GLC je še vedno najbolj priljubljen model za Mercedes-Benz, zato je jasno, da bo tudi druga generacija premogla različico z nizko streho. Te so zadnja leta vse bolj priljubljene, v prejšnji generaciji se je zanjo odločilo 25 % kupcev.
Mercedes-benz GLC coupé je izboljšan tako na ekonomični kot na tehnološki plati. Ker dobrega recepta ne spreminjaš preveč, je tudi tokrat GLC coupé podoben svojemu predhodniku, seveda pa ima v primerjavi s klasičnim GLC drugačen zadek, z nižjo streho in drugačnimi lučmi. Dejansko je GLC coupé od klasičnega brata daljši za 47 milimetrov, je pa seveda malenkost manjši prtljažnik, ki tokrat pogoltne 45 litrov več kot prej, skupno 545. Prtljažnik se v primeru priključnohibridnega pogonskega sklopa zmanjša na 390 litrov.
Notranjost je enaka kot pri klasičnem GLC, torej je na sredini armaturne plošče velik pokončen zaslon z najnovejšim multimedijskim sistemom MBUX, pred voznikom so digitalni merilniki in na volanu so na dotik občutljive površine. Zaradi manjših stranskih stekel zadaj, so nad glave zadnjih potnikov namestili dodatno strešno okno, zaradi česar je na zadnji klopi več svetlobe in prostora za glave.
Za premikanje so zadolženi blagohibridni pogonski sklopi, pri vseh pa se moč preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami prenaša na vsa kolesa. GLC coupé 200 4matic premore 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, zmogljivejši 300 4matic pa iz enakega 2,0-litrskega turbobencinskega motorja iztisne že 190 kW (258 KM) moči in 400 Nm navora. Pri vseh blagih hibridih pri pospeševanju pomaga še elektromotor z močjo 17 kW (23 KM) in 200 Nm navora, ki pomaga tudi k skupni manjši porabi. Dva turbodizelska modela sta GLC coupé 220 d 4matic in 300 d matic, kjer je na voljo 145 kW (197 KM) moči in 440 Nm navora, oziroma 198 kW (269 KM) moči in 550 Nm navora. Pospeški do 100 km/h trajajo 7,9 oziroma 6,3 sekunde pri bencinskih in 8,1 ter 6,4 pri dizelskih izdajah.
Zanimivi so še trije priključnohibridni pogonki, kjer baterija pogoltne kar 31 kWh elektrike, zato je možno s takšnim GLC coupé prevoziti že do 130 kilometrov samo na elektriko. Baterija se po drugi strani polni z močjo 11 kW na izmeničnem in z do 60 kW moči na enosmernem toku. Vožnjo do 140 km/h omogoča elektromotor z močjo 100 kW (136 KM) in 440 Nm navora. Na voljo sta dva bencinska motorja in en dizelski v GLC coupé 300 de 4matic, kjer 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik in elektromotor ponudita 245 kW (335 KM) sistemske moči in 750 Nm navora. Vstopni 300 e 4matic ponudi 230 kW (313 KM) sistemske moči in 550 Nm navora, zmogljivejši 400 e 4matic pa premore že 280 kW (381 KM) sistemske moči in 650 Nm navora. Najhitreje se do 100 km/h požene GLC coupe 400 e 4matic, v 5,6 sekunde, drugi je 300 de 4matic v 6,4 sekunde, najpočasnejši pa je 300 e 4matic s 6,7 sekunde. Na novi GLC coupé bo treba počakati do julija.
Mercedes-benz GLC coupé
Beri dalje