Zaenkrat so nas Južnokorejci počastili samo z dražilno fotografijo, ki ne razkriva veliko, bo pa hyundai ioniq 9 v primerjavi s kio EV9 precej manj drzno in bolj elegantno oblikovan. Dejansko bo zunaj precej podoben konceptu hyundai seven, ki so ga pokazali že leta 2021, tudi zato pričakujemo enako postavitev luči spredaj in zadaj, seveda v obliki pikslov, tako kot pri ostalih električnih avtomobilih znamke Hyundai. Prav tako lahko vidimo, da je vetrobran postavljen precej položno, streha pa se od B-stebrička elegantno spušča proti zadku. To seveda pomeni, da bo hyundai ioniq 9 posledično bolj ekonomičen, ker bo bolj aerodinamičen, lahko pa bi najvišji zadaj imeli manj prostora za glave. V vsakem primeru v notranjosti pričakujemo ogromno prostora, kabina pa bo izdelana po vzoru najnovejših. To pomeni, da bosta na armaturi dva velika ukrivljena zaslona, volan bo velik, prestavna ročica pa za njim, prav tako pa bo na voljo ogromno odlagalnih mest.
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
slika
hyundai seven concept 2021
Hyundai ioniq 9 bo izdelan na platformi E-GMP, tako kot kia EV9, torej pričakujemo enake baterije in pogone pri obeh. To pomeni, da bo baterija v osnovi pogoltnila 76,1 kWh elektrike, večja 99,8 kWh, elektromotor na zadnji premi pa bo pri manjši bateriji ponudil 160 kW (218 KM) moči in 350 Nm navora, pri večji 150 kW (204 KM) moči in 350 Nm navora. Ob večji bateriji bo na voljo tudi štirikolesni pogon, kjer bosta dva elektromotorja ponudila 283 kW (385 KM) moči in 600 Nm navora, kar je pri EV9 dovolj za pospešek do 100 km/h v 5,3 sekunde in končno hitrost 200 km/h. Še več, govorice namigujejo, da Kia pripravlja hitrejšo izdajo modela EV9 z dodatno oznako GT, kar pomeni, da bi tudi ioniq 9 lahko dobil hitrejšo izdajo z zloglasno črko N. Seveda pa bo na voljo 800-voltna električna arhitektura, ki bo omogočala hitro polnjenje z močjo do največ 350 kW, torej bo baterija od 10 do 80 odstotkov polna v slabih 24 minutah.
slika
slika
slika
Posted on

Futuristični izgled za Los Angeles

Verjetno bomo lahko na avtomobilskem salonu v Los Angelesu videli novi hyundai ioniq 9, ki smo ga čakali vse od predstavitve Kiine alternative EV9.

Beri dalje
Vse različice novega A6
NOVICE
Vse različice novega A6
Audi A7
Iztok Krajnc
Supermačka s širokimi boki
NOVICE
Supermačka s širokimi boki
TWR supercat
Iztok Krajnc
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc