Pri Hyundaiju so prenovili svoj i20 in mu nadeli polikano zunanjost, ker želijo s svežim modelom povečati tržni delež v segmentu, kjer se je že poslovila ford fiesta, prihodnost volkswagna polo pa ostaja neznana.
Tretja generacija hyundaija i20 je na cestah pristala leta 2020, zdaj pa so Južnokorejci že pokazali osveženi model, ki bo na cestah pristal že čez nekaj mesecev. Že na prvi pogled boste opazili spremenjeno masko, saj je prostor logotipa prevzel radar, sam logotip pa so postavili višje, nad masko. Popolnoma so spremenili obliko sprednjega odbijača, kjer so stranski dovodi zraka povsem drugačni, spremenjen je tudi sprednji usmerjevalnik zraka, poleg tega pa bodo vsi primerki na voljo z dnevnimi lučmi v obliki tistih, ki so jih doslej premogli samo najbolj nabriti primerki N. Nova bodo tudi 16- in 17-palčna platišča, seveda pa so tudi zadnjemu odbijaču namenili bolj zajeten difuzor, skupno pa tri nove barve zunanjosti – modro meta pearl, sivo lumen pearl in limetino lucid metallic, kot jo ima avtomobil na fotografijah.

Limetina barva se bo poznala tudi v notranjosti, kjer je lahko kot dodatek na zračnikih, v slednji barvi so lahko tudi šivi na sedežih in drugod po kabini. V osnovi so pred voznikom še vedno klasični merilniki v kombinaciji z manjšim 4,2-palčnim informacijskim zaslonom, ob doplačilu pa so lahko tudi digitalni merilniki na 10,25-palčnem zaslonu. Enako velik je tudi zaslon multimedijskega sistema, poleg tega pa so zdaj na voljo še USB vhodi tipa C, brezžično posodabljanje in dodatne pretočne vsebine, izboljšan zvočni sistem in podlaga za brezžično polnjenje mobilnih telefonov.

Za premikanje bo še vedno skrbel 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik z 48-voltno blagohibridno tehnologijo, ki proizvede ali 74 kW (100 KM) ali 88 kW (120 KM) moči. Moč se bo na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi ali dvosklopčnega robotiziranega s sedmimi stopnjami. Posodobili so varnostne sisteme, tudi sistem za pomoč pri zaviranju v sili in pri ohranjanju voznega pasu, zaenkrat pa še ni znano, če bo tudi po posodobitvi na voljo hitra različica N. Vstopni 1,2-litrski bencinski štirivaljnik verjetno ne bo več na voljo, zato bo vstopni model po posodobitvi stal vsaj dobrih 17 tisočakov.
Hyundai i20
Beri dalje