T-roc je za Volkswagen zelo pomemben model, zato se z veseljem ukvarjajo z razvojem naslednje generacije. Mi smo prototip že ujeli na severu Evrope, kjer trenutno potekajo testiranja, očitno pa se bo nova generacija oklepala oblikovnih lastnosti aktualne, ki je med kupci zelo zaželena. Po vsej verjetnosti bodo pogonski sklopi enaki kot so danes, po napovedih pa bo novi T-roc, ki bo na ceste zapeljal prihodnje leto, zadnji model z motorji na notranje zgorevanje iz Wolfsburga. To sicer pomeni, da bodo inženirji še vedno razvijali popravke in izvajali določeno stopnjo modernizacije za bencinske in dizelske motorje, vendar ne bodo izdelali nove platforme MQB, ki bi lahko bila osnova za še novejše in bolj napredne motorje na notranje zgorevanje. V začetku 30. let aktualnega stoletja bodo klasični avtomobili, kot jih poznamo danes, na žalost izginili iz Volkswagnove ponudbe, od takrat naprej bo namreč vse samo še električno, pa če nam je všeč ali ne.
slika
Naslednji T-roc bo imel širok asortima motorjev TSI in TDI, takisto bodo slednji blagohibridni, da bodo še bolj čisti, obenem pa pričakujemo, da bo T-roc premogel tudi priključnohibridni pogonski sklop, verjetno šibkejšega iz modela tiguan (150 kW/204 KM in 19,7 kWh baterija). Klasični motorji torej nekaj časa še ostajajo, k sreči, vsekakor pa v naslednji generaciji ne bomo videli različice T-roc z mehko streho, čeprav se v Nemčiji trenutno zanj odloči vsak sedmi kupec.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Klasični motorji (zaenkrat) ostajajo

Pri Volkswagnu pospešeno razvijajo novo generacijo modela T-roc, ki se v še vedno zelo dobro prodaja.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc