Pri Volkswagnu so se že pred časom odločili, da bo oznaka GTX naznanjala povečano moč njihovih električnih avtomobilov. Pri modelu ID.3 pa GTX vseeno pomeni nekaj več, saj takšen ID.3 ponudi 240 kW (326 KM) moči in 565 Nm navora, če se kupec odloči za dodaten paket performance, sicer je na voljo 210 kW (286 KM) moči. Slednja se v vsakem primeru prenaša na zadnji kolesi, ID.3 GTX performance pa se za delovanje zanaša na novo in večjo baterijo, ki pospravi 79 kWh elektrike, kar vsaj na papirju omogoča vožnjo do 600 kilometrov daleč (WLTP). ID.3 GTX performance se lahko do 100 km/h požene v 5,6 sekunde, hitrost pa so omejili na 200 km/h.
slika
Seveda obstajajo električni avtomobili, ki ponudijo še več moči, vendar povečana moč ne pomeni nujno zabave pri vožnji med ovinki. Zato so inženirji pri ID.3 GTX zmanjšali oddaljenost od tal za 1 cm spredaj in 1,5 cm zadaj, prav tako zadaj še prilagodljivi blažilniki, katerim je mogoče spreminjati trdoto glede na izbran vozni program, takisto preko dodatnih drsnikov, podobno kot v trenutnem volkswagnu golf GTI clubsport. Seveda so bolj športno nastavili še krmilni mehanizem in na avto namestili širše pnevmatike, ki so na 20-palčnih platiščih. Po drugi strani niso Nemci omenili nobenega dodatnega programa, ki bi omogočal kontrolirano drsenje, saj gre za avtomobil s pogonom na zadnji kolesi.
slika
Oblikovno ni drastičnih sprememb, samo bolj dinamično so zašiljeni dodatki zunaj, takisto odbijača, poleg tega pa so na voljo še dodatni napisi GTX. Prav tako imata ID.3 GTX in ID.3 GTX performance dostop do posebne barvne pakete, ki ostalim izdajam ni na voljo, vedno pa je avtomobil obut v 20-palčna platišča. V notranjosti sta športna sedeža spredaj, enaka kot v prej omenjenem golfu GTI clubsport, le da je na njih recikliran material Dynamica. Črno-rdeča tema se nadaljuje na armaturni plošči in na vratnih oblogah, vsaj prvi primerki pa še ne bodo na voljo z najnovejšim in največjim multimedijskim zaslonom, saj bo slednji v diagonalo meril 'samo' 12 palcev, večji bo na voljo jeseni. Vstopni volkswagen ID.3 GTX bo stal nekaj več kot 50 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Je to električni GTI?

Nemci so pokazali najbolj nabrito različico električnega avtomobila ID.3, ki nosi dodatno oznako GTX in vso moč prenaša na zadnji kolesi.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc