Ta odločitev prvega moža (Wei Jianjun) tega kitajskega industrijskega kolosa, ki je še pred časom napovedoval, da bodo evropski kupci 'stali v vrstah' (visokoleteči cilj v obliki enega milijona prodanih avtomobilov znamk Ora in Wey v letu 2025) za izdelke koncerna GWM, temelji na klavrnih prodajnih rezultatih obeh omenjenih avtomobilskih znamk v Evropi, istočasno so Kitajci povedali tudi to, da posledično ne bodo postavljali nobene tovarne novih vozil v Evropi.
slika
Lani so v koncernu GWM izvozili 316.018 novih avtomobilov po vsem svetu, vendar je do Evrope 'priplavalo' samo približno 6.300 novih avtomobilov. Še v lanskem novembru so Kitajci oglaševali velikopotezno širitev njihove prodajne mreže v državah kot so Španija, Italija, Portugalska, Belgija Luksemburg, Nizozemska, Avstrija, Švica, Danska, Islandija in Bolgarija, sedaj je sanj o velikem uspehu koncerna GWM nepreklicno konec, bodo pa Kitajci kljub temu negovali partnerske vezi s podjetji, ki skrbijo za distribucijo njihovih izdelkov v Veliki Britaniji, Nemčiji, Švedski ter na Irskem.
slika
Kaj je šlo narobe? V prvi vrsti Kitajci pozabljajo, da smo v Evropi tradicionalisti in patrioti, posledično evropski kupci niso najbolj naklonjeni 'no-name' znamkam avtomobilov, ki se ob pomoči 'fejstbuka', instagrama in tik-toka čez noč spremenijo v nekaj 'premijskega' (lep primer tega je znamka Tesla …), kar vozijo samo 'bogovi', ki so najbrž padli na glavo … V ZDA, kjer so kupci precej bolj naklonjeni 'no-name' znamkam (sploh če so avtomobili ob tem bogato opremljeni in imajo sprejemljivo prodajno ceno) lahko v nekem doglednem času doživi uspeh vsaka avtomobilska znamka (lep primer tega sta KIA in Hyundai ter 'nobl' znamke Lexus, Infinity in Acura), v Evropi se te znamke v pogledu prestiža, ki ga imajo uveljavljeni evropski proizvajalci avtomobilov, ne morejo kosati z njimi.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Kitajci so izgubili prvo bitko

28. maja je kitajska korporacija Great Wall Motor (GWM) sporočila, da zapuščajo Evropo. 100 zaposlenih v centrali korporacije, ki se nahaja v Münchnu, bo obdržalo službe do 1. avgusta.

 

 

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc