PPC (premium platform combustion) je platforma za vozila z vzdolžno nameščenimi motorji, gre pa za vnovič nadgrajeno in posodobljeno platformo MLB evo, ki je že zdaj podlagala večja vozila v skupini Volkswagen. Audi A5 se bo v osnovi zanašal na 2,0-litrska turbobencinska motorja, ki bosta goltala ali bencin ali dizel, na voljo pa bo od 110 kW (150 KM) do 194 kW (265 KM) moči na bencinski in od 100 kW (136 KM) do 150 kW (204 KM) na dizelski strani. Vsi motorji bodo moč na kolesa prenašali samo preko robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama S tronic, zmogljivejše izdaje pa bodo kakopak imele tudi štirikolesni pogon.
slika
Fokus nove generacije bo na priključnohibridnih pogonskih sklopih. Takšen audi A5 bo po napovedih lahko samo na elektriko prevozil okoli 100 kilometrov, sicer pa bosta moč zagotavljala 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik TFSI in elektromotor. Vsi ostali motorji bodo blagohibridni, tudi 3,0-litrski turbodizelski motor V6, ki so ga zaenkrat rezervirali za hitro izdajo RS. Če bo na voljo tudi v S5 še ni znano. Audi A5 bo na voljo samo z motorji na notranje zgorevanje, saj so oznako A4 rezervirali za električno izdajo audi A4 e-tron, ki bo izdelana na povsem drugi platformi (PPE).
slika
Audi A5 bo v novi generaciji drugačen od prejšnjega, saj ne bo šlo več za klasično limuzino, temveč za limuzino s petimi vrati, torej nekakšen sportback. Avtomobil bo imel na cesti večjo prezenco, tudi zaradi večje maske, pri kateri se bo plastika spreminjala glede na izbrano opremo, takisto bo na zadku čez celotno širino napredni led trak. Takisto bo v notranjosti povsem nova kabina, ki bo podobna tisti pri danes predstavljenemu audiju Q6 e-tron, torej bosta zaslona za digitalne merilnike in multimedijo združena v eno ukrivljeno plastično ohišje. Seveda ne bo manjkal niti projekcijski prikazovalnik, multimedijski sistem bo znal odlično prepoznavati glasovne ukaze. Novi audi A5 pripelje konec leta, takrat pa bo zanj treba odšteti gotovo vsaj 6 tisočakov več kot za aktualno limuzino A4, ki vas še vedno olajša za najmanj 38.351 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Klasični motorji in napredna platforma

Audi A5 (prej A4) in večji brat A7 (prej A6) bosta tehnično zelo podobna, saj bosta oba izdelana na napredni platformi PPC.

Beri dalje
Zamenjava za huracan
NOVICE
Zamenjava za huracan
Lamborghini temerario
Iztok Krajnc
Zelo ekskluzivna izdaja
NOVICE
Zelo ekskluzivna izdaja
Bentley bentayga Apex edition by Mulliner
Iztok Krajnc
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
NOVICE
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
Projekt EXACT
Iztok Krajnc
Pripelje že prihodnje leto
NOVICE
Pripelje že prihodnje leto
Porsche 718 boxster electric
Iztok Krajnc
Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov
NOVICE
Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov
Automobile Propre
Iztok Krajnc
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
NOVICE
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
Opel frontera
Iztok Krajnc
Prvi električni AMG
NOVICE
Prvi električni AMG
Mercedes-AMG GT 4-vratni električni 'kupe'
Iztok Krajnc
Kužkom prijazen koncept
NOVICE
Kužkom prijazen koncept
Genesis X dog concept
Iztok Krajnc
V Angliji je že na voljo!
NOVICE
V Angliji je že na voljo!
Toyota hilux GR sport II
Iztok Krajnc
Še vsaj 10 let s klasičnimi motorji
NOVICE
Še vsaj 10 let s klasičnimi motorji
Audi Q5
Iztok Krajnc