Prodaja električnih avtomobilov je vse slabša, zato tudi pri Porscheju razmišljajo, da bi macan tudi v prihodnje imel motor na notranje zgorevanje.
Porsche macan je eden od najbolje prodajanih modelov za znamko Porsche, vse od svoje premiere leta 2014. Celo lansko leto, ko so ga zaradi kibernetskih zakonov prenehali prodajati v Evropi, je pred prepovedjo prodaje dobil 64.517 novih lastnikov. Prihodnost pa je svetla ravno za izdajo z motorjem na notranje zgorevanje, ki jo bodo dokončno prenehali izdelovati prihodnje leto, na obzorju pa se nam nasmiha naslednja generacija, ki bo za premikanje še vedno uporabljala bencin. Pri Porscheju namreč niso povsem prepričani, da bo električni macan lahko zamenjal bencinsko različico, saj jih doslej še niso prodali toliko, da bi se o tem lahko pretirano hvalili, poleg tega pa je v lanskem letu prodaja električnega modela taycan padla za neverjetnih 49 odstotkov.

Dejstvo je, da je prisilna elektrifikacija s strani EU bila slaba, to pa se kaže v prodaji, zato mnogi evropski proizvajalci k sreči spreminjajo svoja razmišljanja in se vračajo k motorjem na notranje zgorevanje. To bi se lahko zgodilo tudi pri Porscheju, kjer že razmišljajo, da bi platforme prihodnjih povsem električnih avtomobilov, ki jih bodo vsak čas začeli proizvajati, spremenili do te mere, da bi lahko v drobovja vgrajevali tudi bencinske motorje. Takšni pogovori trenutno potekajo tudi v vodstvu Porscheja, posledično pa je že vsem kristalno jasno, da bo motor na notranje zgorevanje ostal prisoten bistveno dlje, kot so nam nespametno napovedali nestrokovnjaki v evropski komisiji in evropskem parlamentu.

Porsche cayenne je že dobil novo dozo življenja, tako da bo vsaj do začetka 30. let aktualnega stoletja razveseljeval ljubitelje zvena osmih valjev, nekaj podobnega pa bi se lahko zgodilo tudi z modelom macan, ki so ga od leta 2014 seveda dvakrat prenovili. Zna se zgoditi, da bodo še tretjič posodobili prvo generacijo, morebiti pa se jim bo splačalo še več denarja vložiti v pravo bencinsko drugo generacijo. Nemci so ogromno denarja že namenili za razvoj električnih modelov 718 boxster/cayman, cayenne in za velik SUV s tremi vrstami sedežev, tako da ostaja vprašanje, koliko denarja bo dejansko na voljo za macan, ob električni panameri pa bo potrjeno še dovolj prostora za bencinsko izdajo. Lahko se zgodi, da bo prihodnji porsche macan delil mnogo z novim audijem Q5, ki že uporablja novo platformo PPC, ki podlag tudi nova modela A5 in A7.
Motorji z notranjim zgorevanjem ostajajo
Beri dalje