Cupra ateca je bila doslej na voljo samo z enim motorjem, 2,0-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom z močjo 220 kW (300 KM). Od tretje četrtine leta pa bodo pri Cupri v ateco začeli vgrajevati še dva motorja, in sicer 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 110 kW (150 KM) in 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 140 kW (190 KM). To seveda pomeni, da bo cupra ateca postala še bolj zanimiva za kupce, v vsakem primeru pa se bo moč pri dveh novih motorjih prenašala na sprednji kolesi preko dvosklopčnega sedemstopenjskega menjalnika DSG. Najbolj zmogljiva robotizacija s 300 ’vranci’ bo še naprej premogla štirikolesni pogon.
slika
Oblikovno kakšnih večjih sprememb na avtomobilu ne boste opazili, bo pa vseeno malenkost drugačen difuzor na zadku. V notranjosti bosta spredaj v vsakem primeru športna sedeža, poseben volan Cupra in seveda dodatki v bakreni barvi. Vstopna cupra ateca bo poslej stala okoli 36 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
Posted on

Goltala bo še več bencina

Cupra ateca bo v tretji polovici leta na voljo z dvema novima motorjema. Naročiti ju bo mogoče že prihodnji mesec.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc