Cupra ateca je bila doslej na voljo samo z enim motorjem, 2,0-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom z močjo 220 kW (300 KM). Od tretje četrtine leta pa bodo pri Cupri v ateco začeli vgrajevati še dva motorja, in sicer 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 110 kW (150 KM) in 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 140 kW (190 KM). To seveda pomeni, da bo cupra ateca postala še bolj zanimiva za kupce, v vsakem primeru pa se bo moč pri dveh novih motorjih prenašala na sprednji kolesi preko dvosklopčnega sedemstopenjskega menjalnika DSG. Najbolj zmogljiva robotizacija s 300 ’vranci’ bo še naprej premogla štirikolesni pogon.
slika
Oblikovno kakšnih večjih sprememb na avtomobilu ne boste opazili, bo pa vseeno malenkost drugačen difuzor na zadku. V notranjosti bosta spredaj v vsakem primeru športna sedeža, poseben volan Cupra in seveda dodatki v bakreni barvi. Vstopna cupra ateca bo poslej stala okoli 36 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
Posted on

Goltala bo še več bencina

Cupra ateca bo v tretji polovici leta na voljo z dvema novima motorjema. Naročiti ju bo mogoče že prihodnji mesec.

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc