Za nastanek tega rahlo nenavadnega upa iz kategorije L5e je zaslužno nemško podjetje Geparda. Konstrukcijski princip, ki so ga Nemci uporabili ob snovanju takšnega upa, ki na prvi pogled daje občutek, da je pred vami trikolesnik (zakonsko gledano, čeprav ima vozilo v resnici 4 kolesa …), obuja spomin na slavno BMW-jevo isetto, ki predstavlja bavarski licenčni izdelek italijanske znamke ISO.
slika
Najvažnejši sestavni del, ki bo rabljenega 3-vratnega upa spremenil v nemško 'Gepardo', se nahaja pod zadkom, ker ima trikolesni up drugačno zadnjo premo, ki jo sestavljata dva skupaj postavljena kolesa. Drugačen je tudi prednji stabilizator in pa par zadnjih blažilnikov. Ob tem so Nemci lahko obdržali vse tovarniško vgrajene sisteme (ABS, ESP in ASR) za zagotavljanje večje varnosti potnikov in neproblematične cestne lege vozila, podobno je tudi z varnostno ter s komfortno opremo, ki po predelavi ostaja nespremenjena. Precej bolj slaboten kot pri serijskem upu pa je vgrajeni pogonski sklop, ker Nemci ob predelavi zadušijo moč pri znamki Volkswagen vgrajenega 1,0-litrskega bencinskega motorja na 15 kW / 20 KM (povprečna poraba goriva: 4,9 litra na 100 km). Zato lahko takšen up doseže samo največjo hitrost 110 km/h. Zaradi vsega tega je ta avtomobil, ki po predelavi pristane v kategoriji L5e, povsem primeren za mladoletne voznike (od 16 do 18 let).
slika
Za takšnega upa z neto maso v območju 908 kilogramov (največja dovoljena skupna masa: 1330 kg) bo nemški kupec odštel približno 20.000 evrov, ker Nemci ne predelujejo novih avtomobilov, temveč tri do štiri leta stara rabljena vozila. Če ima kupec lastno donatorsko vozilo, bo predelava občutno cenejša. Nemci so ob predstavitvi povedali tudi to, da električno gnanega upa ne morejo predelati v trikolesnika, ker potem v vozilu ni prostora za vgrajeni paket električnih akumulatorjev.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hendikepirani ‘gepard’

Iz Nemčije prihaja novica o nenavadni predelavi nekoč najmanjšega serijskega volkswagna up, ki bo na voljo nemškim mladoletnim voznikom, ki so dopolnili najmanj 16 let.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc