Razloge (previsoke prodajne cene, premajhna ponudba cenovno dostopnih električnih vozil, nezadostno razvejana mreža polnilnic, premajhen akcijski doseg električnih avtomobilov in zamudno polnjenje akumulatorjev, ogromna izguba vrednosti rabljenih električnih vozil in posledična nezainteresiranost razumsko orientiranih kupcev) za takšen razplet dogodkov, ki se seveda ne odvijajo po željah nemških politikov (15 milijonov striktno električno gnanih vozil na nemških cestah do leta 2030), poznajo že večinoma vsi nemški in tudi ostali vrabci, počasi pa so to začeli dojemati tudi nemški in ostali proizvajalci avtomobilov, ker se sedaj navzlic visoko letečim napovedim o totalni elektrifikaciji njihovih modelnih ponudb že vračajo v segmente fosilno gnanih avtomobilov. Za streznitev trgovcev in prodajalcev striktno električno gnanih vozil v Nemčiji je poskrbela tudi uradna nemška statistika, ker so v letošnjem aprilu našteli samo 29.668 novih registracij električnih avtomobilov. Iz teh številk je razvidno tudi to, da se je v letošnjem aprilu za prepis lastništva vozila odločilo samo dobrih 13.000 lastnikov striktno električno gnanih avtomobilov, 'pljunek v morje' ob primerjavi s številom vseh vozil (581.359), ki so v letošnjem aprilu v Nemčiji zamenjala lastnike.
slika
Od vseh v letošnjem aprilu na novo registriranih striktno električno gnanih novih avtomobilov V Nemčiji jih je večina (18.807 vozil) pristala v rokah nemških podjetij, precej manjša je kvota (10.829) takšnih vozil, ki je romala v domove običajnih Nemcev in Nemk. Največ (16.177) na novo registriranih električnih vozil prihaja iz z razumom dobro skregane (občutno slabša aerodinamika ob navezavi s preveliko neto maso lahko dobro oklesti doseg električnega avtomobila …) kategorije električnih SUV modelov ter iz 'golfovega razreda' (C segment), ker so v letošnjem aprilu zabeležili 3.720 novih registracij takšnih vozil. Bolje so se v letošnjem aprilu prodajali elektrificirani predstavniki D segmenta (višji srednji razred, + 46 %), kot rekordno (+ 193 %) pa velja omeniti število aprilskih registracij električnih vozil iz segmenta enoprostorcev. Najnižje število aprilskih registracij pa so utrpeli dejansko okoljevarstveno naravnani, striktno električno gnani majhni (A segment, - 30 %) in resnično kompaktni (B segment, - 25 %) avtomobili, ker je ponudba cenovno sprejemljivih avtomobilov trenutno še vedno premajhna, precenjene in posledično absolutno predrage električne avtomobile si v teh časih očitno kupujejo samo ljudje, ki z lahkoto zaslužijo veliko denarja in jim je posledično vseeno, če takšen avtomobil po nekaj letih lastništva ne bo vreden prav veliko.
slika
Lep primer tega je mercedes-benz EOS. Za takšen, skoraj 3-tonski primerek trenutno tipične 'Greenwashing' filozofije, ki s pravim okoljevarstvom nima prav nič skupnega, boste lahko zapravili približno 100.000 evrov. Po enem letu lastništva bo ta modno brezizrazna (podobno kot izdelki iz Volkswagnove družine ID in izdelki znamke Tesla) 4-kolesna gmota kovine, plastike in gume vredna samo še 43.000 evrov.
slika
Posted on

Elektro ofenziva izgublja zagon

ADAC je predstavil izsledke interne analize glede povpraševanja nemških kupcev po novih električnih avtomobilih, ki je pokazala, da so Nemci in Nemke še naprej skeptični glede nakupa novih, striktno električno gnanih avtomobilov.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc