Aston martin vantage roadster bo eden zelo zaželenih avtomobilov, sploh za tiste, ki se radi vozijo zgoraj brez.
Pri Aston Martinu so že lansko leto pokazali znatno nadgrajeni model vantage, zdaj pa je napočil čas, da so predstavili tudi različico zgoraj brez. Aston martin vantage roadster je seveda deležen enakih nadgradenj kot kupe, torej motor premore še več moči, komponente vzmetenja so nove, seveda pa je precej drugačna tudi zunanjost. V prvi vrsti navduši nova maska, poleg drugačnih luči in odbijačev. Enaka po drugi strani ostaja streha, ki je še vedno ena najhitrejših pri kabrioletih na svetu, saj se odpre ali zapre v 6,8 sekunde, vse do hitrosti 50 km/h. Za primerjavo, pri minulem audiju A5 cabrio je streha za enako nalogo potrebovala 15 sekund. Platnena streha se pospravi v prostor za zadnjima sedežema, posledično pa se 350-litrski prtljažnik zmanjša na okoli 200 litrov.

Vse to seveda ni tako pomembno kot motorizacija, saj za premikanje skrbi 4,0-litrski turbobencinski motor V8, ki ga je posodil Mercedes-AMG, iz njega pa so iztisnili precej več moči. Zdaj tako proizvede že 489 kW (665 KM) moči in 800 Nm navora, zaradi česar se lahko do 100 km/h požene v 3,6 sekunde in doseže hitrost 325 km/h, kar je enako kot različica s trdo streho. To je celo 20 km/h več kot je pred posodobitvijo dosegel aston martin vantage roadster, za povečano moč motorja pa so seveda krivi večji turbini, spremenjeni profili odmične gredi in optimizacija kompresijskega razmerja. Moč se tako kot prej na zadnji kolesi prenaša preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, na voljo je tudi delna zapora zadnjega diferenciala, inženirji pa obljubljajo, da se roadster pelje tako neverjetno dobro kot kupe, kljub temu, da je od slednjega zaradi platnene strehe težji za 60 kilogramov. To je verjetno mogoče tudi zaradi drugačnega vzmetenja s spremenjenim delovanjem prilagodljivih blažilnikov in sprednjih dvojih vodil. Za hitro ustavljanje pa skrbijo karbonsko-keramične zavore.

Aston martin vantage roadster se v notranjosti lahko pohvali z novo generacijo multimedijskega sistema, tako da lastnikov ne bo več bolela glava. Gre za nadgrajeno multimedijo na 10,25-palčnem zaslonu, ki se ne zatika, je bolj pregledna in podpira tudi prepoznavanje ročnih kretenj. K sreči so se odločili pustiti nekaj gumbov za ključne funkcije, med drugim tudi za prezračevanje, v osnovi pa je na voljo zvočni sitem z 11 zvočniki in močjo 390 vatov, ki ga je ob doplačilu mogoče zamenjati za še boljši sistem Bowers & Wilkins. Aston martin vantage roadster bo na voljo spomladi, takrat pa bo zanj verjetno treba odšteti najmanj 220.000 EUR.
Kuštralo vas bo 665 ‘konjičkov’
Beri dalje