Pri Peugeotu vztrajno posodabljajo svoje električne avtomobile, zato je logično, da se je prenova dotaknila tudi električnega modela E-rifter. Tako bo že prihodnje leto E-rifter na voljo s posodobljenim obrazom, ki premore novo masko, drugačni bodo tudi odbijača in sprednje luči, zadnje luči pa ostajajo zveste obliki peugeota partner iz leta 2008. Na voljo bosta še dve novi barvi zunanjosti, zelena sirkka in modra kiama, več novosti pa bo v notranjosti. E-rifter se bo po prenovi ponašal z novo obliko volana, ki bo seveda tudi ogrevan, takisto bodo malenkost spremenili izgled armaturne plošče, kar so zaenkrat samo omenili in ne pokazali. Multimedijski zaslon bo v diagonalo meril 10 palcev in bo brezžično podpiral tudi Android Auto in Carplay, poleg tega pa bo za poživitev kabine na voljo tudi svetlosiv material. Na voljo bo tudi več vhodov USB, dva bosta tipa C, eden bo tipa A, poleg tega pa bo na voljo še 230-voltni vtič.
slika
V drobovju na žalost ne bo nič novega, saj bo E-rifter še vedno premogel enako električno motorizacijo. To pomeni, da bo elektromotor še vedno proizvedel 100 kW (136 KM) moči, baterijski sklop pa bo pogoltnil bruto 50 kWh elektrike, torej bo za vožnjo še vedno odmerjenih 'samo' 45 kWh elektrike. To se zdi nespametna odločitev, saj imajo pri Stellantisu na voljo tudi posodobljen pogonski sklop, kjer baterijski sklop pospravi 54 kWh elektrike, za vožnjo je potem na voljo 51 kWh elektrike, elektromotor pa proizvede 114 kW (156 KM) moči. Kljub temu bo lahko posodobljeni E-rifter prevozil nekaj več kilometrov na elektriko, po WLTP zdaj do 320 kilometrov (doslej 280 kilometrov). Za to bo kriva tudi serijsko vgrajena toplotna črpalka (odvisno od tržišča), ter izboljšano termično upravljanje baterije in elektromotorja. Smešno se nam zdi, da bo E-rifter tudi po posodobitvi v osnovi premogel vgrajeni polnilnik z močjo 'samo' 7,4 kW, močnejši z močjo 11 kW pa bo na seznamu dodatne opreme. Mogoče to za Slovenijo ne bo držalo, saj ima že zdaj E-rifter v sklopu osnovne opreme 11-kilovatni polnilnik. Omogočeno bo tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 100 kW, kar pomeni da se bo baterija od 0 do 80 odstotkov napolnila v pol ure.
slika
Peugeot E-rifter bo še vedno na voljo v dveh dolžina, dolg bo ali 4,4 ali 4,7 metra, posledično pa bo lahko v notranjosti ali 5 ali 7 sedežev. Osveženi E-rifter bo na voljo februarja prihodnje leto, vstopni pa ne bi smel biti dosti dražji od aktualnega, za katerega pri nas zahtevajo najmanj 35.250 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Februarja pripelje posodobljena izdaja

Francozi so danes razkrili, kako bo izgledal posodobljeni E-rifter, ko pripelje zgodaj prihodnje leto. Na voljo bo več opreme, predvsem pa bo svež izgled.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc