Novi koncept napoveduje prihod nove povsem električne admiralske ladje za Porsche.
Superšportni porscheji so v resnici samo trije, model 959, carrera GT in 918 spyder. Zdaj pa so Nemci pokazali nov koncept, ki bi lahko pomenil vpeljavo četrtega modela, nove električne admiralske ladje. Koncept so sicer pri Porscheju pokazali že v začetku meseca, najbolj zanimivo pa je dejstvo, da so ga predstavili natanko 75 let po tem ko je na cestah pristal povsem prvi porsche 356. Porsche mission X sicer vsaj zaenkrat ostaja samo koncept, so pa slednji že v prihodnosti bili zelo velikokrat povod za nastanek novih modelov.

Mission X je sicer dolg 4,5 in širok 2 metra, medosje pa je dolgo 2,73 metra, kar je primerljivo s garrero GT in 918 spyder. Sama karoserija je izdelana tako, da ustvarja čim več podtlaka, na primer precej več kot trenutni 911 GT3 RS. Kakšen pogon sicer skrbi za premikanje sicer ni jasno, so pa odgovorni povedali, da stremijo po 1 'konjski moči' na kilogram. Samo polnjenje je hitrejše kot tisto pri električnem taycan turbo S, sam baterijski sklop pa je v konceptu postavljen za sedežema. Seveda je zaradi zmanjševanja teže tudi veliko plastike ojačane s karbonskimi vlakni.

Na sami zunanjosti koncepta lahko vidimo veliko poklonov zgodovinskim modelom, kot je model 917 z vrati, ki so vpeta na A-stebriček, slednja pa se odpro naprej in navzgor, kot pri znamenitem dirkalniku za Le Mans. Navpične luči spredaj so izdelan po vzoru tistih na dirkalnikih 906 in 908, in se, ko so aktivirane, odprejo, podobno kot oči. Na zadku so luči čez celotno pirino, podobno kot na modernih porschejih, poleg tega pa premore mission X še nov logotip Porsche. Nova značka je sicer zelo podobna stari, vendar so potrebovali tri leta, da so jo izdelali, zato je ponosno postavljena na sprednji pokrov, volan in na sredino platišč, ki spredaj v diagonalo merijo 20 in zadaj 21 palcev.

V notranjosti je kombinacija rjavega in sivega usnja, potnika pa sta pritrjena na sedeža iz karbonskih vlaken s šesttočkovnima varnosnima pasovoma. Novi koncept je seveda tehnološki biser, po katerem se bodo zgledovali dirkalniki v preteklosti, izdelan pa je na podlagi izkušenj modelov 959, carrera GT in 918 spyder. Če bo mission X kdaj postal proizvodni model, bodo z njim vsekakor naskakovali najhitrejši krog na dirkališču Nürburgring, vsekakor pa bo za kaj takšnega potrebnih vsaj še nekaj let. Naslednji povsem električni porsche bo namreč macan EV že prihodnje leto, potem cayman E kmalu zatem, vsekakor pa je koncept mission X napoved, da se nam v prihodnosti s strani Porscheja obeta nekaj zelo posebnega.
Koncept električnega superšportnika
Beri dalje