Če se ukvarjate s prevozi petičnežev, potem morate pogledati novi lexus LM, ki ponuja ogromno prestiža.
Zaenkrat še ni jasno, če bo lexus LM zapeljal tudi na naše ceste, vsekakor pa bi lahko bil zanimiv za vse, ki petičneže prevažajo od letališča do številnih pestrih lokacij po Sloveniji. Ponaša se namreč z dobro mero prestiža, s številnimi tehnologijami, ki zagotavljajo večje udobje, tudi s tehnologijo aktivnega zmanjševanja zvoka okolice v kabini. Prav tako pa bo lexus LM s širokim naborom opreme zahteval konkreten kupček evrskih bankovcev, kot pričajo danes razkrite cene za Veliko Britanijo. Vstopni model s hibridnim pogonskim sklopom in pogonom na sprednji kolesi bo Britance olajšal za najmanj 104.156 EUR, izdaja s štirikolesnim pogonom pa vsaj za 107.630 EUR. Trenutno najbolje založena izdaja stane 130.777 EUR.
LM bo na izbranih tržiščih v Evropi na voljo že to jesen. Pri Lexusu pravijo, da LM pomeni 'luxury mover', oziroma prestižni enoprostorec, čeprav se bo po velikosti postavil po rob mercedes-benzu razreda V in volkswagnu transporter. Novinca so izdelali z mislijo na udobje in dobro počutje potnikov, za kar bo krivo tudi točno 3 metre dolgo medosje, zaradi katerega bo več kot dovolj prostora. Sploh pri različicah, ki bodo premogle samo štiri sedeže, čeprav bo za družine bolj prišla v poštev izdaja s sedmimi sedeži. Izdaja s štirimi sedeži bo premogla dva udobna fotelja zadaj, prav tako pa bo prostor med sprednjim in zadnjim delom deljen, ne samo s steno z zvočno izolacijo, temveč tudi s kar 48-palčnim zaslonom. K temu lahko dodamo še boljše ozvočenje Mark Levinson s kar 23 zvočniki (21 jih bo v izdaji s sedmimi sedeži), tudi napredno klimatsko napravo, ki uporablja termalne senzorje za natančen nadzor nad ogrevanjem in ventilacijo. Zanimivo je, da bo sedemsedežna različica imela v drugi vrsti dva sedeža, klop, ki bo sicer bolj udobna za dva potnika kot tri, pa bo na voljo povsem zadaj.
Vsi nivoji opreme bodo notranjost odeli v usnje, inženirji in oblikovalci pa so se še dodatno potrudili pri oblikovanju sedežev, ki zmanjšajo nagibanje glave levo in desno, poleg tega pa so izdelani iz posebnih materialov, ki izboljšajo udobje spodnjega dela telesa. To pomeni, da so deli sedeža izdelani iz trde osnove in mehkejšega zgornjega dela, takisto pa so električno nastavljivi in premorejo funkciji ogrevanja in prezračevanja, tudi zračno nastavljivo ledveno oporo.
48-palčni zaslon sicer premore tri možnosti gledanja: polni zaslon, kino in deljen zaslon na levo in desno polovico. Prvi način bo dobrodošel za prikaz pretočnih vsebin neposredno s strani potnikovega pametnega telefona, zadnji način pa omogoča, da ima vsak od potnikov svojo vsebino na svoji polovici zaslona. Pri sedmih sedežih je spredaj na voljo 14-palčni multimedijski zaslon, ki se sicer upravlja spredaj, potniki zadaj pa imajo nad sabo še gumbe za samodejno odpiranje stranskih vrat in dodatna odlagalna mesta.
Lexus LM je izdelan na platformi GA-K, tako da bo za premikanje skrbel izključno bencinski hibridni sistem, ki je sestavljen iz 2,5-litrskega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja. Skupaj bo na voljo do 184 kW (250 KM) moči in 239 Nm navora, moč pa se bo preko samodejnega menjalnika prenašala na vsa kolesa, po potrebi sicer do 80 odstotkov na zadnji kolesi in do 100 odstotkov na sprednji kolesi. Kako hitro bo LM pospešil do 100 km/h zaenkrat še ni jasno, bo pa lahko pospeševal do hitrosti 192 km/h. LM sicer v dolžino meri 5,13 metra, v širino 1,89 in v višino 1,95 metra, zato tudi parkiranje v garažnih hišah ne bo problematično. Na voljo so sistemi za samodejno ustavljanje v sili in prilagodljivo vzmetenje, poleg tega pa bo imel LM še poseben program vožnje za udobje potnikov zadaj, ki prilagodi vzmetenje in razporeditev navora za učinkovito zmanjšanje vibracij v kabini.
Čeprav se lexus LM osredotoča na udobje potnikov zadaj, so oblikovalci vseeno lepo izdelali voznikovo okolje, ki premore digitalne merilnike in kar nekaj odlagalnih mest, takisto klasično in digitalno vzvratno ogledalo, za boljši pregled nazaj, tudi 360-stopinjski pogled okoli avtomobila s funkcijo ptičje perspektive, za lažje parkiranje v ožjih parkiriščih. Cene zaenkrat še niso znane, vendar pričakujemo, da vstopni model ne bo poceni. Prvi primerki bodo na ceste v Evropi postavljeni konec letošnjega ali zgodaj prihodnje leto.
Najbolje založen najmanj 130 tisočakov
Beri dalje