Pri Volkswagnu pospešeno razvijajo novo generacijo modela T-roc, ki se v še vedno zelo dobro prodaja.
T-roc je za Volkswagen zelo pomemben model, zato se z veseljem ukvarjajo z razvojem naslednje generacije. Mi smo prototip že ujeli na severu Evrope, kjer trenutno potekajo testiranja, očitno pa se bo nova generacija oklepala oblikovnih lastnosti aktualne, ki je med kupci zelo zaželena. Po vsej verjetnosti bodo pogonski sklopi enaki kot so danes, po napovedih pa bo novi T-roc, ki bo na ceste zapeljal prihodnje leto, zadnji model z motorji na notranje zgorevanje iz Wolfsburga. To sicer pomeni, da bodo inženirji še vedno razvijali popravke in izvajali določeno stopnjo modernizacije za bencinske in dizelske motorje, vendar ne bodo izdelali nove platforme MQB, ki bi lahko bila osnova za še novejše in bolj napredne motorje na notranje zgorevanje. V začetku 30. let aktualnega stoletja bodo klasični avtomobili, kot jih poznamo danes, na žalost izginili iz Volkswagnove ponudbe, od takrat naprej bo namreč vse samo še električno, pa če nam je všeč ali ne.
Naslednji T-roc bo imel širok asortima motorjev TSI in TDI, takisto bodo slednji blagohibridni, da bodo še bolj čisti, obenem pa pričakujemo, da bo T-roc premogel tudi priključnohibridni pogonski sklop, verjetno šibkejšega iz modela tiguan (150 kW/204 KM in 19,7 kWh baterija). Klasični motorji torej nekaj časa še ostajajo, k sreči, vsekakor pa v naslednji generaciji ne bomo videli različice T-roc z mehko streho, čeprav se v Nemčiji trenutno zanj odloči vsak sedmi kupec.
Klasični motorji (zaenkrat) ostajajo
Beri dalje