T-roc je za Volkswagen zelo pomemben model, zato se z veseljem ukvarjajo z razvojem naslednje generacije. Mi smo prototip že ujeli na severu Evrope, kjer trenutno potekajo testiranja, očitno pa se bo nova generacija oklepala oblikovnih lastnosti aktualne, ki je med kupci zelo zaželena. Po vsej verjetnosti bodo pogonski sklopi enaki kot so danes, po napovedih pa bo novi T-roc, ki bo na ceste zapeljal prihodnje leto, zadnji model z motorji na notranje zgorevanje iz Wolfsburga. To sicer pomeni, da bodo inženirji še vedno razvijali popravke in izvajali določeno stopnjo modernizacije za bencinske in dizelske motorje, vendar ne bodo izdelali nove platforme MQB, ki bi lahko bila osnova za še novejše in bolj napredne motorje na notranje zgorevanje. V začetku 30. let aktualnega stoletja bodo klasični avtomobili, kot jih poznamo danes, na žalost izginili iz Volkswagnove ponudbe, od takrat naprej bo namreč vse samo še električno, pa če nam je všeč ali ne.
slika
Naslednji T-roc bo imel širok asortima motorjev TSI in TDI, takisto bodo slednji blagohibridni, da bodo še bolj čisti, obenem pa pričakujemo, da bo T-roc premogel tudi priključnohibridni pogonski sklop, verjetno šibkejšega iz modela tiguan (150 kW/204 KM in 19,7 kWh baterija). Klasični motorji torej nekaj časa še ostajajo, k sreči, vsekakor pa v naslednji generaciji ne bomo videli različice T-roc z mehko streho, čeprav se v Nemčiji trenutno zanj odloči vsak sedmi kupec.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Klasični motorji (zaenkrat) ostajajo

Pri Volkswagnu pospešeno razvijajo novo generacijo modela T-roc, ki se v še vedno zelo dobro prodaja.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc