Naši vohunski fotografi so električni range rover sport EV ujeli med testiranjem v bližini nemškega dirkališča Nürburgring. Na cestah bo že prihodnje leto.
Range rover sport EV bo zelo spodoben tekmec lotusu eletre in porscheju cayenne EV, v primerjavi s klasičnim bratom pa bo imel nekaj samosvojosti. V prvi vrsti bo zadnji odbijač malenkostno drugačen, saj ne bo potrebnih odprtin za izpušne cevi, poleg tega bo imela maska drugačno obliko. Baterija bo nameščena v trebuhu, torej med sprednjo in zadnjo osjo, polnilno mesto pa bo za vratci na desnem boku avtomobila. Električni range rover sport EV bo seveda premogel štirikolesni pogon, da bo po zmogljivostih ekvivalenten izdaji z motorjem na notranje zgorevanje, prav tako bo lahko brodil po 85 centimetrov visoki vodi. Po napovedih bo najbolj nabrita izdaja vsaj tako zmogljiva kot trenutni range rover sport SV, kjer 4,4-litrski turbobencinski motor V8 proizvede 467 kW (635 KM) in 750 Nm navora, zaradi česar se lahko do 100 km/h požene v 3,8 sekunde in doseže hitrost 290 km/h.
Skupno bodo do leta 2026 na voljo štirje električni range roverji, poleg največjega range roverja in manjšega range roverja sport še range rover evoque in range rover velar. Večja bosta izdelana na električni platformi MLA, ki podpira tudi hitrejše polnjenje baterije, manjša pa na platformi EMA. Novi električni range rover sport EV pričakujemo že prihodnje leto.
Električni range rover sport
Beri dalje