Prvi popolnoma električen Mercedes-Maybach je EQS, ki bo primarno najbolj zanimal Kitajce in Američane. V drobovju se skriva enaka platforma EV2, ki podlaga tudi modele mercedes-benz EQE in EQS, v primeru ekstremno prestižnega EQS pa služi kot dom dvema elektromotorjema, ki skupaj proizvedeta 484 kW (658 KM) sistemske moči in 950 Nm navora. Baterijski sklop sicer neto ponudi 107 kWh elektrike, kar bi lahko bilo dovolj za do 600 kilometrov vožnje po WLTP, baterijo pa bo mogoče polniti z največ 200 kW preko enosmernega toka. Kakšna je sicer teža dragega behemota še sicer ni jasno, neuradno malenkost manj kot tri tone, kljub temu pa se lahko do 100 km/h požene v 4,4 sekunde.
slika
Zaradi zagotavljanja izkušnje pretiranega udobja, so inženirji dodobra izpopolnili sam električen pogon, da je v kabini med vožnje kar se da tiho. To so ustvarili tudi s pomočjo dodatne zvočne zatesnitve kabine, drugačnih obrob steklenih površin in še z možnostjo, da se zadnji elektromotor odklopi med jadranjem, kar zagotavlja manj vibracij in hrupa. Seveda premore maybach EQS tudi štirikolesno krmiljenje, pri čemer se ob doplačilu lahko zadnji kolesi obrneta do 10 stopinj v nasprotno smer sprednjih koles, zaradi česar se drastično zmanjša obračalni krog, takisto pa je na voljo tudi napredno in prilagodljivo zračno vzmetenje, ki konstantno spreminja trdoto blažilnikov za čim bolj udobno vožnjo.
slika
Oblikovno ni nekih drastičnih sprememb v primerjavi z mercedes-benzom EQS, vsekakor pa ima maybach EQS vizualno bolj prefinjeno zunanjost, drugačno interpretacijo maske, tudi možnost dvobarvne zunanjosti in nekaterih drugih opcij, ki sicer pri klasičnem EQS niso na voljo. Platišča bodo v diagonalo merila ali 21 ali 22 palcev.
slika
Kabina je podobna kot pri klasičnih modelih EQE in EQS, torej je na sredini armature kar 17,7-palčni zaslon na dotik, pri čemer je lahko dodaten zaslon ob doplačilu tudi pred sovoznikom. Drugačna pa je vsekakor zadnja polica, ki je edinstvena pri maybach EQS, saj klasični EQS premore rolo, ki ločuje kabino in prtljažni prostor. Materiali v notranjosti so ekstremno sofisticirani, prefinjeni in tudi dragi, zato bo vstopni model stal okoli 290 tisoč evrov, ko pripelje proti koncu leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Mercedes-maybach EQS

Mercedes-Maybach je pokazal svoj najnovejši avtomobil na elektriko, EQS. Slednji se bo ponašal s pretiranim prestižen, sofisticiranimi materiali in predvsem z visoko vstopno ceno. Okoli 290 tisoč evrov.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc