Kaj vse se je leta 1910 ob povezavi z avtomobili dogajalo na območju tedanje Slovenije ni ravno najbolj lahko ugotoviti, vemo pa, da so takrat v ZDA izdelali približno 180.000 novih avtomobilov, poleg tega so pri francoski znamki De Dion-Bouton takrat predstavili prvi velikoserijski bencinski V8 motor. Leto 1910 smo si zapomnili tudi po prezgodnji smrti Charlesa Stewarta Rollsa, ki se je ubil ob letenju z njegovim dvokrilnikom na letalskem mitingu v britanskem mestu Bournemouth. V tem letu je italijanski emigrant Ettore Bugatti odprl vrata njegove nove tovarne avtomobilov v tedaj še nemški Alzaciji (Molsheim), medtem ko so pri avtomobilskih znamkah Crossley, Arrol Johnston, Argyll in Isotta Fraschini kupcem prvič ponudili nove avtomobile z zavorami na prednji in zadnji osi. Poleg tega se je leta 1910 v avtomobilu tudi prvič pojavil vgrajeni brezžični radio.
slika
V istem letu so Nemci dobili tudi prvo nemško avtošolo, ki jo je v mestecu Suhl (Turingija) ustanovil Nemec Fritz Mann. Prvi učenci, ki so uspešno dobili vozniške izpite v tej avtošoli, so prihajali predvsem iz vrst ključavničarjev, avtomobilskih mehanikov, lastnikov taksijev ter voznikov bolj premožnih Nemcev in Nemk, ki sami niso znali upravljati in popravljati avtomobilov, ker je bila ta danost zaradi pogostih okvar vozil in pogostih 'gumidefektov' ena izmed najpomembnejših vrlin tedanjih lastnikov vozniških izpitov. Za pridobitev vozniškega dovoljenja pa takrat niso veljali tako strogi kriteriji kot danes, ker je za to zadostovalo že nekaj brezhibno odpeljanih krogov na dvorišču kakšne avtošole. Prvo vozilo, ki si ga je za potrebe avtošole omislil Fritz Mann, so izdelali pri znamki Opel, kjer so takrat že približno 11 let izdelovali nove avtomobile.
slika
Govorimo pa o že legendarnem oplu z oznako 12/14 PS 'Doppel-Phaeton', ker je imel Fritz Mann pred ustanovitvijo avtošole že servis in prodajalno vozil znamke Opel, ki ji je ostal zvest celo življenje. To filozofijo so sprejeli tudi njegovi potomci, vključno s sedanjim pravnukom (Olaf Dobberkau), ki je leta 2009 preselil sedež njegovega podjetja v mestece Schleusingen, kjer je trenutno zaposlenih približno 30 oseb.
Posted on

Fahrschule Gebr. Dobberkau e.K.

Iz Nemčije prihaja novica o najstarejši, še delujoči nemški avtošoli, ki je od leta 1910 do današnjih dni glede upravljanja avtomobilov izobrazila približno 13.000 nemških voznikov in voznic. In to predvsem ob povezavi z izdelki znamke Opel.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc