Kmalu bo na cestah pristala posodobljena 8. generacija volkswagna golf, ki se bo ponašala z manjšimi posodobitvami.
V prvi vrsti bodo malenkostno spremenili obraz, kjer bosta drugačna maska in odbijač, takisto ožje luči. Seveda ob tem pričakujemo tudi drugačen odbijač zadaj ter spremenjeno grafiko luči.
V notranjosti bo precej večji zaslon multimedijskega sistema, ki bo zelo podoben 15-palčnemu iz električnega volkswagna ID.7, v vsakem primeru pa napovedujejo, da bo sistem deloval bistveno hitreje in bolj gladko. Vstopni modeli bodo verjetno imeli manjši 12-palčni zaslon, podobno kot pri ID.3. Nemci so sicer že pred časom obljubili, da se bodo znebili na dotik občutljivih površin na volanu, in golf bo očitno prvi model pri katerem se bo to dejansko zgodilo. Poleg tega v notranjosti pričakujemo izboljšane materiale, nove varnostne in zabavne sisteme, tudi sredinsko zračno blazino, ki je že debitirala pri različicah proizvedenih letos.
Osveženi golf bo izdelan na malenkost prilagojeni platformi MQB evo, ki bo podlaga tudi za nova modela tiguan in passat variant. To seveda pomeni, da so malenkost spremenili tudi delovanje podvozja, zaradi česar pričakujemo še izboljšane vozne lastnosti, ki pri volkswagnu golf tako ali teko veljajo kot normativ za razred C. Osmi golf bo po vsej verjetnosti zadnji golf z motorji na notranje zgorevanje, poslej pa bodo vsi pogoni blagohibridni. To pomeni, da bo za pogon v osnovi zadolžen 1,0-litrski turbobencinski motor eTSI, zmogljivejši bo posodobljen 1.5-litrski TSI z oznako evo2, vsekakor pa bo golf po prevetritvi na voljo tudi kot priključni hibrid. Baterijski sklop bo pogoltnil okoli 16 kWh elektrike, s čimer bo mogoče prevoziti dobrih 70 kilometrov samo na elektriko. Če se bo med motorno paleto še zadnjič pojavil tudi 2,0-litrski turbodizelski motor zaenkrat še ni jasno, vsekakor pa bo na voljo 2,0-litrski turbobencinski motor v različicah GTI in R.
Manjši popravki
Beri dalje