Ta odločitev prvega moža (Wei Jianjun) tega kitajskega industrijskega kolosa, ki je še pred časom napovedoval, da bodo evropski kupci 'stali v vrstah' (visokoleteči cilj v obliki enega milijona prodanih avtomobilov znamk Ora in Wey v letu 2025) za izdelke koncerna GWM, temelji na klavrnih prodajnih rezultatih obeh omenjenih avtomobilskih znamk v Evropi, istočasno so Kitajci povedali tudi to, da posledično ne bodo postavljali nobene tovarne novih vozil v Evropi.
slika
Lani so v koncernu GWM izvozili 316.018 novih avtomobilov po vsem svetu, vendar je do Evrope 'priplavalo' samo približno 6.300 novih avtomobilov. Še v lanskem novembru so Kitajci oglaševali velikopotezno širitev njihove prodajne mreže v državah kot so Španija, Italija, Portugalska, Belgija Luksemburg, Nizozemska, Avstrija, Švica, Danska, Islandija in Bolgarija, sedaj je sanj o velikem uspehu koncerna GWM nepreklicno konec, bodo pa Kitajci kljub temu negovali partnerske vezi s podjetji, ki skrbijo za distribucijo njihovih izdelkov v Veliki Britaniji, Nemčiji, Švedski ter na Irskem.
slika
Kaj je šlo narobe? V prvi vrsti Kitajci pozabljajo, da smo v Evropi tradicionalisti in patrioti, posledično evropski kupci niso najbolj naklonjeni 'no-name' znamkam avtomobilov, ki se ob pomoči 'fejstbuka', instagrama in tik-toka čez noč spremenijo v nekaj 'premijskega' (lep primer tega je znamka Tesla …), kar vozijo samo 'bogovi', ki so najbrž padli na glavo … V ZDA, kjer so kupci precej bolj naklonjeni 'no-name' znamkam (sploh če so avtomobili ob tem bogato opremljeni in imajo sprejemljivo prodajno ceno) lahko v nekem doglednem času doživi uspeh vsaka avtomobilska znamka (lep primer tega sta KIA in Hyundai ter 'nobl' znamke Lexus, Infinity in Acura), v Evropi se te znamke v pogledu prestiža, ki ga imajo uveljavljeni evropski proizvajalci avtomobilov, ne morejo kosati z njimi.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Kitajci so izgubili prvo bitko

28. maja je kitajska korporacija Great Wall Motor (GWM) sporočila, da zapuščajo Evropo. 100 zaposlenih v centrali korporacije, ki se nahaja v Münchnu, bo obdržalo službe do 1. avgusta.

 

 

Beri dalje
Poceni električni hyundai
NOVICE
Poceni električni hyundai
Hyundai inster
Iztok Krajnc
Posebne izdaje za druga tržišča
NOVICE
Posebne izdaje za druga tržišča
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Posodobitev prihaja prihodnje leto
NOVICE
Posodobitev prihaja prihodnje leto
Škoda enyaq coupé
Iztok Krajnc
Ponovno rojstvo znamke Giannini
NOVICE
Ponovno rojstvo znamke Giannini
Giannini spettacolo
Iztok Krajnc
E-Auto? Nein danke!
NOVICE
E-Auto? Nein danke!
TÜV Mobility
Iztok Krajnc
Dirkalnik z motorjem V8
NOVICE
Dirkalnik z motorjem V8
Toyota GR GT3
Iztok Krajnc
Ku-ku, GTX je tu!
NOVICE
Ku-ku, GTX je tu!
Volkswagen ID.7 GTX
Iztok Krajnc
Nož je prinesel vrhunsko tehnologijo
NOVICE
Nož je prinesel vrhunsko tehnologijo
BMW serije 1
Iztok Krajnc
Prihaja električni cayenne
NOVICE
Prihaja električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Kitajci so izgubili prvo bitko
NOVICE
Kitajci so izgubili prvo bitko
GWM zapušča Evropo
Iztok Krajnc