streho. Drobovje je znano, saj je novinec izdelan na platformi MEB, ki podlaga tudi električni ford explorer, seveda pa so na isti osnovi izdelani tudi tekmeci volkswagen ID.5, škoda enyaq coupé in audi Q4 sportback e-tron.
slika
Novi ford capri se oblikovno zgleduje po starejšem bratu explorer, nekateri zunanji paneli so dobesedno isti, seveda pa je veliko razlik, še posebej streha, ki se spušča hitreje proti zadku, prav tako pa je manj oddaljen od tal kot explorer. Veliko oblikovnih poklonov originalnemu capriju na zunanjosti ne bomo našli, ker pri Fordu niso želeli, da se model prehitro prestara, vsaj tako so upravičili aktualno zunanjost, je pa nekaj dodatkov, ki spominjajo na pretekle caprije. Predvsem črna lastika, ki povezuje luči spredaj in zadaj spominja na tretjo generacijo, ki je na obrazu premogla štiri luči. Capri sicer v dolžino meri 4,63, v širino 1,87 in v višino 1,63 metra.
slika
Vstopni capri bo v notranjosti imel tekstil na sedežih, vse ostalo pa bo pravzaprav prekopirano iz notranjosti modela explorer. V osnovi bo multimedijski sistem imel zaslon na dotik, ki bo v diagonalo meril 14,6 palcev, za boljšo vidljivost pa je mogoče prilagajati kot naklona nazaj in naprej, za njim pa je še podloga za brezžično polnjenje telefona. Seveda je na voljo tudi brezžično preslikovanje vsebine mobilnih telefonov preko Android Auto in Carplay, soundbar zvočnik na vrhu armature in, česar smo najmanj veseli, na dotik občutljive površine na volanu ter za spreminjanje glasnosti na sredinski konzoli. Prav tako je odpiranje zadnjih stekel po vzoru prve Volkswagnove električne družine ID, kjer voznikom za odpiranje zadnjih stekel niso namenili dveh dodatnih gumbov, pač pa dodatno funkcijo, ki je na istih gumbih odpirala vsa štiri stekla. Tečno.
slika
Nizki strehi navkljub ni pretirano zmanjšano udobje potnikov na zadnji klopi, tudi tisti malenkost višji od 180 centimetrov boste redko tarnali nad bližino stropa, je pa res, da bo v vsakem primeru dovolj prostora za noge. V primerjavi s škatlastim modelom explorer ima ford capri celo 30 litrov večji prtljažnik, skupno pogoltne 572 litrov tovora, v dvojno dno pa je mogoče enostavno spraviti polnilne kable, kar mogoče ni vedno najbolj praktično.
slika
Za premikanje bodo na voljo trije električni pogoni, pri čemer bo najšibkejši z močjo 125 kW (170 KM) premogel pogon na zadnji kolesi, elektriko pa bo ponujala najmanjša baterija, ki pospravi 52 kWh elektrike. Zmogljivejši elektromotor bo ponudil 210 kW (286 KM) moči, takisto samo na zadnjo os, bo pa baterija pospravila neto 77 kWh elektrike, najzmogljivejši ford capri bo imel štirikolesni pogon, dva elektromotorja in sistemsko moč 250 kW (340 KM), baterija pa bo neto pospravila 79 kWh elektrike. Osnovni ford capri bo dosegel hitrost 160 km/h in bo lahko po WLTP prevozil do 400 kilometrov s polno baterijo, ostala dva pa bosta prilezla do hitrosti 180 km/h, pri čemer bo šibkejši capri lahko prevozil do 627 kilometrov po WLTP, najzmogljivejši pa do največ 592 kilometrov po WLTP. Za osnovni model še ni znano, s kakšno močjo bo mogoče polniti baterijo, predvidevamo, da z močjo okoli 125 kW, bo pa srednje veliko baterijo mogoče polniti z močjo največ 135 kW in največjo z močjo največ 185 kW. Za primerjavo, volkswagen ID.4 lahko baterijo, ki pospravi 77 kWh elektrike, polni z močjo največ 175 kW. Na žalost ima vgrajeni polnilnik še vedno moč samo 11 kW, kar bi že zdavnaj morali povečati na vsaj 22 kW, tako da hitreje preko izmenične napetosti ne bo šlo.
slika
Ford capri je v osnovi 1 centimeter bliže tlom kot explorer, ima malenkost trše nastavljeno vzmetenje in zaradi tega bo ponudil mogoče nekaj več dinamičnih užitkov, v Nemčiji pa je capri že na voljo za naročilo in trenutno osnovni, torej srednje zmogljiv, stane najmanj 50.911 evrov, najzmogljivejši pa najmanj 54.831 evrov. Najšibkejša različica bo na voljo zgodaj prihodnje leto, že zdaj pa bo za naročen ford capri v Nemčiji treba čakati najmanj do sredine decembra.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Električna reinkarnacija

Pri Fordu so reinkarnirali model capri, v tokratni generaciji pa bo šlo za električni križanec z nizko streho, ki bo prevozil do 627 kilometrov po WLTP.

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Junija že prvi električni AMG?
NOVICE
Junija že prvi električni AMG?
Mercedes-AMG GT 4-vratni električni 'kupe'
Iztok Krajnc
Nakup e-vinjet neposredno v avtomobilu
NOVICE
Nakup e-vinjet neposredno v avtomobilu
Mercedes-Benz Nemčija
Iztok Krajnc
Milijonti Q3 v Győru
NOVICE
Milijonti Q3 v Győru
Audi Q3
Iztok Krajnc
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
NOVICE
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
Mercedes-AMG SUV
Iztok Krajnc
Za legendo le najboljše
NOVICE
Za legendo le najboljše
Ford capri
Iztok Krajnc
5 zvezdic na Euro NCAP
NOVICE
5 zvezdic na Euro NCAP
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Plaid po imenu performance
NOVICE
Plaid po imenu performance
Tesla model Y performance
Iztok Krajnc
Tečeta zadnji krog
NOVICE
Tečeta zadnji krog
Porsche boxster in cayman
Iztok Krajnc
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
NOVICE
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
ARI poly
Iztok Krajnc
Strela na štrom!
NOVICE
Strela na štrom!
Tesla model S plaid
Iztok Krajnc