Pri Fordu napovedujejo prihod električne izdaje modela puma, še prej pa so pokazali konkretno prenovljeno klasično izdajo z novo notranjostjo.
Puma je za Ford zelo pomemben avtomobil, ki privablja lepo število kupcev. Kljub temu je konkurenca v segmentu zelo ostra, zato so pri Fordu pokazali osveženo izdajo modela puma, ki ima zunaj nekaj kozmetičnih popravkov, v notranjosti pa novo kabino z bolj naprednimi sistemi, v osnovi pa avtomobil ne bo bistveno dražji kot doslej. Navzven puma sicer ostaja prepoznaven križanec B-segmenta, ki je na cestah že od leta 2019, le da ima tokrat na obrazu malo večji logotip, ki je nameščen na masko in ni več nad dnjo. Poleg tega so na voljo tudi povsem nove luči z drugačnim svetlobnim podpisom in matrično led-tehnologijo, takisto je na voljo še nekaj novih barv, med katerimi bo za marsikoga zanimiva kaktusno siva, ki jo vidite na fotografijah.
Največ denarja so namenili spremembam v notranjosti, kjer so povsem spremenili armaturno ploščo, da je manj zasičena kot poprej, prav tako so zračniki zdaj ožji, predvsem pa bo puma znotraj imela več mehkejših materialov. Vsekakor boste najprej opazili dva velika zaslona, enega za digitalne merilnike, ki zdaj v diagonalo meri 12,8 palcev, in drugega za multimedijo, ki v diagonalo meri okroglih 12 palcev. Na voljo je novejši, hitrejši in bolj zmogljiv multimedijski sistem Sync4, prav tako tudi nov volan, razširjena ambientalna osvetlitev, akustično izolirano vetrobransko steklo, ob doplačilu celo steklena streha in sintetično usnje na sedežih, armaturi in na vratnih oblogah, seveda s kontrastnimi šivi, kar je odvisno od nivoja opreme. Ford puma pod polico prtljažnega prostora ohranja predal megabox, v katerega je mogoče pospraviti umazane čevlje, ali ga napolniti z ledom in dodati pijačo, čiščenje pa je enostavno, saj se na dnu odpre čep, posledično pa tako izteče umazana voda iz predala.
Poslej bo puma na voljo s spremenjeno pogonsko paleto, kjer bo v osnovi za premikanje še vedno skrbel 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik ecoboost. Na voljo bo ali z močjo 92 kW (125 KM) ali 114 kW (155 KM), pri čemer bo zmogljivejši premogel blagohibridni pogonski sklop in samo robotiziran dvosklopčni menjalnik s sedmimi stopnjami. Vstopni model bo lahko imel tudi ročni menjalnik s šestimi stopnjami, ki pa ne bo na voljo niti pri najzmogljivejši izdaji puma ST. Slednja ne bo več imela 1,5-litrskega turbobencinskega motorja z močjo 147 kW (200 KM), tega bo zamenjal 1,0-litrski turbobencinski motor z blagohibridno tehnologijo in močjo 125 kW (170 KM).
Kaj je še novega? Ford puma bo imel poslej še več varnostnih sistemov, med drugim sistem za samodejno zaviranje pri zaznavanju ovir med vzvratno vožnjo, takisto pri zaznavanju prečnega prometa od zadaj, tudi 360-stopinjski pregled okoli avtomobila in pametni tempomat s samodejnim ohranjanjem voznega pasu ter s funkcijo zaviranja in speljevanja v zastoju. Seznam dodatne opreme je dolg, na njem najdemo tudi boljše ozvočenje B&O, vstopni model pa ne bo dosti dražji od aktualnega, ki brez popustov stane najmanj 22.440 EUR. Prvi primerki bodo pri novih lastnikih že to poletje, predvidoma jeseni pa bodo pri Fordu predstavili še električno izdajo modela puma, ki se bo imenoval puma gen-E.
Konkretna prenova pred električno izdajo
Beri dalje