Dejansko kompaktni (dolžina: 362 cm, širina: 165 cm, višina: 158 cm, medosna razdalja), vendar pa ne najlažji (neto masa: 1175 kg) T03 predstavlja približno 1,5 milijarde evrov vreden odgovor skupine Stellantis na podobno ponudbo (dacia spring) iz koncerna Renault, ki je skupini Stellantis zagotovil 20-odstotni lastniški delež v podjetju Leapmotor in večinski lastniški delež v sestrski družbi Leapmotor International. Že na začetku je potrebno povedati, da gre v tem primeru za klasičen primer že dolgo poznane 'šraufenciger industrije', ker v FIAT-ovem obratu v poljskem mestu Tychy ne bodo izdelovali modela T03, temveč ga bodo kvečjemu sestavljali, ker tja v posamičnih škatlah prihajajo samo dokončno na Kitajskem izdelani in kasneje razstavljeni serijski primerki tega modela, ki jih bodo Poljaki nato samo sestavili. Na ta način lahko Stellantis zaobide evropsko zakonodajo in dacarje, ker lahko potem ta avtomobil tržijo kot evropski izdelek.
slika
V končni fazi me to sploh ne moti, moti me predvsem to, da se takšni avtomobili na poti iz rodne Kitajske do Evrope prav nesramno podražijo, ker je aktualna prodajna cena tega vozila na Kitajskem (od 7.950 do 12.500 ameriških dolarjev …) občutno nižja od njegove aktualne evropske prodajne cene, ki znaša nesramno visokih 18.900 evrov! Posledično ni čudno, da predstavniki Stellantisa in znamke Leapmotor ob tem omenjajo 'Win-Win-Situation' za obe podjetji, ker bodo z razliko v prodajnih cenah lahko dobro napolnili blagajne. In kaj naj si o takšnem početju mislijo potencialni kupci? Predvsem to, kupci avtomobilov v Evropi že dolgo nismo več 'kralji', temveč kvečjemu 'ovce', ki jim avtomobilska industrija ob pomoči politike lahko prodaja precenjene avtomobile. Ob tem se človek vpraša tudi to, od kje so nekateri slovenski novinarji ob opisovanju tega povsem simpatičnega avtomobila pobrali idejo, da gre v primeru modela T03 za cenovno dostopno vozilo, morda živijo v Švici, ne pa v Sloveniji, kjer si takšen opis lahko zasluži samo vozilo s prodajno ceno v območju od 10.000 do največ 15.000 evrov.
slika
Za odštetih 18.900 evrov bo kupec prejel simpatičnega mestnega malčka, ki na prvi pogled izgleda kot nekoliko manjši smart forfour, in to ob povezavi z najboljšo stopnjo vgrajene varnostne in komfortne opreme. Ob tem omenjajo serijsko klimatsko napravo, serijski 'infotainment' sistem z navigacijo ter vgradnjo 10 asistenčnih sistemov. Za samodejno premikanje tega vozila pa skrbi vgrajeni 70-kilovatni (95 KM) električni motor, ki mu lahko zagotovi povsem spodoben pospešek (0-100 km/h: 12,7 sekunde) in končno hitrost v okviru avtocestnih omejitev hitrosti (130 km/h). Po uradnih navedbah mu bo vgrajeni sklop akumulatorjev (kapaciteta: 37,3 kWh) lahko s samo enim polnjenjem ob povprečni porabi (16,3 kWh na 100 km) zagotovil od 265 do 395 mestnih WLTP kilometrov akcijskega dosega, vendar so nekateri kolegi že ugotovili, da lahko z razumno vožnjo (program ECO) dobro oklestite povprečno porabo električne energije na zelo sprejemljivih 12,3 kWh.
slika
Med pomanjkljivostmi pa omenjajo samo visok nakladalni rob prtljažnika v zadku ter odsotnost deljive zadnje klopi, motila jih je tudi agresivnost nekaterih vgrajenih asistenčnih sistemov, ki lahko z nenehnim 'akustičnim teženjem' v zonah z omejitvijo hitrosti na 30 km/h dobro načnejo živce voznika.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Lep poskus

V teh dneh so se nekateri evropski novinarji prvič srečali z novim (za nas Evropejce, Kitajci ga poznajo že od leta 2020 …), striktno električno gnanim izdelkom kitajske znamke Leapmotor, ki je v Evropi naprodaj v prodajnih salonih skupine Stellantis.

 

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc