Lexus je v ZDA že naznanil prihod modela UX z zmogljivejšim hibridnim pogonom, ki mu pravijo 300h. Bo prispel tudi k nam?
Lexus bo v ZDA že kmalu po novem letu splovil UX z zmogljivejšim hibridnim pogonskim sklopom 300h. Gre za peto generacijo hibridnega sistema, ki je lažja, bolj kompaktna in obenem tudi bolj zmogljiva. Sistem združuje 2,0-litrski bencinski motor in dva elektromotorja (83 kW (113 KM) spredaj in 30 kW (41 KM) zadaj) (ob štirikolesnem pogonu), skupno pa sistem ponudi 148 kW (202 KM) moči. Pospešek z mesta do 100 km/h traja samo še 8 sekund, za kar je kriva tudi lažja litij-ionska baterija, ki lahko ponudi večjo izhodno moč, obenem pa je še bolj energetsko učinkovita. Sestavljena je iz 60 celic, nahaja pa se pod zadnjo klopjo.
Lexus UX 300h se lahko ponaša še z eno novostjo – tehnologijo prestavljanja preko žice. To pomeni, da prestavna ročica in menjalnik nista več mehansko povezana, temveč samo še z električnimi signali. To seveda pomeni, da bo lexus UX 300h ponudil hitrejše in bolj zvezno pospeševanje, ob doplačilu pa bo na voljo tudi štirikolesni pogon E-four, ki na zadnjo os doda permanentno sinhroni elektromotor, ki zagotavlja skoraj takojšnjo uporabo navora v primeru slabega oprijema ali pospeševanja.
Češnja na torti lexusa UX 300h je nova bakrena barva 'crest', vsi modeli UX bodo odslej, vsaj v ZDA, premoli 18-palčna platišča in pnevmatike, s katerimi se je mogoče peljati tudi ko so predrte. Lexus UX 300h bo v ZDA na voljo kmalu po novem letu, pri nas pa vas bo UX 250h s sistemsko močjo 132 kW (179 KM) olajšal za najmanj 41 tisočakov.
Peta generacija hibridnega pogona
Beri dalje