Pri Volkswagnu so se že pred časom odločili, da bo oznaka GTX naznanjala povečano moč njihovih električnih avtomobilov. Pri modelu ID.3 pa GTX vseeno pomeni nekaj več, saj takšen ID.3 ponudi 240 kW (326 KM) moči in 565 Nm navora, če se kupec odloči za dodaten paket performance, sicer je na voljo 210 kW (286 KM) moči. Slednja se v vsakem primeru prenaša na zadnji kolesi, ID.3 GTX performance pa se za delovanje zanaša na novo in večjo baterijo, ki pospravi 79 kWh elektrike, kar vsaj na papirju omogoča vožnjo do 600 kilometrov daleč (WLTP). ID.3 GTX performance se lahko do 100 km/h požene v 5,6 sekunde, hitrost pa so omejili na 200 km/h.
slika
Seveda obstajajo električni avtomobili, ki ponudijo še več moči, vendar povečana moč ne pomeni nujno zabave pri vožnji med ovinki. Zato so inženirji pri ID.3 GTX zmanjšali oddaljenost od tal za 1 cm spredaj in 1,5 cm zadaj, prav tako zadaj še prilagodljivi blažilniki, katerim je mogoče spreminjati trdoto glede na izbran vozni program, takisto preko dodatnih drsnikov, podobno kot v trenutnem volkswagnu golf GTI clubsport. Seveda so bolj športno nastavili še krmilni mehanizem in na avto namestili širše pnevmatike, ki so na 20-palčnih platiščih. Po drugi strani niso Nemci omenili nobenega dodatnega programa, ki bi omogočal kontrolirano drsenje, saj gre za avtomobil s pogonom na zadnji kolesi.
slika
Oblikovno ni drastičnih sprememb, samo bolj dinamično so zašiljeni dodatki zunaj, takisto odbijača, poleg tega pa so na voljo še dodatni napisi GTX. Prav tako imata ID.3 GTX in ID.3 GTX performance dostop do posebne barvne pakete, ki ostalim izdajam ni na voljo, vedno pa je avtomobil obut v 20-palčna platišča. V notranjosti sta športna sedeža spredaj, enaka kot v prej omenjenem golfu GTI clubsport, le da je na njih recikliran material Dynamica. Črno-rdeča tema se nadaljuje na armaturni plošči in na vratnih oblogah, vsaj prvi primerki pa še ne bodo na voljo z najnovejšim in največjim multimedijskim zaslonom, saj bo slednji v diagonalo meril 'samo' 12 palcev, večji bo na voljo jeseni. Vstopni volkswagen ID.3 GTX bo stal nekaj več kot 50 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Je to električni GTI?

Nemci so pokazali najbolj nabrito različico električnega avtomobila ID.3, ki nosi dodatno oznako GTX in vso moč prenaša na zadnji kolesi.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc