Dejansko kompaktni (dolžina: 362 cm, širina: 165 cm, višina: 158 cm, medosna razdalja), vendar pa ne najlažji (neto masa: 1175 kg) T03 predstavlja približno 1,5 milijarde evrov vreden odgovor skupine Stellantis na podobno ponudbo (dacia spring) iz koncerna Renault, ki je skupini Stellantis zagotovil 20-odstotni lastniški delež v podjetju Leapmotor in večinski lastniški delež v sestrski družbi Leapmotor International. Že na začetku je potrebno povedati, da gre v tem primeru za klasičen primer že dolgo poznane 'šraufenciger industrije', ker v FIAT-ovem obratu v poljskem mestu Tychy ne bodo izdelovali modela T03, temveč ga bodo kvečjemu sestavljali, ker tja v posamičnih škatlah prihajajo samo dokončno na Kitajskem izdelani in kasneje razstavljeni serijski primerki tega modela, ki jih bodo Poljaki nato samo sestavili. Na ta način lahko Stellantis zaobide evropsko zakonodajo in dacarje, ker lahko potem ta avtomobil tržijo kot evropski izdelek.
slika
V končni fazi me to sploh ne moti, moti me predvsem to, da se takšni avtomobili na poti iz rodne Kitajske do Evrope prav nesramno podražijo, ker je aktualna prodajna cena tega vozila na Kitajskem (od 7.950 do 12.500 ameriških dolarjev …) občutno nižja od njegove aktualne evropske prodajne cene, ki znaša nesramno visokih 18.900 evrov! Posledično ni čudno, da predstavniki Stellantisa in znamke Leapmotor ob tem omenjajo 'Win-Win-Situation' za obe podjetji, ker bodo z razliko v prodajnih cenah lahko dobro napolnili blagajne. In kaj naj si o takšnem početju mislijo potencialni kupci? Predvsem to, kupci avtomobilov v Evropi že dolgo nismo več 'kralji', temveč kvečjemu 'ovce', ki jim avtomobilska industrija ob pomoči politike lahko prodaja precenjene avtomobile. Ob tem se človek vpraša tudi to, od kje so nekateri slovenski novinarji ob opisovanju tega povsem simpatičnega avtomobila pobrali idejo, da gre v primeru modela T03 za cenovno dostopno vozilo, morda živijo v Švici, ne pa v Sloveniji, kjer si takšen opis lahko zasluži samo vozilo s prodajno ceno v območju od 10.000 do največ 15.000 evrov.
slika
Za odštetih 18.900 evrov bo kupec prejel simpatičnega mestnega malčka, ki na prvi pogled izgleda kot nekoliko manjši smart forfour, in to ob povezavi z najboljšo stopnjo vgrajene varnostne in komfortne opreme. Ob tem omenjajo serijsko klimatsko napravo, serijski 'infotainment' sistem z navigacijo ter vgradnjo 10 asistenčnih sistemov. Za samodejno premikanje tega vozila pa skrbi vgrajeni 70-kilovatni (95 KM) električni motor, ki mu lahko zagotovi povsem spodoben pospešek (0-100 km/h: 12,7 sekunde) in končno hitrost v okviru avtocestnih omejitev hitrosti (130 km/h). Po uradnih navedbah mu bo vgrajeni sklop akumulatorjev (kapaciteta: 37,3 kWh) lahko s samo enim polnjenjem ob povprečni porabi (16,3 kWh na 100 km) zagotovil od 265 do 395 mestnih WLTP kilometrov akcijskega dosega, vendar so nekateri kolegi že ugotovili, da lahko z razumno vožnjo (program ECO) dobro oklestite povprečno porabo električne energije na zelo sprejemljivih 12,3 kWh.
slika
Med pomanjkljivostmi pa omenjajo samo visok nakladalni rob prtljažnika v zadku ter odsotnost deljive zadnje klopi, motila jih je tudi agresivnost nekaterih vgrajenih asistenčnih sistemov, ki lahko z nenehnim 'akustičnim teženjem' v zonah z omejitvijo hitrosti na 30 km/h dobro načnejo živce voznika.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Lep poskus

V teh dneh so se nekateri evropski novinarji prvič srečali z novim (za nas Evropejce, Kitajci ga poznajo že od leta 2020 …), striktno električno gnanim izdelkom kitajske znamke Leapmotor, ki je v Evropi naprodaj v prodajnih salonih skupine Stellantis.

 

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Ko še Mercedes-AMG počepne
NOVICE
Ko še Mercedes-AMG počepne
Brabus 700
Iztok Krajnc
Moderna psihedeličnost
NOVICE
Moderna psihedeličnost
Porsche 911 spirit 70
Iztok Krajnc
Majhni japonski poltovornjaki
NOVICE
Majhni japonski poltovornjaki
Napoved novega kulta?
Iztok Krajnc
Vojna napoved X7 in GLS
NOVICE
Vojna napoved X7 in GLS
Audi Q9
Iztok Krajnc
Zeleni pospeški
NOVICE
Zeleni pospeški
Lexus ES
Iztok Krajnc
Velika limuzina napada Nemce
NOVICE
Velika limuzina napada Nemce
Toyota bZ7
Iztok Krajnc
GLB bo tukaj leta 2026!
NOVICE
GLB bo tukaj leta 2026!
Mercedes-benz GLB
Iztok Krajnc
Hitro počitniško vozilo
NOVICE
Hitro počitniško vozilo
Toyota RV-2 concept
Iztok Krajnc
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc