Porsche cayenne: Pri Porscheju so si končno nalili čistega vina in priznali, da elektrifikacija ne poteka po načrtih. Tako lahko motorje V8 v njihovih avtomobilih pričakujemo tudi po letu 2030.
Veseli smo, da so si avtomobilski proizvajalci končno začeli priznavati, da prisilna elektrifikacija ne poteka po načrtih, ki so jih predvideli bruseljski birokrati. Tako so tudi pri Porscheju priznali, da se njihovi električni avtomobili ne prodajajo najbolje, zaradi česar so spremenili prodajne načrte za prihodnja leta. Res je, da v drugi polovici aktualnega desetletja pričakujemo povsem električni cayenne, torej četrto generacijo, poleg slednje pa bodo Nemci še vedno prodajali tudi tretjo generacijo, s klasičnimi motorji na notranje zgorevanje.

To pomeni, da bodo pri Porscheju še vedno nadaljevali z vlaganjem v tehnologije aktualne generacije modela cayenne, posledično pa bo tudi motorna paleta še malenkost bolj učinkovita. Še vedno bodo za premikanje skrbeli tudi motorji V8, na voljo pa bosta tudi hibridni in priključnohibridni pogon. Seveda Nemci ne nameravajo opustiti načrtov za elektrifikacijo, še vedno upajo, da bodo po letu 2030 letno prodali več kot 80 odstotkov električnih avtomobilov, ampak samo v primeru, da bo obstajalo povpraševanje. Trenutni trendi namigujejo, da ne bo tako, poleg tega bodo morali inženirji rešiti še nekaj težav z najnovejšo električno platformo PPE, ki bo podlagala električni porsche cayenne, ki že opravlja prve testne kilometre.
Motorji V8 ostajajo tudi po letu 2030
Beri dalje