Kaj vse se je leta 1910 ob povezavi z avtomobili dogajalo na območju tedanje Slovenije ni ravno najbolj lahko ugotoviti, vemo pa, da so takrat v ZDA izdelali približno 180.000 novih avtomobilov, poleg tega so pri francoski znamki De Dion-Bouton takrat predstavili prvi velikoserijski bencinski V8 motor. Leto 1910 smo si zapomnili tudi po prezgodnji smrti Charlesa Stewarta Rollsa, ki se je ubil ob letenju z njegovim dvokrilnikom na letalskem mitingu v britanskem mestu Bournemouth. V tem letu je italijanski emigrant Ettore Bugatti odprl vrata njegove nove tovarne avtomobilov v tedaj še nemški Alzaciji (Molsheim), medtem ko so pri avtomobilskih znamkah Crossley, Arrol Johnston, Argyll in Isotta Fraschini kupcem prvič ponudili nove avtomobile z zavorami na prednji in zadnji osi. Poleg tega se je leta 1910 v avtomobilu tudi prvič pojavil vgrajeni brezžični radio.
slika
V istem letu so Nemci dobili tudi prvo nemško avtošolo, ki jo je v mestecu Suhl (Turingija) ustanovil Nemec Fritz Mann. Prvi učenci, ki so uspešno dobili vozniške izpite v tej avtošoli, so prihajali predvsem iz vrst ključavničarjev, avtomobilskih mehanikov, lastnikov taksijev ter voznikov bolj premožnih Nemcev in Nemk, ki sami niso znali upravljati in popravljati avtomobilov, ker je bila ta danost zaradi pogostih okvar vozil in pogostih 'gumidefektov' ena izmed najpomembnejših vrlin tedanjih lastnikov vozniških izpitov. Za pridobitev vozniškega dovoljenja pa takrat niso veljali tako strogi kriteriji kot danes, ker je za to zadostovalo že nekaj brezhibno odpeljanih krogov na dvorišču kakšne avtošole. Prvo vozilo, ki si ga je za potrebe avtošole omislil Fritz Mann, so izdelali pri znamki Opel, kjer so takrat že približno 11 let izdelovali nove avtomobile.
slika
Govorimo pa o že legendarnem oplu z oznako 12/14 PS 'Doppel-Phaeton', ker je imel Fritz Mann pred ustanovitvijo avtošole že servis in prodajalno vozil znamke Opel, ki ji je ostal zvest celo življenje. To filozofijo so sprejeli tudi njegovi potomci, vključno s sedanjim pravnukom (Olaf Dobberkau), ki je leta 2009 preselil sedež njegovega podjetja v mestece Schleusingen, kjer je trenutno zaposlenih približno 30 oseb.
Posted on

Fahrschule Gebr. Dobberkau e.K.

Iz Nemčije prihaja novica o najstarejši, še delujoči nemški avtošoli, ki je od leta 1910 do današnjih dni glede upravljanja avtomobilov izobrazila približno 13.000 nemških voznikov in voznic. In to predvsem ob povezavi z izdelki znamke Opel.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc