Vemo, da so pri Audiju sprejeli slabo odločitev in model A6 preimenovali v A7, na mestu prejšnjega pa je zdaj električni avtomobil. K sreči klasika ne gre iz mode, zato se stari A6 že kmalu vrača kot A7, vendar s hibridnim pogonom.
Audi A7 bo na voljo tako kot limuzina in karavan, tokrat pa smo dobili vohunske fotografije limuzine, ki jo vneto testirajo na javnih cestah v Nemčiji. Novinec bo izdelan na posodobljeni platformi MLB, ki jo zdaj imenujejo PPC (premium platform combustion), slednja pa bo še kar nekaj let zagotavljala vgradnjo motorjev na notranje zgorevanje. Audi A7 bo vseeno imel elektrificirane pogonske sklope, tako da bo večina motorjev blagih hibridov, seveda pa bo na voljo tudi nekaj priključnohibridnih pogonov, ki bodo audi A7 samo na elektriko lahko prepeljali dobrih 100 kilometrov daleč. Verjetno bodo motorji premogli samo štiri valje, upamo, da bodo na voljo tudi s šestimi, vsekakor pa lahko pozabimo na turbobencinski osemvaljnik iz RS 6. RS 7 bo, upamo, imel šetsvaljni turbobencinski motor, ki bo del priključnohibridnega pogonskega sklopa. Davek, ki ga moramo plačevati, zaradi neumnih bruseljskih izmišljotin.

Oblikovno drastičnih sprememb med A6 in A7 ne pričakujemo, čeprav bosta tehnološko precej različna avtomobila, bo pa A7 premogel drugačne luči, ki bodo spredaj iz po ene enote na vsaki strani, seveda bolj odprto masko in na zadku led trak čez celotno širino, ki pa se bo na vsaki strani usmeril navzdol, proti odbijaču. Še več podobnosti bo v notranjosti, kjer pričakujemo tri zaslon na armaturni plošči, seveda pri najbolje založenih primerkih, novo obliko volana z na dotik občutljivimi površinami, zelo napreden projekcijski prikazovalnik in na vratih še cel kup novih gumbov za upravljanje z lučmi in drugimi funkcijami. Vstopni audi A7 bo stal okoli 57.000 EUR.
Klasika ne gre iz mode
Beri dalje