Za nastanek tega rahlo nenavadnega upa iz kategorije L5e je zaslužno nemško podjetje Geparda. Konstrukcijski princip, ki so ga Nemci uporabili ob snovanju takšnega upa, ki na prvi pogled daje občutek, da je pred vami trikolesnik (zakonsko gledano, čeprav ima vozilo v resnici 4 kolesa …), obuja spomin na slavno BMW-jevo isetto, ki predstavlja bavarski licenčni izdelek italijanske znamke ISO.
slika
Najvažnejši sestavni del, ki bo rabljenega 3-vratnega upa spremenil v nemško 'Gepardo', se nahaja pod zadkom, ker ima trikolesni up drugačno zadnjo premo, ki jo sestavljata dva skupaj postavljena kolesa. Drugačen je tudi prednji stabilizator in pa par zadnjih blažilnikov. Ob tem so Nemci lahko obdržali vse tovarniško vgrajene sisteme (ABS, ESP in ASR) za zagotavljanje večje varnosti potnikov in neproblematične cestne lege vozila, podobno je tudi z varnostno ter s komfortno opremo, ki po predelavi ostaja nespremenjena. Precej bolj slaboten kot pri serijskem upu pa je vgrajeni pogonski sklop, ker Nemci ob predelavi zadušijo moč pri znamki Volkswagen vgrajenega 1,0-litrskega bencinskega motorja na 15 kW / 20 KM (povprečna poraba goriva: 4,9 litra na 100 km). Zato lahko takšen up doseže samo največjo hitrost 110 km/h. Zaradi vsega tega je ta avtomobil, ki po predelavi pristane v kategoriji L5e, povsem primeren za mladoletne voznike (od 16 do 18 let).
slika
Za takšnega upa z neto maso v območju 908 kilogramov (največja dovoljena skupna masa: 1330 kg) bo nemški kupec odštel približno 20.000 evrov, ker Nemci ne predelujejo novih avtomobilov, temveč tri do štiri leta stara rabljena vozila. Če ima kupec lastno donatorsko vozilo, bo predelava občutno cenejša. Nemci so ob predstavitvi povedali tudi to, da električno gnanega upa ne morejo predelati v trikolesnika, ker potem v vozilu ni prostora za vgrajeni paket električnih akumulatorjev.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hendikepirani ‘gepard’

Iz Nemčije prihaja novica o nenavadni predelavi nekoč najmanjšega serijskega volkswagna up, ki bo na voljo nemškim mladoletnim voznikom, ki so dopolnili najmanj 16 let.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc