Oba predhodnika novega fiata 600, ki ga zaradi izbire pogona krasi še dodatna oznaka e, sta nagovarjala predvsem manj premožne in manj zahtevne kupce, medtem ko novinec cilja na bolj modno osveščeno 'crossover' (oblikovni križanec) klientelo, ki ji je všeč tudi aktualni fiat 500X. Zato vas oblikovna podobnost modela 600e z modelom 500X, ki je vseeno nekoliko daljši (+ 9 cm (približno)) ne sme presenetiti, ker se je večina aktualnih proizvajalcev avtomobilov že itak ujela v past z imenom 'enoobrazno' oblikovanje, ki ne prinaša več veliko diferenciacije pri oblikovanju avtomobilov. Posledično človek včasih sploh ne ve kateri model avtomobila gleda (največ težav s tem imajo pri nemški 'sveti trojici' (Audi, BMW in Mercedes-Benz)).
slika
Novi model znamke FIAT je tesen sorodnik pred kratkim predstavljenega jeepa (model avenger), oba pa sta zasnovana na univerzalni Stellantisovi e-CMP2 platformi, ki bo leta 2024 'obrodila' še podoben izdelek znamke Alfa Romeo. Te politike, ki bi jo zlobni jeziki pospremili z legendarnim balkanskim pregovorom »isto sranje, drugo pakovanje«, se v današnjih časih poslužuje veliko proizvajalcev avtomobilov, zato ta pregovor ne velja samo za koncern Stellantis. Za odštetih 35.950 evrov bo nemški kupec prejel osnovno opremljeno različico modela 600e, ki jo bodo zaenkrat izdelovali samo na Poljskem (tam nastaja tudi jeep avenger), med opcijami glede izbire pogona, ki je trenutno (leta 2024 naj bi dobili še blago hibridno različico modela 600) seveda striktno električen, pa kupci ne bodo našli medijsko čislanega 4x4 pogona, posledično bo takšen fiat vedno gnan samo ob pomoči prednjega kolesnega para.
slika
Po do sedaj znanih informacijah bo imela osnovno opremljena različica za nemško tržišče na krovu veliko serijsko vgrajene 'invalidske opreme' (električno podprto odpiranje in zapiranje vrat prtljažnika, več različnih asistenčnih sistemov, ogrevani prednji sedeži z masažno funkcijo, 'Keyless Entry', razni senzorji …), omenjajo pa tudi serijsko vgrajeno avtomatsko klimatsko napravo in vgradnjo dveh modnih 'televizorjev' (7-palčni zaslon pred voznikom in 10,25-palčni zaslon na sredini armaturne plošče) ter 'infotainment' sistem s šestimi zvočniki. Poleg tega bo uporabniku na voljo 360 litrov (osnovna konfiguracija) prtljažnega volumna in dodatnih 15 litrov volumna v raznih predalčkih. Za samodejno premikanje novega 'punta' so Italijani uporabili električni pogonski sklop s 114 kW (155 KM) pogonske moči, ki bo lahko pognal fiata 600e od 0-100 km/h v devetih sekundah, končna hitrost tega vozila pa trenutno ostaja neznanka, po pričakovanjih bo skromna, podobno kot pri ostalih električnih avtomobilih te vrste. Z vgrajenim paketom akumulatorjev (kapaciteta: 54 kWh) naj bi takšen fiat s samo enim polnjenjem akumulatorjev prevozil približno 400 kilometrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Električni fiat

Po 13. letih odsotnosti se je na tržišče vrnil fiat 600, tokrat v električni izdaji.

Beri dalje
Nadgrajeni model prihaja še letos
NOVICE
Nadgrajeni model prihaja še letos
DS 4
Iztok Krajnc
95-odstotno pripravljen
NOVICE
95-odstotno pripravljen
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
‘Defender’ za 14.000 evrov
NOVICE
‘Defender’ za 14.000 evrov
BAW BJ 212 'Beijing'
Iztok Krajnc
GV60 magma pripelje še letos!
NOVICE
GV60 magma pripelje še letos!
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Novi urban cruiser pokazali v Bruslju
NOVICE
Novi urban cruiser pokazali v Bruslju
Toyota urban cruiser
Iztok Krajnc
V Nemčiji za najmanj 23.900 EUR
NOVICE
V Nemčiji za najmanj 23.900 EUR
Hyundai inster cross
Iztok Krajnc
Novi ferrari roma!
NOVICE
Novi ferrari roma!
Ferrari amalfi
Iztok Krajnc
Japonska električna limuzina
NOVICE
Japonska električna limuzina
Mazda 6e
Iztok Krajnc
Takšna bo notranjost najmanjšega renaulta
NOVICE
Takšna bo notranjost najmanjšega renaulta
Renault twingo
Iztok Krajnc
Električni kombi na obzorju
NOVICE
Električni kombi na obzorju
Kia PV5
Iztok Krajnc