Medtem ko bo slabo vreme ob kombinaciji z večjo količino padavin v obliki dežja pri večini voznikov konvencionalno (fosilno) gnanih avtomobilov povzročilo predvsem slabo voljo, imajo vozniki električnih avtomobilov v takšnih vremenskih pogojih razlog za še dodatno skrb, ker so francoski kolegi ob nedavno izvedenih testih različnih električnih avtomobilov ugotovili, da lahko solidno odmerjena količina dežja med vožnjo avtomobila poskrbi za občuten (-20 % (povprečno)) padec avtonomije. S to ugotovitvijo smo dobili novo potrditev dejstva, ki pravi, da se električni avtomobili lahko dobro obnesejo samo v idealnih, lahko bi rekli 'pravljičnih' voznih razmerah, ko jim ni prevroče ali premrzlo, poleg tega vemo tudi to, da jim najbolj diši vožnja po ravnicah.
slika
Sedaj so nam francoski kolegi razkrili še eno slabost te pogonske filozofije, ki se dejansko obnese samo ob vožnjah na krajših razdaljah, odnosno v urbanem okolju. Francozi pravijo, da bo vožnja po mokri vozni podlagi povzročila večje trenje, ker morajo pnevmatike ob tem iztisniti vodo, ob dežju pa se poslabša tudi aerodinamika vozila, tudi na račun bolj hladnega zraka, ki ima posledično večjo gostoto, ter neogretih pnevmatik. Na vseh izvedenih testih v slabem vremenu so se Francozi vozili s povprečno hitrostjo 110 km/h (priporočena potovalna hitrost za striktno električno gnana vozila je 90 km/h ). Pri vseh testiranih električnih vozilih je ob tem prišlo do drastičnega upada akcijskega radija v območju od 17,3 do 21,9 odstotkov, povedano drugače se je povprečna poraba električne energije pri vseh testiranih električnih vozilih povzdignila za 4 kilovatne ure (na 100 prevoženih kilometrov ). Če ob tem upoštevate še porabljeno električno energijo, ki je potrebna za delovanje brisalcev in delovanja prezračevanja (posledica zarositve) potniške kabine, potem vas ugotovitve francoskih kolegov sploh ne smejo presenetiti. Kaj to pomeni v praksi? Francozi pravijo, da boste zaradi slabega vremena ob vožnji električnega avtomobila lahko izgubili povprečnih 60 kilometrov dosega.
slika
slika
Posted on

Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov

Novinarji francoskega spletnega portala Automobile Propre so odkrili novo slabost električnih avtomobilov, ker se je na njihovih testih  izkazalo, da vam bo vožnja v neugodnih vremenskih razmerah, ki so pospremljene z večjo količino dežja, dodatno oklestila doseg.

 

Beri dalje
Nadgrajeni model prihaja še letos
NOVICE
Nadgrajeni model prihaja še letos
DS 4
Iztok Krajnc
95-odstotno pripravljen
NOVICE
95-odstotno pripravljen
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
‘Defender’ za 14.000 evrov
NOVICE
‘Defender’ za 14.000 evrov
BAW BJ 212 'Beijing'
Iztok Krajnc
GV60 magma pripelje še letos!
NOVICE
GV60 magma pripelje še letos!
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Novi urban cruiser pokazali v Bruslju
NOVICE
Novi urban cruiser pokazali v Bruslju
Toyota urban cruiser
Iztok Krajnc
V Nemčiji za najmanj 23.900 EUR
NOVICE
V Nemčiji za najmanj 23.900 EUR
Hyundai inster cross
Iztok Krajnc
Novi ferrari roma!
NOVICE
Novi ferrari roma!
Ferrari amalfi
Iztok Krajnc
Japonska električna limuzina
NOVICE
Japonska električna limuzina
Mazda 6e
Iztok Krajnc
Takšna bo notranjost najmanjšega renaulta
NOVICE
Takšna bo notranjost najmanjšega renaulta
Renault twingo
Iztok Krajnc
Električni kombi na obzorju
NOVICE
Električni kombi na obzorju
Kia PV5
Iztok Krajnc