Pri Volkswagnu so se že pred časom odločili, da bo oznaka GTX naznanjala povečano moč njihovih električnih avtomobilov. Pri modelu ID.3 pa GTX vseeno pomeni nekaj več, saj takšen ID.3 ponudi 240 kW (326 KM) moči in 565 Nm navora, če se kupec odloči za dodaten paket performance, sicer je na voljo 210 kW (286 KM) moči. Slednja se v vsakem primeru prenaša na zadnji kolesi, ID.3 GTX performance pa se za delovanje zanaša na novo in večjo baterijo, ki pospravi 79 kWh elektrike, kar vsaj na papirju omogoča vožnjo do 600 kilometrov daleč (WLTP). ID.3 GTX performance se lahko do 100 km/h požene v 5,6 sekunde, hitrost pa so omejili na 200 km/h.
slika
Seveda obstajajo električni avtomobili, ki ponudijo še več moči, vendar povečana moč ne pomeni nujno zabave pri vožnji med ovinki. Zato so inženirji pri ID.3 GTX zmanjšali oddaljenost od tal za 1 cm spredaj in 1,5 cm zadaj, prav tako zadaj še prilagodljivi blažilniki, katerim je mogoče spreminjati trdoto glede na izbran vozni program, takisto preko dodatnih drsnikov, podobno kot v trenutnem volkswagnu golf GTI clubsport. Seveda so bolj športno nastavili še krmilni mehanizem in na avto namestili širše pnevmatike, ki so na 20-palčnih platiščih. Po drugi strani niso Nemci omenili nobenega dodatnega programa, ki bi omogočal kontrolirano drsenje, saj gre za avtomobil s pogonom na zadnji kolesi.
slika
Oblikovno ni drastičnih sprememb, samo bolj dinamično so zašiljeni dodatki zunaj, takisto odbijača, poleg tega pa so na voljo še dodatni napisi GTX. Prav tako imata ID.3 GTX in ID.3 GTX performance dostop do posebne barvne pakete, ki ostalim izdajam ni na voljo, vedno pa je avtomobil obut v 20-palčna platišča. V notranjosti sta športna sedeža spredaj, enaka kot v prej omenjenem golfu GTI clubsport, le da je na njih recikliran material Dynamica. Črno-rdeča tema se nadaljuje na armaturni plošči in na vratnih oblogah, vsaj prvi primerki pa še ne bodo na voljo z najnovejšim in največjim multimedijskim zaslonom, saj bo slednji v diagonalo meril 'samo' 12 palcev, večji bo na voljo jeseni. Vstopni volkswagen ID.3 GTX bo stal nekaj več kot 50 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Je to električni GTI?

Nemci so pokazali najbolj nabrito različico električnega avtomobila ID.3, ki nosi dodatno oznako GTX in vso moč prenaša na zadnji kolesi.

Beri dalje
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
NOVICE
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
Audi RS 7
Iztok Krajnc
Audi A4 je postal A5
NOVICE
Audi A4 je postal A5
Audi A5
Iztok Krajnc
Večina trgovcev jih zavrača
NOVICE
Večina trgovcev jih zavrača
Električni avtomobili
Iztok Krajnc
Še en nabrit’ priključni hibrid!
NOVICE
Še en nabrit’ priključni hibrid!
Audi RS 5
Iztok Krajnc
Novi dodatki za še bolj drzen izgled
NOVICE
Novi dodatki za še bolj drzen izgled
Smart #1 Brabus
Iztok Krajnc
Ne hitrost, zmogljivost!
NOVICE
Ne hitrost, zmogljivost!
Volkswagen ID. buzz cargo GTX
Iztok Krajnc
Maribor, Novo mesto, Ljubljana, Kranj
NOVICE
Maribor, Novo mesto, Ljubljana, Kranj
Raziskava o menjavi pnevmatik
Iztok Krajnc
Kup novosti prihaja že prihodnje leto
NOVICE
Kup novosti prihaja že prihodnje leto
Škoda enyaq
Iztok Krajnc
Z električnim in hibridnim pogonom
NOVICE
Z električnim in hibridnim pogonom
Fiat grande panda
Iztok Krajnc
Električna reinkarnacija
NOVICE
Električna reinkarnacija
Ford capri
Iztok Krajnc