Prvi popolnoma električen Mercedes-Maybach je EQS, ki bo primarno najbolj zanimal Kitajce in Američane. V drobovju se skriva enaka platforma EV2, ki podlaga tudi modele mercedes-benz EQE in EQS, v primeru ekstremno prestižnega EQS pa služi kot dom dvema elektromotorjema, ki skupaj proizvedeta 484 kW (658 KM) sistemske moči in 950 Nm navora. Baterijski sklop sicer neto ponudi 107 kWh elektrike, kar bi lahko bilo dovolj za do 600 kilometrov vožnje po WLTP, baterijo pa bo mogoče polniti z največ 200 kW preko enosmernega toka. Kakšna je sicer teža dragega behemota še sicer ni jasno, neuradno malenkost manj kot tri tone, kljub temu pa se lahko do 100 km/h požene v 4,4 sekunde.
slika
Zaradi zagotavljanja izkušnje pretiranega udobja, so inženirji dodobra izpopolnili sam električen pogon, da je v kabini med vožnje kar se da tiho. To so ustvarili tudi s pomočjo dodatne zvočne zatesnitve kabine, drugačnih obrob steklenih površin in še z možnostjo, da se zadnji elektromotor odklopi med jadranjem, kar zagotavlja manj vibracij in hrupa. Seveda premore maybach EQS tudi štirikolesno krmiljenje, pri čemer se ob doplačilu lahko zadnji kolesi obrneta do 10 stopinj v nasprotno smer sprednjih koles, zaradi česar se drastično zmanjša obračalni krog, takisto pa je na voljo tudi napredno in prilagodljivo zračno vzmetenje, ki konstantno spreminja trdoto blažilnikov za čim bolj udobno vožnjo.
slika
Oblikovno ni nekih drastičnih sprememb v primerjavi z mercedes-benzom EQS, vsekakor pa ima maybach EQS vizualno bolj prefinjeno zunanjost, drugačno interpretacijo maske, tudi možnost dvobarvne zunanjosti in nekaterih drugih opcij, ki sicer pri klasičnem EQS niso na voljo. Platišča bodo v diagonalo merila ali 21 ali 22 palcev.
slika
Kabina je podobna kot pri klasičnih modelih EQE in EQS, torej je na sredini armature kar 17,7-palčni zaslon na dotik, pri čemer je lahko dodaten zaslon ob doplačilu tudi pred sovoznikom. Drugačna pa je vsekakor zadnja polica, ki je edinstvena pri maybach EQS, saj klasični EQS premore rolo, ki ločuje kabino in prtljažni prostor. Materiali v notranjosti so ekstremno sofisticirani, prefinjeni in tudi dragi, zato bo vstopni model stal okoli 290 tisoč evrov, ko pripelje proti koncu leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Mercedes-maybach EQS

Mercedes-Maybach je pokazal svoj najnovejši avtomobil na elektriko, EQS. Slednji se bo ponašal s pretiranim prestižen, sofisticiranimi materiali in predvsem z visoko vstopno ceno. Okoli 290 tisoč evrov.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc