Zaenkrat so nas Južnokorejci počastili samo z dražilno fotografijo, ki ne razkriva veliko, bo pa hyundai ioniq 9 v primerjavi s kio EV9 precej manj drzno in bolj elegantno oblikovan. Dejansko bo zunaj precej podoben konceptu hyundai seven, ki so ga pokazali že leta 2021, tudi zato pričakujemo enako postavitev luči spredaj in zadaj, seveda v obliki pikslov, tako kot pri ostalih električnih avtomobilih znamke Hyundai. Prav tako lahko vidimo, da je vetrobran postavljen precej položno, streha pa se od B-stebrička elegantno spušča proti zadku. To seveda pomeni, da bo hyundai ioniq 9 posledično bolj ekonomičen, ker bo bolj aerodinamičen, lahko pa bi najvišji zadaj imeli manj prostora za glave. V vsakem primeru v notranjosti pričakujemo ogromno prostora, kabina pa bo izdelana po vzoru najnovejših. To pomeni, da bosta na armaturi dva velika ukrivljena zaslona, volan bo velik, prestavna ročica pa za njim, prav tako pa bo na voljo ogromno odlagalnih mest.
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
Hyundai ioniq 9 bo izdelan na platformi E-GMP, tako kot kia EV9, torej pričakujemo enake baterije in pogone pri obeh. To pomeni, da bo baterija v osnovi pogoltnila 76,1 kWh elektrike, večja 99,8 kWh, elektromotor na zadnji premi pa bo pri manjši bateriji ponudil 160 kW (218 KM) moči in 350 Nm navora, pri večji 150 kW (204 KM) moči in 350 Nm navora. Ob večji bateriji bo na voljo tudi štirikolesni pogon, kjer bosta dva elektromotorja ponudila 283 kW (385 KM) moči in 600 Nm navora, kar je pri EV9 dovolj za pospešek do 100 km/h v 5,3 sekunde in končno hitrost 200 km/h. Še več, govorice namigujejo, da Kia pripravlja hitrejšo izdajo modela EV9 z dodatno oznako GT, kar pomeni, da bi tudi ioniq 9 lahko dobil hitrejšo izdajo z zloglasno črko N. Seveda pa bo na voljo 800-voltna električna arhitektura, ki bo omogočala hitro polnjenje z močjo do največ 350 kW, torej bo baterija od 10 do 80 odstotkov polna v slabih 24 minutah.
slika
slika
slika
Posted on

Futuristični izgled za Los Angeles

Verjetno bomo lahko na avtomobilskem salonu v Los Angelesu videli novi hyundai ioniq 9, ki smo ga čakali vse od predstavitve Kiine alternative EV9.

Beri dalje
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc
Električna mazda s klasičnim motorjem
NOVICE
Električna mazda s klasičnim motorjem
Mazda EZ-60
Iztok Krajnc
Outback na elektriko
NOVICE
Outback na elektriko
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Z ogromnim motorjem V12!
NOVICE
Z ogromnim motorjem V12!
Aston martin DB12 AMR
Iztok Krajnc
Vrača se TT
NOVICE
Vrača se TT
Audi TT
Iztok Krajnc
Sedmi outback je SUV
NOVICE
Sedmi outback je SUV
Subaru outback
Iztok Krajnc
Pristal je na asfaltu
NOVICE
Pristal je na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc