Japonci so danes pokazali poseben poltovornjak hilux, ki so ga razvili s komponentami modela mirai, posledično pa tudi prototipni hilux premore vodikovo gorivno celico. Mogoče se robusten hilux zdi malenkost hecna izbira za avtomobil s pogonom na zeleno energijo, vendar bi lahko bil idealen za podjetja, ki želijo zmanjšati svoj CO2 odtis, pa jim baterijski električni avtomobili zaradi svojih omejitev pri dosegu, pri nosilnosti in pomanjkanja polnilne infrastrukture ne pridejo prav. Ravno zato bodo pri Toyoti že v kratkem začeli s testiranji desetih prototipnih hiluxov z vodikovo gorivno celico (FCEV), kupcem pa bi lahko bili na voljo že prihodnje leto.
slika
Takšen električni hilux uporablja Toyotino gorivno celico druge generacije pod sprednjim pokrovom, ki je tudi v najnovejšem modelu mirai in v marsikaterem čolnu. Pogon je na zadnji kolesi, za kar je zadolžen elektromotor, vodik za generiranje elektrike pa je shranjen v treh rezervoarjih iz karbonskih vlaken, po vsak pa sprejme 7,5 kilograma vodika. Pri Toyoti dodajajo, da je to dovolj za slabih 600 kilometrov vožnje med posameznimi polnjenji, prav tako pa je v tovornem delu pri kabini še dodatna baterija, podobno kot pri modelu mirai, saj tudi slednji za premikanje uporablja kombinacijo elektrike iz baterije in elektrike, ki jo proizvede gorivna celica. Baterijski sklop se sicer polni z regeneracijo zavorne moči.
slika
Japonci sicer niso navedli teže vozila, niti nobenih tehničnih podrobnosti, vendar predvidevamo, da okoli 20 odstotkov tovornega dela zaseda hibridni pogon. Na žalost ni znana niti cena takšnega vozila, bo pa prihodnost projekta odvisna od povratnih informacij uporabnikov. Pri Toyoti so sicer prepričani, da bi vozila z vodikovimi gorivnimi celicami prišla prav predvsem pri kmetijstvu, rudarstvu in pri reševalnih službah, kjer morajo imeti vozila zmožna večjih in težjih obremenitev, kot jih lahko ponudijo baterijska električna vozila. Prototipni hilux je vsekakor zanimiv za nekatere kupce, vendar malenkost dvomimo, da bodo Japonci dejansko izdali takšen serijski avtomobil, saj bi vozilo z novo in drugačno platformo po meri vodikovega pogonskega sistema prinesla nešteto prednosti tako pri zmogljivostih kot pri proizvodnji.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hilux z vodikovo gorivno celico

Pri Toyoti so začeli s testiranji prototipa modela hilux z vodikovo gorivno celico, saj jih zanima uporabnost za podjetja v Veliki Britaniji.

Beri dalje
Električni elroq dobiva podobo
NOVICE
Električni elroq dobiva podobo
Škoda elroq
Iztok Krajnc
Za Indijce v avstrijskih Alpah
NOVICE
Za Indijce v avstrijskih Alpah
Škoda kushaq
Iztok Krajnc
Veliko glasbe za malo denarja
NOVICE
Veliko glasbe za malo denarja
Fiat tipo easy limousine
Iztok Krajnc
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc