Pri Mercedes-Benzu so nedavno pokazali novo generacijo razreda E s kupom elektrificiranih pogonskih sklopov, mi pa smo že ujeli nabriti AMG E 53, ki ga testirajo na Nürburgringu in v okolici Arktičnega kroga.
Kot velja za vse primerke AMG, je tudi tukaj zunanjost zelo dinamično zašiljena, večji so zavorni koluti, več je izpušnih cevi na zadku, še vedno pa je pri izdaji E 53 vse skupaj bolj krotko kot pri najbolj brutalni izdaji AMG E 63. Na zadku kakopak pričakujemo večji spojler, maska pa bo drugače oblikovana kot klasični primerki z manj moči.
Na veliko žalost marsikoga za pogon ne bo zadolžen bencinski motor V8, temveč bo za pogon skrbel 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo v kombinaciji z elektromotorjem ponudil okoli 441 kW (600 KM) sistemske moči. Šlo bo za priključnohibridni pogonski sklop, kjer bo baterijski sklop sprejel okoli 24 kWh elektrike, moč pa se bo na vsa kolesa prenašala preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami. Novinca pričakujemo še letos.
Mercedes-AMG E 53 limuzina in karavan
Beri dalje