Volkswagen je svoj povsem novi poltovornjak amarok prvič predstavil januarja leta 2010 in to v Argentini. Od takrat do leta 2020 je bil v prvi generaciji naprodaj tudi v Evropi, v Južni Ameriki pa še vedno vztrajajo pri prvi generaciji, ki so jo v zadnjih letih že dvakrat posodobili, nazadnje leta 2024. Zdaj pa se Volkswagen v Južni Ameriki pripravlja na novo generacijo poltovornjaka amarok, ki bo očitno drugačen od druge generacije, ki se prodaja tudi pri nas. Napovedali so, da bo novi delovni stroj na voljo od leta 2027, ob tem pa so z javnostjo delili tudi skico novinca. Zdi se, da bo tudi platforma drugačna in južnoameriški amarok ne bo imel veliko skupnega s fordom ranger, na osnovi katerega je izdelan drugi amarok, ki se prodaja pri nas.
slika
volkswagen amarok 2024
Skica sicer razkriva oblikovno smer zunanjosti, vendar večine pretiravanja pri proizvodnem modelu ne moremo pričakovati. Kljub temu pa bo južnoameriški amarok prejel deljene led luči, ki se bodo delno razprostirale čez celotno širino avtomobila, odbijač bo postavljen dokaj visoko, obrobe koles bodo kvadratne oblike, kar v kombinaciji z izbočenim pokrovom motorja daje agresivno postavo. Dejansko so za obliko odgovorni oblikovalci iz Južne Amerike, saj bo avtomobil tudi namenjen Južni Ameriki.
slika
volkswagen amarok 2024
Pri Volkswagnu sicer tehničnih podrobnosti še niso razkrili, bo pa vsekakor šlo za klasični srednje velik poltovornjak s šasijo na karoseriji, za premikanje pa bo zadolžen motor na notranje zgorevanje. Seveda so ob predstavitvi skice morali natrositi še nekaj modernih besed, tudi trajnost, bo pa po napovedih novi amarok precej bolj zmogljiv, varčen in tehnološko napreden. Za izdelavo bo še vedno zadolžena tovarna Pacheco v Argentini, kjer prvi amarok izdelujejo že 15 let, tovarno pa je v tem času zapustilo več kot 770.000 amarokov. Tudi mi smo se leta 2019 potepali v deželi amaroka, ki smo ga tam tudi vozili. Lahko preverite v videu spodaj.
Posted on

Južna Amerika bo imela drugačnega

Volkswagen amarok je leta 2022 globalno zapeljal v drugo generacijo, razen v Južni Ameriki. Tam je še vedno v prodaji sicer posodobljena različica iz leta 2010.

 

 

 

Beri dalje
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc
Izven Evrope na fosilna goriva
NOVICE
Izven Evrope na fosilna goriva
Jeep compass
Iztok Krajnc
Ameriški lotus išče novega lastnika
NOVICE
Ameriški lotus išče novega lastnika
Panoz AIV roadster
Iztok Krajnc
Koliko ventilov potrebuje motor?
NOVICE
Koliko ventilov potrebuje motor?
Ventili
Iztok Krajnc
Druga posodobitev
NOVICE
Druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Borba za prestol se nadaljuje
NOVICE
Borba za prestol se nadaljuje
Audi A6
Iztok Krajnc
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
NOVICE
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Električna škoda s sedmimi
NOVICE
Električna škoda s sedmimi
Škoda
Iztok Krajnc
Slovo novih dveh modelov
NOVICE
Slovo novih dveh modelov
Mercedes-Benz
Iztok Krajnc