Ta odločitev prvega moža (Wei Jianjun) tega kitajskega industrijskega kolosa, ki je še pred časom napovedoval, da bodo evropski kupci 'stali v vrstah' (visokoleteči cilj v obliki enega milijona prodanih avtomobilov znamk Ora in Wey v letu 2025) za izdelke koncerna GWM, temelji na klavrnih prodajnih rezultatih obeh omenjenih avtomobilskih znamk v Evropi, istočasno so Kitajci povedali tudi to, da posledično ne bodo postavljali nobene tovarne novih vozil v Evropi.
slika
Lani so v koncernu GWM izvozili 316.018 novih avtomobilov po vsem svetu, vendar je do Evrope 'priplavalo' samo približno 6.300 novih avtomobilov. Še v lanskem novembru so Kitajci oglaševali velikopotezno širitev njihove prodajne mreže v državah kot so Španija, Italija, Portugalska, Belgija Luksemburg, Nizozemska, Avstrija, Švica, Danska, Islandija in Bolgarija, sedaj je sanj o velikem uspehu koncerna GWM nepreklicno konec, bodo pa Kitajci kljub temu negovali partnerske vezi s podjetji, ki skrbijo za distribucijo njihovih izdelkov v Veliki Britaniji, Nemčiji, Švedski ter na Irskem.
slika
Kaj je šlo narobe? V prvi vrsti Kitajci pozabljajo, da smo v Evropi tradicionalisti in patrioti, posledično evropski kupci niso najbolj naklonjeni 'no-name' znamkam avtomobilov, ki se ob pomoči 'fejstbuka', instagrama in tik-toka čez noč spremenijo v nekaj 'premijskega' (lep primer tega je znamka Tesla …), kar vozijo samo 'bogovi', ki so najbrž padli na glavo … V ZDA, kjer so kupci precej bolj naklonjeni 'no-name' znamkam (sploh če so avtomobili ob tem bogato opremljeni in imajo sprejemljivo prodajno ceno) lahko v nekem doglednem času doživi uspeh vsaka avtomobilska znamka (lep primer tega sta KIA in Hyundai ter 'nobl' znamke Lexus, Infinity in Acura), v Evropi se te znamke v pogledu prestiža, ki ga imajo uveljavljeni evropski proizvajalci avtomobilov, ne morejo kosati z njimi.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Kitajci so izgubili prvo bitko

28. maja je kitajska korporacija Great Wall Motor (GWM) sporočila, da zapuščajo Evropo. 100 zaposlenih v centrali korporacije, ki se nahaja v Münchnu, bo obdržalo službe do 1. avgusta.

 

 

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc