Bavarci so junija leta 2020 pokazali osveženi M5, takoj za tem pa so inženirji začeli z razvojem naslednje generacije, ki so jo naši fotografi že ujeli. Seveda bo tudi tokrat šlo za najbolj zmogljiv M5 v zgodovini.
V skladu s časi in omejitvami glede izpustov bo novi M5 premogel hibridni pogonski sklop, kar potrjuje tudi nalepka na zadnjem odbijaču prototipa na fotografijah. Po napovedih bo novi M5 na ceste pripeljal leta 2024, torej eno leto po predstavitvi nove serije 5 (G60). Govorice namigujejo, da bo novi M5 priključni hibrid, kjer bo pogonski sklop sestavljen iz bencinskega motorja V8 in dveh elektromotorjev, skupno pa naj bi bilo na voljo kar 551 kW (750 KM) moči in 1.000 Nm navora. Popolnoma električni i5M vsaj sprva še ne pričakujemo, saj se bo moral zanašati na bolj napredno baterijsko tehnologijo, ki jo bodo Bavarci v proizvodne avtomobile začeli vgrajevati šele leta 2025. Lahko pa na tokratnih vohunskih fotografijah vidimo proizvodne luči tako spredaj kot zadaj, tudi veliko ledvičko na maski.
V notranjosti novega M5 pričakujemo napredno armaturno ploščo z velikim ukrivljenim zaslonom, ki bo združeval digitalne merilnike in zaslon multimedijskega sistema, ključ bo digitalni in verjetno ga bodo lastniki lahko imeli kar na mobilnem telefonu. Nova BMWjeva serija 5 bo znala tudi delno samodejno voziti na določenih odsekih cest, sama bo znala tudi parkirati.
M5 ima vse manj kamuflaže!
Beri dalje