Za nastanek tega legendarnega in na prvi pogled z razumom povsem skreganega reli dirkalnika znamke Rolls-Royce niso zaslužni Britanci, temveč par francoskih plêjbójev (Thierry de Montcorgé & Jean-Christophe Pelletier) z zadostno količino finančnih sredstev in poznanstev, ki so omogočila nastanek te francoske reli sestavljanke (izdelal jo je francoski 'reli čarovnik' Michel Mockrycki), s katero so Francozi leta 1981 dejansko nastopili na tedanji izvedbi legendarnega relija Pariz-Dakar. Za dokončno finančno injekcijo, ki je omogočila nastanek tega avtomobila, pa je poskrbel legendarni Christian Dior, ker se je vse skupaj odvijalo ravno v času, ko je Dior razvil in promoviral svoj novi parfum z imenom 'Jules'.
slika
Čeprav so pri znamki Rolls-Royce tedaj močno nasprotovali in se celo zgražali nad početjem peščice zelo premožnih Francozov, ki so se s tem aristokratskim avtomobilom dejansko pojavili na štartu legendarnega afriškega relija, ki ga 'Jules' ni dokončal, ker se ni pojavil na cilju v Dakarju, je bila medijska odmevnost njegovega nastopa neprecenljiva in mu je v francoskem tisku (Paris-Match & Le Figaro) celo prinesla legendarni naslov "Rolls-Royce des Sandes". Najbolj zanimivo pri celi zadevi je pa to, da  takšen corniche (po filozofiji znamke Rolls-Royce gre v primeru tega modela za 2-vratno športno limuzino, ne pa kupe …) sploh ni pravi rolls-royce, ker se pod karoserijo iz poliestra skriva kombinacija japonske vozne šasije ob povezavi z velikoserijskim ameriškim pogonskim sklopom. Nič čudnega torej, da so se Britanci leta 1980 zgražali nad početjem Francozov.
slika
Verno izdelana 'plastična' reprodukcija originalne karoserije modela corniche je namreč počivala na vozni šasiji zelo robustne toyote BJ 45, namesto legendarnega britanskega bencinskega V8 motorja s 6,7-litrsko delovno prostornino pa so Francozi vanj vgradili podoben (V8) 5,7-litrski velikoserijski pogonski sklop iz tedanje generacije modela corvette (chevrolet) in vse skupaj podkrepili še z vgradnjo 332-litrskega rezervoarja za gorivo. Tako so Francozi že takrat (davno pred aktualno SUV grotesko z imenom cullinan …) ustvarili popolno iluzijo 'terenskega rolls-royca', ki bi bil v današnjih časih, ko številni kupci nadvse čislajo visoko nasajene 'asfaltne terence', najbrž pravi modni hit. Po nastopu na reliju Pariz-Dakar je 'Jules' poniknil v analih zgodovine, vse do leta 2021, ko je doživel obširno prenovo. Sedaj se z njim že ukvarja njegov novi lastnik, ki je zanj na dražbi avkcijske hiše Aguttes pred nekaj dnevi odštel točno 596.420 evrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Francoska reli sestavljanka

Pred kratkim se je na dražbi francoske avkcijske hiše Aguttes pojavil eden izmed najbolj medijsko prepoznavnih primerkov znamke Rolls-Royce v obliki prototipnega modela corniche z dodatno ljubkovalno oznako ‘Jules’, ki pa ni nastal v skladu z željami vodilnih pri znamki Rolls-Royce.

Beri dalje
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc
Električna mazda s klasičnim motorjem
NOVICE
Električna mazda s klasičnim motorjem
Mazda EZ-60
Iztok Krajnc
Outback na elektriko
NOVICE
Outback na elektriko
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Z ogromnim motorjem V12!
NOVICE
Z ogromnim motorjem V12!
Aston martin DB12 AMR
Iztok Krajnc
Vrača se TT
NOVICE
Vrača se TT
Audi TT
Iztok Krajnc
Sedmi outback je SUV
NOVICE
Sedmi outback je SUV
Subaru outback
Iztok Krajnc
Pristal je na asfaltu
NOVICE
Pristal je na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc