slika
Iz Nemčije in Velike Britanije prihajajo nova opozorila glede neumne mode v obliki čedalje večjih in čedalje več vgrajenih zaslonov na dotik na območju armaturnih plošč v nekaterih modernih avtomobilih.
Paradoksalno v današnjem avtomobilizmu je, da nam aktualni avtomobilski marketing ponuja čedalje več slaboumnih idej, predvsem zaradi tega, ker so oglaševalci že zdavnaj izgubili kompas in večino moralnih kodeksov, posledično nam lahko prodajajo pravljice o 'športnih' avtomobilih, ki s pravilnim pojmovanjem pojma (ob povezavi z avtomobili) kot je šport nimajo prav nobene zveze (o tem ali je avtomobil športen ne odloča samo zaloga konjskih moči, temveč tudi oblika karoserije, njegova masa, število bočnih vrat in pa število vgrajenih sedežev), poleg tega nam ponujajo razne 'eko' avtomobile v obliki čedalje večjih in čedalje bolj zavaljenih '4-kolesnih krav', ki z ekologijo nimajo nič skupnega (pravi 'eko' avtomobil ima majhne ali kompaktne dimenzije karoserije, ga ne razganja od pogonske moči, poleg tega je lahek in slabo opremljen s komfortno kramo), na koncu pa poslušamo še pravljice o neverjetno varnih sodobnih avtomobilih, sploh tistih s kopico vgrajene 'invalidske opreme' (razni asistenčni sistemi ob navezi s kamerami, radarji in senzorji). Ob tem se človek seveda vpraša, zakaj na naših cestah še vedno umirajo ljudje v prometnih nesrečah, če so avtomobili tako neverjetno varni?
slika
Razlogov za to je več, najpomembnejši je tisti, ki pravi, da je dejansko varen avtomobil samo mit marketinške industrije, poudarjanje neverjetne varnosti pri avtomobilu pa pri uporabnikih avtomobilov povzroči nastanek mita o njihovi neranljivosti v cestnem prometu, zato ob vožnji z avtomobili postanejo bolj agresivni in nepremišljeni, ker se ob tem zanašajo na marketinške pravljice glede tega, da se bo avtomobil v določenih nevarnih situacijah samodejno odzval in poskrbel za srečne izide takšnih dogodkov. Lep primer tega je tudi izredno medijsko opevan sistem ESP, ki voznike stimulira k bolj agresivni vožnji skozi ovinke, ker gre avtomobil z njim baje kot po tirih. Ste se kdaj vprašali kaj se bo zgodilo v ovinku, če pride do odpovedi tega sistema v trenutkih, ko vi veselo preizkušate meje fizikalnih zakonov? Zato v moji lastni 'testni floti' (3,8-metrski 18-letni predstavnik evropskega B segmenta in 4-metrska 43-letna kupe predstavnica evropskega D segmenta) nimam avtomobila, ki je opremljen s sistemom ESP, niti nimam avtomobila, ki je opremljen s sistemom ABS, ker teh medijsko opevanih sistemom ob vožnji ne potrebujem. Zaradi tega se na cesti ne počutim 'neranljivega' in temu prilagodim tudi moj stil vožnje. Če k temu prištejete še dejstvo, ki pravi, da človeško telo ni narejeno za takšne pojemke hitrosti, ki nastopijo ob prometnih nesrečah (sploh v primerih čelnih trčenj), potem vam tudi vgrajenih '30' zračnih blazin ne more rešiti življenja, ker ljudje pozabljajo, da se z avtomobilom ne zaletite enkrat, temveč trikrat (avtomobil najprej trči v oviro, potem vaše telo trči v sestavne dele potniške kabine, na koncu pa vaši notranji organi trčijo ob 'zunanje stene' vašega telesa. Končni rezultat so potrgani notranji organi in na zunaj lepa trupla.
slika

Ljudje pa pozabljajo tudi to, da dobivajo avtomobili 5 Euro NCAP zvezdic samo za trčenja pri hitrosti 64 km/h. Kdaj ste se nazadnje vozili po cesti, kjer ste vi in nasproti vozeči vozniki potovali s hitrostjo 32 km/h? Ko boste pri tej hitrosti trčili z nasproti vozečim avtomobilom, se bosta hitrosti obeh vozil pri trku sešteli na 64 km/h. Vi se pa večinoma vozite po cestah z omejitvijo 60 km/h, se pravi, da se ob trčenju z drugim vozil pri sešteti hitrosti 120 km/h sprosti veliko več energije, ki bo po vsej verjetnosti pogubna za vas in ljudi v drugem vozilu. Koliko medijsko opevanih Euro NCAP zvezdic vam ostane po takšnem trčenju? Prav nobena … S tem ko avtomobilski marketing poveličuje neverjetno varnost sodobnih avtomobilov se povečuje tudi možnost prometnih nesreč, ker se ljudje v prometu začnejo vesti neodgovorno in nepremišljeno. Višek te medijske propagande pa predstavljajo ‘neverjetno varni’ sodobni avtomobili z nepregledno množico vgrajenih stikal in gumbov ter vozila s čedalje več in čedalje večjimi zasloni, ker s tem povečujejo nepozornost voznikov glede dogajanja na cesti. Zakaj so se proizvajalci avtomobilov v tem primeru odzvali dvolično? Predvsem zaradi pohlepa, ker je pač pomembnejši od varnosti potnikov. Za izdelavo fizičnih gumbov in stikal za vklop določenih funkcij potrebujete več orodij, kar pa seveda ni poceni. Zato v vozila raje vgradijo zaslon na dotik, ki je cenejši, pa še dražje vam lahko vse skupaj prodajo, ker to pač ‘in’ (v resnici je ‘out’). Proizvajalci avtomobilov bi ob tem morali posnemati ‘high-end’ filozofijo proizvajalcev najboljših avdio naprav, kjer že dolgo prevladuje filozofija manj je več (manj vgrajenih stikal in gumbov na čelni plošči). Ja kdo bo pa potem kupil tako pusto komponento ali pa avtomobil brez ‘bling-bling ledic’, ‘ekvilajzerjev’, vsaj ‘200’ stikal in ostale ‘mouse-kino’ (nemški izraz za današnje, z ‘neštetimi’ prikazovalniki dobro otovorjene armaturne plošče) krame?

Varen avtomobil ima vgrajene fizične gumbe za vklop določenih funkcij in samo resnično pomembne inštrumente, odnosno merilnike. Lep primer tega je moja 43-letna 4-kolesna lepotica, kjer je ob vožnji pred menoj lepo zbranih 8 kontrolnih merilnikov (premore pa tudi dodatni deveti merilnik v obliki digitalne ure s štoparico (po želji …), leta 1980 je bila digitalna ura z rdeče obarvanimi številkami zadnji krik tedanje ‘vesoljske’ tehnike …). S to ugotovitvijo se najbrž strinjajo tudi strokovnjaki britanske organizacije TRL, kjer so pred časom izvedli nazorno raziskavo glede tega, kako zelo so ob vožnji s sodobnim avtomobilom nevarni čedalje večji in čedalje bolj pogosti zasloni na dotik. Ob tem so ugotovili občutno podaljšanje (+ 57 % ob primerjavi z voznikom v normalnem avtu …) reakcijskega časa pri uporabnikih, ki so na testih sedeli v avtomobilu z bogato ‘mouse-kino’ opremo. Podobno slab (+ 46 %) je tudi reakcijski čas ljudi, ki imajo med vožnjo avtomobila ‘zraščeno’ uho in pametni telefon, bistveno bolj zdravo živijo ljudje, ki pred vožnjo pokadijo en ‘joint’, ker se njihov reakcijski čas podaljša samo za 21 odstotkov. Ob tem so omenili tudi nedavni nemški primer voznika avtomobila znamke Tesla, ki ga je na eni izmed nemških cest ujel dež. Preden mu je na centralno nameščeni ‘televiziji’ uspelo najti ‘kanal’ za vklop brisalcev, je zletel s ceste in ob tem pobliže spoznal ne samo eno, temveč več dreves. Nemško sodišče v mestu Karlsruhe je v tem primeru odločilo, da je za nesrečo kriv voznik, ker bi ob vožnji z avtomobilom moral posvetiti njegovo pozornost razmeram na cesti, seveda pa je zaradi pravljice o superiornosti vozil znamke Tesla raje buljil in ‘drajsal’ po ekranu, ker je to pač ‘in’.

Posted on

Kupite avtomobil s čim več zasloni na dotik …

Beri dalje
Osma generacija!
NOVICE
Osma generacija!
BMW serija 5
Iztok Krajnc
Drzna druga generacija
NOVICE
Drzna druga generacija
Toyota C-HR
Iztok Krajnc
Šestkrat dobro in dvakrat zadovoljujoče
NOVICE
Šestkrat dobro in dvakrat zadovoljujoče
ADAC test osmih gorskih koles
Iztok Krajnc
Zdaj na voljo tudi najbolj prestižna izdaja
NOVICE
Zdaj na voljo tudi najbolj prestižna izdaja
Škoda enyaq Laurin & Klement
Iztok Krajnc
Električni križanec testirajo na Nürburgringu
NOVICE
Električni križanec testirajo na Nürburgringu
Audi Q6 E-tron
Iztok Krajnc
Svež izgled in nove tehnologije
NOVICE
Svež izgled in nove tehnologije
Volkswagen touareg
Iztok Krajnc
Po prevetritvi še bolj ostra
NOVICE
Po prevetritvi še bolj ostra
Opel corsa
Iztok Krajnc
Uradno ga pokažejo že jutri
NOVICE
Uradno ga pokažejo že jutri
Aston martin DB12
Iztok Krajnc
Hibridni pogon z motorjem V8
NOVICE
Hibridni pogon z motorjem V8
Lamborghini urus PHEV
Iztok Krajnc
Dobrodošle izboljšave
NOVICE
Dobrodošle izboljšave
DS 9
Iztok Krajnc
Renesansa
NOVICE
Renesansa
Aston martin vantage
Iztok Krajnc
Poustvarjen skoraj 50 let po razgrnitvi
NOVICE
Poustvarjen skoraj 50 let po razgrnitvi
Hyundai pony coupé concept
Iztok Krajnc
Prihaja križanec B-segmenta
NOVICE
Prihaja križanec B-segmenta
Lexus LBX
Iztok Krajnc
Prestižni grand highlander
NOVICE
Prestižni grand highlander
Lexus TX
Iztok Krajnc
Takšen bi bil Z4 shooting brake
NOVICE
Takšen bi bil Z4 shooting brake
BMW concept touring coupé
Iztok Krajnc
Nova platforma za električne dostavnike
NOVICE
Nova platforma za električne dostavnike
Mercedes-Benz VAN.EA
Iztok Krajnc
Posodobljena sedma generacija
NOVICE
Posodobljena sedma generacija
Hyundai elantra
Iztok Krajnc
Poklon partnerstvu s teniškim prvenstvom Francije
NOVICE
Poklon partnerstvu s teniškim prvenstvom Francije
Renault 5 Roland Garros
Iztok Krajnc
Posebna izdaja ob 25. obletnici
NOVICE
Posebna izdaja ob 25. obletnici
Volkswagen polo GTI edition 25
Iztok Krajnc
Brutalna izdaja električnega A6
NOVICE
Brutalna izdaja električnega A6
Audi RS 6
Iztok Krajnc
Dogajanje na Kitajskem
NOVICE
Dogajanje na Kitajskem
Kulturna revolucija, tokrat na področju avtomobilizma
Iztok Krajnc
Premijski materiali in nizka streha
NOVICE
Premijski materiali in nizka streha
Renault rafale
Iztok Krajnc
Nove tehnologije in osvežena zunanjost
NOVICE
Nove tehnologije in osvežena zunanjost
Cupra born
Iztok Krajnc
Predstavitev serijske verzije
NOVICE
Predstavitev serijske verzije
Porsche 912c by KAMM Manufaktur
Iztok Krajnc
Odklon od ustaljenih smernic
NOVICE
Odklon od ustaljenih smernic
Carice TC2
Iztok Krajnc
Testirajo ga v Michiganu
NOVICE
Testirajo ga v Michiganu
Toyota tacoma trailhunter
Iztok Krajnc
Circular-Car-Concept
NOVICE
Circular-Car-Concept
e.Volution SPACE
Iztok Krajnc
Ford E-tourneo courier
NOVICE
Ford E-tourneo courier
Električni tourneo prihaja prihodnje leto
Iztok Krajnc
Chevrolet tahoe high country
NOVICE
Chevrolet tahoe high country
Posodobljeni model ujeli v Detroitu
Iztok Krajnc
Cupra raval
NOVICE
Cupra raval
Električni malček prihaja leta 2025
Iztok Krajnc
Alpine A110 Pikes Peak
NOVICE
Alpine A110 Pikes Peak
Posebnež se bo podil proti vrhu!
Iztok Krajnc
Porsche panamera
NOVICE
Porsche panamera
Skoraj brez kamuflaže!
Iztok Krajnc
Aston martin DBX707 AMR23 edition
NOVICE
Aston martin DBX707 AMR23 edition
Posebna izdaja divizije Q
Iztok Krajnc
Citroën C4, C4 X
NOVICE
Citroën C4, C4 X
Zmogljivejši električni pogon
Iztok Krajnc
M5 ima vse manj kamuflaže!
NOVICE
M5 ima vse manj kamuflaže!
BMW M5
Iztok Krajnc
Hyundai i20
NOVICE
Hyundai i20
Kup tehnoloških nadgradenj
Iztok Krajnc
Porsche 718 spyder RS
NOVICE
Porsche 718 spyder RS
Slovo od bencinskega motorja
Iztok Krajnc
Mercedes-AMG E 53 limuzina in karavan
NOVICE
Mercedes-AMG E 53 limuzina in karavan
Vmesna stopnja do AMG E 63
Iztok Krajnc
Bentley speed edition 12
NOVICE
Bentley speed edition 12
Poklon motorju W12
Iztok Krajnc
Alpine A290_ß concept
NOVICE
Alpine A290_ß concept
Draženje nabritega električnega malčka
Iztok Krajnc
Volkswagen ID.7 variant
NOVICE
Volkswagen ID.7 variant
Praktična različica za ljubitelje karavanov
Iztok Krajnc
ADAC statistika okvar
NOVICE
ADAC statistika okvar
Razkriti 'pacienti'
Iztok Krajnc
Allianz Trade
NOVICE
Allianz Trade
Slabi obeti za avtomobilsko industrijo
Iztok Krajnc
Volan ima novo stran!
NOVICE
Volan ima novo stran!
Iztok Krajnc
Audi A5/S5
NOVICE
Audi A5/S5
Prej sta bila A4 in S4
Iztok Krajnc
Opel rekord (A)
NOVICE
Opel rekord (A)
Insignia iz leta 1963
Iztok Krajnc
Škoda favorit
NOVICE
Škoda favorit
Najbolje ohranjen model
Iztok Krajnc
Renault avantime
NOVICE
Renault avantime
Austral z nizko streho bo avantime?
Iztok Krajnc
Peugeot 2008
NOVICE
Peugeot 2008
Svež izgled in sveži pogoni
Iztok Krajnc
Volkswagen golf R 333
NOVICE
Volkswagen golf R 333
Dražijo posebno izdajo golfa
Iztok Krajnc
Volkswagen T-cross
NOVICE
Volkswagen T-cross
Po Braziliji ujet še v Nemčiji
Iztok Krajnc
Mercedes-benz GLC coupé
NOVICE
Mercedes-benz GLC coupé
Še izdaja z nizko streho
Iztok Krajnc
Fahrschule Gebr. Dobberkau e.K.
NOVICE
Fahrschule Gebr. Dobberkau e.K.
113 let druženja z opli
Iztok Krajnc
Infiniti QX80
NOVICE
Infiniti QX80
Testirajo drugo generacijo
Iztok Krajnc
BBE Automotive
NOVICE
BBE Automotive
31-milijardni nemški starodobniki
Iztok Krajnc
Mercedes-benz razred E
NOVICE
Mercedes-benz razred E
Večji in povsem elektrificiran
Iztok Krajnc
GMC acadia
NOVICE
GMC acadia
Manj kamuflaže v Detroitu
Iztok Krajnc
Škoda enyaq iV 50
NOVICE
Škoda enyaq iV 50
Za manj kot 40.000 EUR
Iztok Krajnc
Bentley continental in flying spur
NOVICE
Bentley continental in flying spur
Nove posodobitve za aktualno modelno leto
Iztok Krajnc
BMW X3
NOVICE
BMW X3
Nova generacija ujeta v hladnem vremenu
Iztok Krajnc
Land rover defender 130 V8 in defender 130 outbound
NOVICE
Land rover defender 130 V8 in defender 130 outbound
Najdaljši defender z motorjem V8
Iztok Krajnc
Škoda kodiaq
NOVICE
Škoda kodiaq
Novi kodiaq prihaja jeseni
Iztok Krajnc
Lotus envya
NOVICE
Lotus envya
Lotusova športna limuzina
Iztok Krajnc
Cupra tavascan
NOVICE
Cupra tavascan
(Skoraj) takšen kot koncept
Iztok Krajnc
Deutsche Oldtimer-Index 2022
NOVICE
Deutsche Oldtimer-Index 2022
Avtomobili, ki pridobivajo na vrednostide
Iztok Krajnc
Dacia duster
NOVICE
Dacia duster
Prihaja nova generacija
Iztok Krajnc
Hongqi L5
NOVICE
Hongqi L5
Ultimativni kitajski statusni simbol
Iztok Krajnc
Verti Versicherung AG
NOVICE
Verti Versicherung AG
Astrologija in prometne nesreče
Iztok Krajnc
Renault captur
NOVICE
Renault captur
Posodobljeni model testirajo na toplem
Iztok Krajnc
Astara microlino
NOVICE
Astara microlino
Nostalgični okoljevarstvenik
Iztok Krajnc
RAM 1500 TRX ‘Havoc Edition’
NOVICE
RAM 1500 TRX ‘Havoc Edition’
'Okoljevarstvo' na ameriški način
Iztok Krajnc
Mercedes-AMG GLC 63 coupé
NOVICE
Mercedes-AMG GLC 63 coupé
Mrcina z okoli 600 'konji'
Iztok Krajnc
Force citiline
NOVICE
Force citiline
Indijski grand espace
Iztok Krajnc
ARI 902
NOVICE
ARI 902
Pravi električni 'volkswagen'
Iztok Krajnc
Mini countryman
NOVICE
Mini countryman
Popolnoma odkrit
Iztok Krajnc
Polestar 4
NOVICE
Polestar 4
Zadnja stekla so pasé
Iztok Krajnc
MG cyberster
NOVICE
MG cyberster
Kitajski 'Z4'
Iztok Krajnc
Cupra formentor
NOVICE
Cupra formentor
Oster tudi po prenovi
Iztok Krajnc
Lancia pu+ra HPE
NOVICE
Lancia pu+ra HPE
Oživljanje skoraj mrtvega pacienta
Iztok Krajnc
Porsche cayenne
NOVICE
Porsche cayenne
Svež izgled in nove tehnologije
Iztok Krajnc
Cupra leon
NOVICE
Cupra leon
Prototip že na dirkališču
Iztok Krajnc
Lexus LM
NOVICE
Lexus LM
Prestižen transport ljudi
Iztok Krajnc
Renault clio
NOVICE
Renault clio
Tukaj je prenovljeni model
Iztok Krajnc
Volkswagen T-cross
NOVICE
Volkswagen T-cross
V Braziliji ujet posodobljen model
Iztok Krajnc
Mercedes-maybach EQS
NOVICE
Mercedes-maybach EQS
Ultimativno prestižna elektrika
Iztok Krajnc
Volkswagen ID.7
NOVICE
Volkswagen ID.7
Zastavonoša na elektriko
Iztok Krajnc
Nissan X-trail
NOVICE
Nissan X-trail
Prvi manjši popravki
Iztok Krajnc
Audi A3
NOVICE
Audi A3
Vstop v električno družino
Iztok Krajnc
Porsche cayenne
NOVICE
Porsche cayenne
Novo generacijo pokažejo 18. aprila
Iztok Krajnc
Mercedes-benz razred E all terrain
NOVICE
Mercedes-benz razred E all terrain
Terenski izgled in štirikolesni pogon
Iztok Krajnc
Ford transit courier
NOVICE
Ford transit courier
Najmanjši je zapeljal v novo generacijo
Iztok Krajnc
Aston martin DBS 770 ultimate volante
NOVICE
Aston martin DBS 770 ultimate volante
Samo 199 različic zgoraj brez
Iztok Krajnc
Renault clio
NOVICE
Renault clio
Večje možnosti za uspeh
Iztok Krajnc
Volvo XC40/C40 recharge
NOVICE
Volvo XC40/C40 recharge
Nove tehnologije za večji doseg
Iztok Krajnc
Mercedes-benz GLS
NOVICE
Mercedes-benz GLS
Elektrifikacija in nove tehnologije
Iztok Krajnc
Infiniti QX80
NOVICE
Infiniti QX80
Testirajo ga v Detroitu
Iztok Krajnc
Smart #3
NOVICE
Smart #3
Električnega novinca pokažejo čez 1 teden
Iztok Krajnc
Škoda enyaq campervan concept
NOVICE
Škoda enyaq campervan concept
Koncept za prosti čas
Iztok Krajnc
Kar nekaj novosti
NOVICE
Kar nekaj novosti
Audi Q7
Iztok Krajnc
Jogger je lahko tudi ‘avtodom’
NOVICE
Jogger je lahko tudi ‘avtodom’
Dacia extreme
Iztok Krajnc
Polikana oblika, tehnologija pride kasneje
NOVICE
Polikana oblika, tehnologija pride kasneje
Volkswagen ID.3
Iztok Krajnc
Picanto bo kmalu prenovljen
NOVICE
Picanto bo kmalu prenovljen
Kia Picanto
Iztok Krajnc
Kupite avtomobil s čim več zasloni na dotik …
NOVICE
Kupite avtomobil s čim več zasloni na dotik …
Ste se naveličali življenja?
Iztok Krajnc
Končna izdaja za Britance
NOVICE
Končna izdaja za Britance
Audi TT final edition
Iztok Krajnc
Čas za poliranje gubic
NOVICE
Čas za poliranje gubic
Mercedes-benz GLB in EQB
Iztok Krajnc
Drugačen izgled, več tehnologij
NOVICE
Drugačen izgled, več tehnologij
Peugeot 508
Iztok Krajnc
Odlična priložnost za Hyundai
NOVICE
Odlična priložnost za Hyundai
Hyundai i10
Iztok Krajnc
Nova generacija ujeta na Švedskem
NOVICE
Nova generacija ujeta na Švedskem
Škoda kodiaq
Iztok Krajnc
Blagi hibrid ima 625 ‘konjev’
NOVICE
Blagi hibrid ima 625 ‘konjev’
BMW X5 M in X6 M competition
Iztok Krajnc
Armatura za tehnofile
NOVICE
Armatura za tehnofile
Mercedes-benz razred E
Iztok Krajnc
Prve vohunske fotografije
NOVICE
Prve vohunske fotografije
Volkswagen ID.2
Iztok Krajnc
Slovo od motorja že prihodnje leto
NOVICE
Slovo od motorja že prihodnje leto
Bentley W12
Iztok Krajnc
Več moči in tehnologij
NOVICE
Več moči in tehnologij
Suzuki swace
Iztok Krajnc
Več različic, več tehnologij
NOVICE
Več različic, več tehnologij
Peugeot 2008
Iztok Krajnc
Kitajska ‘Volks-Panamera’
NOVICE
Kitajska ‘Volks-Panamera’
Ora lightning cat
Iztok Krajnc
50 tokrat testiranih letnih pnevmatik
NOVICE
50 tokrat testiranih letnih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Podaljšana različica z večjo baterijo
NOVICE
Podaljšana različica z večjo baterijo
Volkswagen ID. buzz LWB
Iztok Krajnc
Cenovno neverjetno ugoden ‘električar’
NOVICE
Cenovno neverjetno ugoden ‘električar’
Dayang chok G2
Iztok Krajnc
Vrnitev k tradicionalnim vrednotam
NOVICE
Vrnitev k tradicionalnim vrednotam
Daihatsu, Suzuki in Toyota
Iztok Krajnc
Osvežitev v drugi polovici leta
NOVICE
Osvežitev v drugi polovici leta
Kia sorento
Iztok Krajnc
Večja baterija za daljše poti
NOVICE
Večja baterija za daljše poti
Mercedes-benz esprinter
Iztok Krajnc
Prvi priključnohibridni maybach
NOVICE
Prvi priključnohibridni maybach
Mercedes-maybach S 580 e
Iztok Krajnc
Druga generacija pripelje prihodnje leto
NOVICE
Druga generacija pripelje prihodnje leto
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
999 električnih kabrioletov že aprila
NOVICE
999 električnih kabrioletov že aprila
Mini cooper SE convertible
Iztok Krajnc
Silhueta pred pomladno razgrnitvijo
NOVICE
Silhueta pred pomladno razgrnitvijo
Renault espace
Iztok Krajnc
Osvežena zunanjost in nova različica
NOVICE
Osvežena zunanjost in nova različica
Honda jazz
Iztok Krajnc
Ujet v Nemčiji
NOVICE
Ujet v Nemčiji
Ford transit courier
Iztok Krajnc
Tale bo zamenjal DB11
NOVICE
Tale bo zamenjal DB11
Aston martin DB12
Iztok Krajnc
Težko pričakovana novost
NOVICE
Težko pričakovana novost
Suzuki jimny in 5 vrat
Iztok Krajnc
Kupe in kabriolet
NOVICE
Kupe in kabriolet
Porsche 911
Iztok Krajnc
Zbogom megane R.S., zbogom Renaultsport
NOVICE
Zbogom megane R.S., zbogom Renaultsport
Renault megane R.S. ultime
Iztok Krajnc
Suzukijev prvi globalni električni avtomobil
NOVICE
Suzukijev prvi globalni električni avtomobil
Maruti Suzuki eVX EV SUV concept
Iztok Krajnc
Volkswagen tiguan
NOVICE
Volkswagen tiguan
Novi tiguan tokrat v beli
Iztok Krajnc
Študija podjetja S&P Global Mobility
NOVICE
Študija podjetja S&P Global Mobility
Indija prehiteva Japonsko
Iztok Krajnc
Jaguar F-pace P400e
NOVICE
Jaguar F-pace P400e
Zdaj z izboljšanim priključnohibridnim pogonom
Iztok Krajnc
Ujet na severu Evrope
NOVICE
Ujet na severu Evrope
Mercedes-benz EQA
Iztok Krajnc
Koncept električnega poltovornjaka
NOVICE
Koncept električnega poltovornjaka
RAM 1500 revolution concept
Iztok Krajnc
Predogled električne limuzine
NOVICE
Predogled električne limuzine
BMW i vision Dee concept
Iztok Krajnc
Hyundai kona
NOVICE
Hyundai kona
Več prostora in zelo drzen izgled
Iztok Krajnc
Volkswagen ID.7
NOVICE
Volkswagen ID.7
Pravijo, da jih bo prevozil 700
Iztok Krajnc
Odslej bo jogger šel hibridno
NOVICE
Odslej bo jogger šel hibridno
Dacia jogger hybrid 140
Iztok Krajnc
Zelena pridobiva na priljubljenosti
NOVICE
Zelena pridobiva na priljubljenosti
Avtomobilske barve
Iztok Krajnc