Pri Toyoti so že pokazali hilux z blagohibridnim pogonom in na vodikove gorivne celice, o elektirčnem pa še razmišljajo.
Japonci so zavezani k čim manjšemu izpustu toplogrednih plinov, zato vse bolj razvijajo hibridne in vodikove pogone, takisto električne. Nedavno so nam pri Toyoti pokazali hilux z blagohibridnim 48-voltnim pogonskim sklopom, ki bo kriv za malenkost manjšo porabo goriva, posledično pa bo tudi sam pogon bolj odziven. Pisali smo že, da se po cestah v Veliki Britaniji vozi tudi prototipni hilux s pogonom na vodikove gorivne celice, kako pa kaže povsem električni izdaji? Japonci o slednji še vedno razmišljajo in testirajo različne kombinacije elektromotorjev in baterijskih sklopov, zaenkrat pa jasnih odgovorov še ne ponujajo.
Sicer so pri Toyoti električni hilux v konceptni obliki pokazali decembra leta 2022, na avtomobilskem salonu na Tajskem, vendar od takrat kakšnih novih informacij o projektu nismo zaznali. Takrat je bil elektromotor nameščen na zadnji premi, zadnja os je bila DeDion, prav tako je imel prototip še listnate vzmeti. Po takratnih napovedih je lahko prototip s polno baterijo prevozil do 230 kilometrov, pospešek do 100 km/h pa je trajal dobrih 10 sekund. Zanimanje za povsem električni hilux obstaja, zato bodo inženirji pri Toyoti nadaljevali s svojimi testiranji, po vsej verjetnosti pa bi električni hilux lahko bil na voljo šele v prihodnji generaciji, ki bo na cestah enkrat po letu 2026.
Japonci še razmišljajo
Beri dalje