Jaguar F-type je poseben avtomobil, ki ga bomo gotovo pogrešali. Smo mnenja, da se odgovorni pri Jaguarju niso pravilno odločili, takisto ne verjamemo v njihovo samo še povsem električno zgodbo. Iz napak se seveda vsak kaj nauči, upamo samo, da za Jaguar ne bodo preveč boleče.
slika
Jaguar je povsem prvi koncept F-type pokazal že daljnega leta 2000 in takrat so si ga zamislili kot športni dvosed, ki ga je poganjal 3,0-litrski turbobencinski motor V6. Zaradi finančne situacije pri Fordu, ki je bil takratni lastnik, so morali projekt na žalost opustiti, so ga pa znova obudili slabih 10 let kasneje in prototip predstavili že septembra leta 2011 v Frankfurtu. Koncept je nosil oznako C-X16, za premikanje pa je skrbel hibridni pogonski sklop sestavljen iz elektromotorja z močjo 70 kW (95 KM) in 3,0-litrskega turbobencinskega motorja V6 z močjo 280 kW (380 KM). Do 100 km/h se je lahko pognal v vsega 4,4 sekunde in dosegel hitrost 300 km/h.
slika
Aktualni jaguar F-type so prenovili pozno leta 2019 in takšnega poznamo še danes. Vedeli smo, da se proizvodnja bliža koncu, ko so leta 2022 izdali posebno izdajo ’75 special edition’, zdaj pa je na žalost tudi uradno. Zadnji F-type convertible se poklanja modelu E-type s posebno barvo zunanjosti in posebnim usnjem v notranjosti. Dejansko je odet v zeleno barvo ’giola’, v notranjosti je usnje ’windsor’, povsem enako usnje in barvo pa je premogel tudi zadnji E-type leta 1974. Posebnež ni unikaten samo zato ker je zadnji primerek, temveč tudi zato, ker je zadnji s 5,0-litrskim turbobencinskim motorjem V8. V tokratni konfiguraciji proizvede 331 kW (450 KM) in 580 Nm navora, seveda pa je v izdaji SVR enak motor ponudil tudi 423 kW (575 KM) moči in 700 Nm navora.
slika
Povsem zadnji jaguar F-type kupcem ne bo na voljo, saj ga bodo poslali neposredno v sklad za dediščino Jaguar Daimler v Veliki Britaniji, ki obstaja od leta 1983 in je dom več sto redkim primerkom znamk Jaguar in Daimler, nekateri primerki so celo iz začetka 19. stoletja. Jaguar je od leta 2013 prodal 87.731 primerkov modela F-type, 15.000 več kot so prodali modelov E-type. Vsekakor bomo F-type pogrešali, saj nas z električnim naslednikom, ki prihaja prihodnje leto, verjetno ne bodo navdušili.
slika
slika
slika
Posted on

Povsem zadnji primerek

Pri Jaguarju so vehementno napovedali, da modela F-type ne bodo več izdelovali. Tako so že zdaj pokazali povsem zadnji F-type.

Beri dalje
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc