Audi je električna Q4 e-tron in Q4 sportback e-tron predstavil leta 2021, kmalu pa bo dvojec na voljo s kupom dobrodošlih posodobitev, zaradi katerih bo precej bolj zaželen med kupci. Prav tako so inženirji izboljšali učinkovitost električnega pogona, ki bo kmalu premogel nov elektromotor, posledično pa se bo povečal domet, takisto moč.
slika
Audi Q4 e-tron bo še naprej uporabljal baterijski sklop, ki pogoltne 82 kWh elektrike, vendar je za vožnjo rezerviranih 77 kWh. Po drugi strani pa bo za premikanje skrbel nov trajno sinhroni elektromotor, ki bo moč vstopnega modela  iz 150 kW (204 KM) povečal na 210 kW (286 KM). Posledično se bo takšen električen Q4 z zadnjim pogonom v obeh oblikah do 100 km/h pognal v 6,7 sekunde, torej 1,8 sekunde hitreje kot prejšnji vstopni model, prav tako pa bo mogoče s polno baterijo prevoziti do 562 kilometrov po WLTP. Izdaja s pogonom na zadnji kolesi bo imela na voljo hitro polnjenje z močjo do največ 135 kW, kar ni najbolj pošteno. Kupci izdaje s štirikolesnim pogonom in enako močjo pogona bodo namreč lahko polnili baterijo z največ 175 kW.
slika
Q4 sportback e-tron
Enako velja za zmogljivejši Q4 e-tron 50, pri katerem bosta dva elektromotorja ponudila 250 kW (340 KM) moči in pospešek do 100 km/h v 5,4 sekunde, takisto bo takšen Q4 e-tron lahko dosegel hitrost 180 km/h, prej omenjena 160 km/h. Hitrejše polnjenje baterijo napolni od 10 do 80 odstotkov v 29 minutah, prav tako pa bo posodobitev prinesla boljše termalno upravljanje baterije, kar bo zagotavljalo večjo učinkovitost pogona. Poleg tega so inženirji predelali parametre predhlajenja oziroma predgretnja, sama baterija pa bo imela še poseben sistem za uravnoteženo delovanje po zaključku vožnje, ki bo pomagal podaljšati življenjsko dobo.
slika
Q4 e-tron
Poleg pogonov so inženirji pri Audiju spremenili delovanje vzmetenja, ki bo še vedno na voljo v klasični in športni izdaji. Slednja avtomobil za 15 milimetrov približa tlom, v obeh primerih pa se avtomobil manj nagiba in bolje obnese pri vožnji skozi ovinke. Obe vzmetenji bosta ob doplačilu imeli še prilagodljive blažilnike z različnimi nastavitvami. Osvežena audija Q4 e-tron in Q4 sportback e-tron bosta na voljo za naročilo od 26. septembra, vstopni model pa bo stal najmanj 52.950 EUR, 5.020 EUR manj kot doslej.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hitrejše polnjenje in še kaj!

Pri Audiju so najavili cel kup posodobitev za električna Q4 e-tron in Q4 sportback e-tron. Prihajata prihodnje leto.

Beri dalje
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc
Prestiž in športnost
NOVICE
Prestiž in športnost
Bentley bentayga S black edition
Iztok Krajnc
Targa porsche za puriste
NOVICE
Targa porsche za puriste
Theon GBR003 TARGA
Iztok Krajnc
Tri vrste sedežev, prosim
NOVICE
Tri vrste sedežev, prosim
Hyundai palisade
Iztok Krajnc
Zdaj ’prevozi’ že več kot 800 kilometrov
NOVICE
Zdaj ’prevozi’ že več kot 800 kilometrov
Mercedes-benz EQS
Iztok Krajnc
Alfetta z napako
NOVICE
Alfetta z napako
Alfa romeo 90
Iztok Krajnc
Podaljševanje življenja
NOVICE
Podaljševanje življenja
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
Model za razumno ceno bo frontera
NOVICE
Model za razumno ceno bo frontera
Opel frontera
Iztok Krajnc
Zdaj ugrizne še bolj močno
NOVICE
Zdaj ugrizne še bolj močno
Audi S3
Iztok Krajnc