Francozi so danes razkrili, kako bo izgledal posodobljeni E-rifter, ko pripelje zgodaj prihodnje leto. Na voljo bo več opreme, predvsem pa bo svež izgled.
Pri Peugeotu vztrajno posodabljajo svoje električne avtomobile, zato je logično, da se je prenova dotaknila tudi električnega modela E-rifter. Tako bo že prihodnje leto E-rifter na voljo s posodobljenim obrazom, ki premore novo masko, drugačni bodo tudi odbijača in sprednje luči, zadnje luči pa ostajajo zveste obliki peugeota partner iz leta 2008. Na voljo bosta še dve novi barvi zunanjosti, zelena sirkka in modra kiama, več novosti pa bo v notranjosti. E-rifter se bo po prenovi ponašal z novo obliko volana, ki bo seveda tudi ogrevan, takisto bodo malenkost spremenili izgled armaturne plošče, kar so zaenkrat samo omenili in ne pokazali. Multimedijski zaslon bo v diagonalo meril 10 palcev in bo brezžično podpiral tudi Android Auto in Carplay, poleg tega pa bo za poživitev kabine na voljo tudi svetlosiv material. Na voljo bo tudi več vhodov USB, dva bosta tipa C, eden bo tipa A, poleg tega pa bo na voljo še 230-voltni vtič.

V drobovju na žalost ne bo nič novega, saj bo E-rifter še vedno premogel enako električno motorizacijo. To pomeni, da bo elektromotor še vedno proizvedel 100 kW (136 KM) moči, baterijski sklop pa bo pogoltnil bruto 50 kWh elektrike, torej bo za vožnjo še vedno odmerjenih 'samo' 45 kWh elektrike. To se zdi nespametna odločitev, saj imajo pri Stellantisu na voljo tudi posodobljen pogonski sklop, kjer baterijski sklop pospravi 54 kWh elektrike, za vožnjo je potem na voljo 51 kWh elektrike, elektromotor pa proizvede 114 kW (156 KM) moči. Kljub temu bo lahko posodobljeni E-rifter prevozil nekaj več kilometrov na elektriko, po WLTP zdaj do 320 kilometrov (doslej 280 kilometrov). Za to bo kriva tudi serijsko vgrajena toplotna črpalka (odvisno od tržišča), ter izboljšano termično upravljanje baterije in elektromotorja. Smešno se nam zdi, da bo E-rifter tudi po posodobitvi v osnovi premogel vgrajeni polnilnik z močjo 'samo' 7,4 kW, močnejši z močjo 11 kW pa bo na seznamu dodatne opreme. Mogoče to za Slovenijo ne bo držalo, saj ima že zdaj E-rifter v sklopu osnovne opreme 11-kilovatni polnilnik. Omogočeno bo tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 100 kW, kar pomeni da se bo baterija od 0 do 80 odstotkov napolnila v pol ure.

Peugeot E-rifter bo še vedno na voljo v dveh dolžina, dolg bo ali 4,4 ali 4,7 metra, posledično pa bo lahko v notranjosti ali 5 ali 7 sedežev. Osveženi E-rifter bo na voljo februarja prihodnje leto, vstopni pa ne bi smel biti dosti dražji od aktualnega, za katerega pri nas zahtevajo najmanj 35.250 EUR.
Februarja pripelje posodobljena izdaja
Beri dalje