Nemci so prvi GLS pokazali leta 2019, kot zamenjavo za takratni GL, tokrat pa so pokazali že osveženi primerek najbolj prestižnega SUVja v ponudbi. Na voljo bo predvidoma oktobra letos.
GLS ni model, ki bi se najbolje prodajal, vsekakor pa z njim Nemci zaslužijo dovolj, da si zasluži osvežitev. Poleg klasične različice bosta seveda na boljo še hitra izdaja AMG 63 in ultra prestižna izdaja Maybach. Nekih drastičnih oblikovnih spremembe vsekakor ne bo, so pa oblikovalci spremenili maske pri vseh treh izdajah, takisto so malenkostno polikali obliko obeh odbijačev. Še več, za 30 milimetrov so povečali oddaljenost od tal pri klasični različici, čeprav so pri Mercedes-Benzu sami povedali, da se lastniki modelov GLS zelo redko vozijo po brezpotjih. Na voljo bodo še nove oblike platišč v velikosti od 20 do 23 palcev, luči spredaj in zadaj pa se lahko pohvalijo z novim svetlobnim podpisom.
V notranjosti so malenkostni popravki, tudi multimedijski sistem je posodobljen in na voljo z najnovejšimi funkcijami iz ostalih novejših modelov, poleg tega pa je poslej na voljo še nov vozni program za terensko vožnjo 'off-road', ki ponuja podatke o strmini in bočnem naklonu, kompas in prikaz kota krmiljenja za pomoč pri terenski vožnji. V osnovi je na voljo še sistem za lažje parkiranje s 360-stopinjskim pregledom okoli avtomobila, ki omogoča funkcijo prozornega pokrova motorja, podobno kot pri modelu GLC in land roverju defender. Kaj je še novega? Drugačen je volan z na dotik občutljivimi površinami, posodobljen je glasovni pomočnik, ki ga ni treba več aktivirati z izrazom 'Hey Mercedes', na voljo sta še dva dodatna USB vhoda na sredinski konzoli in bolj intenziven sistem filtriranja zraka.
Športna izdaja AMG bo seveda bolj dinamično oblikovana, v notranjosti pa bo usnje nappa in bolj športno zašiljen multimedijski sistem z dodatnimi podmeniji AMG. Izdaja Maybach pa bo po drugi strani imela drugačno ambientalno osvetlitev z osvetljenimi logotipi, ušnje bo prešito v obliki diamanta, ekskluzivne barvne kombinacije pa so na voljo z belo, srebrno, rjavo in bež barvo.
Za premikanje bosta skrbela 3,0-litrska turbodizelska šestvalnika z močjo 230 kW (313 KM) in 270 kW (367 KM), poleg tega pa bo na voljo še 3,0-litrski turbobencinski motor z močjo 280 kW (381 KM). Pospešek pri prvih dveh znaša 6,7 oziroma 6,1 sekunde do 100 km/h, enako nalogo opravi v času 6,1 sekunde tudi vstopni bencinski motor. Precej hitrejši je 4,0-litrski turbobencinski osemvaljnik, ki proizvede 380 kW (517 KM) moči in 730 Nm navora, do 100 km/h pa se požene v 4,9 sekunde. Enak motor je na voljo še v izdaji GLS 600 4matic, kjer proizvede 410 kW (557 KM) moči in 730 Nm navora, zaradi česar se do 100 km/h izstreli v 4,2 sekunde, takšen motor pa bo edini, ki bo lahko premikal izdajo Maybach. Pri vseh motorjih se moč prenaša na vsa kolesa preko samodejnega menjalnika.
Najzmogljivejši model, AMG GLS 63, bo premogel enak turbobencinski motor V8, ki pa bo proizvedel že 450 kW (612 KM) moči in 850 Nm navora, pri čemer bo do 16 kW (22 KM) dodatne moči in 250 Nm dodatnega navora ponudil tudi generator. Pospešek do 100 km/h bo tudi tukaj trajal 4,2 sekunde, cena za slednji primerek pa bo gotovo blizu 200 tisočakov. Še več, vstopni model bo stal dobrih 110 tisoč evrov.
Mercedes-benz GLS
Beri dalje