Električni avtomobili so še vedno predragi, posledično pa manj dostopni najširšemu krogu ljudi. To opažajo tudi pri Mercedes-Benzu, ki so pred leti grandiozno napovedali, da bodo do leta 2025 vsako leto prodali že 50 odstotkov hibridnih in povsem električnih avtomobilov. To se očitno ne bo zgodilo, saj je nov cilj Nemcev, da letos dosežejo vsaj 21 odstotni delež hibridnih in električnih avtomobilov, prav tako pa v pokoj ne mislijo poslati razreda A. Mercedes-benz A bi se moral upokojiti do konca leta, pa so mu zaradi najbolj ugodne cene v ponudbi (pri nas najmanj 36.490 EUR) in posledično večjega zanimanja kupcev podaljšali življenje do vsaj leta 2026.
slika
Želja po prisilni elektrifikaciji voznih parkov v Evropi očitno ne gre po načrtih, in enako bo veljalo dokler ne bodo padle cene električnim avtomobilom. Posledično se tudi pri Mercedes-Benzu že pripravljajo na novo družino kompaktnih avtomobilov, ki bodo še premogli motorje na notranje zgorevanje. Gre za modele CLA, CLA shooting brake, GLA in GLB, ki bodo kmalu zapeljali v novo generacijo, tokrat na osnovi platforme MMA, ki podpira tako vgradnjo klasičnih pogonskih sklopov kot povsem električnih. Nemci se sicer še vedno niso javno opredelili do naslednjih generacij modelov A, A limuzina in B, vemo pa, da bo na platformi izdelan manjši križanec.
slika
Nemci mislijo, da bodo letno dosegli 50-odstotno prodajo električnih in hibridnih avtomobilov do leta 2030, kar seveda pomeni, da se jim je prvotni načrt za popolno elektrifikacijo do leta 2030 sesul kot hišica iz kart. Zdaj je odgovornim v Stuttgartu tudi končno postalo jasno, da bodo avtomobile z motorji na notranje zgorevanje morali prodajati tudi v prihodnjem desetletju, očitno pa bodo kmalu svojo zmoto ugotovili tudi odgovorni v EU. Vsesplošna prepoved prodaje avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje do leta 2035 po vsej verjetnosti ne bo dosežena, verjetno se bo letnica pomaknila v prihodnost za najmanj 10 do 15 let, bi pa lahko dosegli prepoved prodaje avtomobilov s samo motorjem na notranje zgorevanje do konca leta 2039. Tako bi potem vsaj še do 2045 oziroma 2050 lahko vozili hibridne avtomobile, najsibo klasične, priključnohibridne ali druge.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razred A živi naprej!

Grandiozne napovedi evropskih avtomobilskih proizvajalcev se že obračajo, pri Mercedes-Benzu so že sporočili, da razreda A letos še ne bodo upokojili.

Beri dalje
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
NOVICE
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
Audi RS 7
Iztok Krajnc
Audi A4 je postal A5
NOVICE
Audi A4 je postal A5
Audi A5
Iztok Krajnc
Večina trgovcev jih zavrača
NOVICE
Večina trgovcev jih zavrača
Električni avtomobili
Iztok Krajnc
Še en nabrit’ priključni hibrid!
NOVICE
Še en nabrit’ priključni hibrid!
Audi RS 5
Iztok Krajnc
Novi dodatki za še bolj drzen izgled
NOVICE
Novi dodatki za še bolj drzen izgled
Smart #1 Brabus
Iztok Krajnc
Ne hitrost, zmogljivost!
NOVICE
Ne hitrost, zmogljivost!
Volkswagen ID. buzz cargo GTX
Iztok Krajnc
Maribor, Novo mesto, Ljubljana, Kranj
NOVICE
Maribor, Novo mesto, Ljubljana, Kranj
Raziskava o menjavi pnevmatik
Iztok Krajnc
Kup novosti prihaja že prihodnje leto
NOVICE
Kup novosti prihaja že prihodnje leto
Škoda enyaq
Iztok Krajnc
Z električnim in hibridnim pogonom
NOVICE
Z električnim in hibridnim pogonom
Fiat grande panda
Iztok Krajnc
Električna reinkarnacija
NOVICE
Električna reinkarnacija
Ford capri
Iztok Krajnc