Italijani so razkrili svoj električni maserati grancabrio folgore, ki bo kuštral lase potnikov s pomočjo sistemske moči 590 kW (760 KM).
Maserati grancabrio folgore se lahko pohvali z enakim pogonskim sklopom, kot ga premore že brat s trdo streho granturismo folgore. Na voljo je 800-voltno električno omrežje, preko katerega elektriko za delovanje dobivajo trije elektromotorji, eden spredaj in dva zadaj. Elektromotorji zagotavljajo 560 kW (760 KM) sistemske moči in 1350 Nm navora, takisto natančno vektorsko razporeditev navora, zaradi česar se lahko novinec do 100 km/h požene v 2,8 sekunde, doseže pa hitrost 290 km/h. Sam pogon je po napovedih sicer sposoben proizvesti do kar 882 kW (1200 KM) moči, vendar trenutna baterija ne more omogočiti več kot začasnih 610 kW (830 KM) moči. Seveda Italijani že mrzlično iščejo novejše baterijske tehnologije, s katerimi bodo lahko ponudili tudi večjo moč pogonskega sklopa.
(Vsaj) zaenkrat bo v trebuhu maseratija grancabrio folgore ždela baterija, ki pospravi 92,5 kWh elektrike, od tega jih je 83 na voljo za vožnjo. Baterija je v obliki črke T, torej je delno zapolnila prostor, ki bi ga sicer pri klasičnih avtomobilih zapolnil kardan, posledično pa so lahko inženirji avtomobil postavili še malenkost bliže tlom. Baterija sicer omogoča hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo do 270 kW, torej se lahko od 20 do 80 odstotkov napolni v slabih 20 minutah, vgrajeni polnilnik pa ima moč 22 kW, torej se na enako zmogljivih polnilnicah baterija napolni v dobrih 4 urah. Hitro polnjenje sicer omogoči novih 100 kilometrov vožnje (WLTP) že v 5 minutah.
4,96 metra dolg maserat grancabrio folgore EV je vizualno zelo podoben bencinskemu bratu, čeprav ima električna izdaja bolj aerodinamična platišča in masko, slednja pa ni povsem zaprta, ampak premore ozke reže, ki zagotavljajo dodatno hlajenje. Ker gre za kabrioletsko različico je jasno, da so šasijo morali malenkostno ojačati, torej na tehtnici pokaže nekaj več kilogramov kot izdaja s trdo streho, še vedno pa grancabrio zagotavlja udobno in hitro vožnjo. Streha se pri odprtih oknih odpre v 14 sekundah in zapre v 16, v notranjosti pa lahko poleg dveh zaslonov vidimo še digitalno interpretacijo Maseratijeve tradicionalne ure. Sedeži so prevlečeni v recikliran najlon z zahtevnim vzorcem, ki so ga ustvarili z laserjem. Vstopni model bo stal okoli 230 tisočakov.
Električni kabriolet
Beri dalje