Nemci so že leta 2022 najavili prihod električnega audija A6 e-tron, jutri pa ga bodo tudi uradno razkrili.
Pri Audiju so leta 2022 pokazali prve fotografije koncepta, za katerega so že takrat napovedali, da bo v skoraj nespremenjeni obliki pristal tudi pri kupcih. Časovnica se je sicer zamaknila na leto 2025, jutri pa bomo deležni vseh podrobnosti. Ne pozabite, zaradi novega sistema imenovanja modelov, ki se nam zdi prekleto slab, bodo modeli z električnim pogonom nosili oznaki A4 in A6, njuni alternativi z motorji na notranje zgorevanje pa A5 in A7.

Kakšen torej bo električni A6 e-tron? V prvi vrsti bo izdelan na platformi za premijske električne avtomobile PPE, razvili pa so jo skupaj Porschejevimi inženirji. Vse ostale informacije so povzete po konceptu, ki uporablja 800-voltno električno arhitekturo in omogoča hitro polnjenje baterijskega sklopa z močjo do 270 kW, kar pomeni, da se lahko do 75 odstotkov napolni v manj kot 25 minutah (od 5 do 80 %), že 10 minut polnjenja pa baterijo napolni za novih 300 kilometrov vožnje. Baterijski sklop lahko shrani 100 kWh elektriko, kar naj bi veljalo tudi za proizvodno različico, bo pa to tudi največja baterija v ponudbi, zato bo lahko A6 avant E-tron s polno prevozil do 700 kilometrov.

Koncept audi A6 avant e-tron je premogel dva elektromotorja, ki sta skupaj proizvedla 350 kW (475 KM) moči in 800 Nm navora, zaradi štirikolesnega pogona pa je koncept dosegel 100 km/h v manj kot štirih sekundah. Brez skrbi, na boljo bo tudi šibkejša različica s samo enim elektromotorjem, ki se bo do stotice pognala v slabih sedmih sekundah.

Oblikovno A6 avant E-tron concept spominja na koncept limuzine iz leta 2021, enak oblikovni jezik pa bodo uporabljali vsi prihajajoči električni audiji. Na obrazu je ogromna maska, v sklopu katere je tudi osvetljen logotip Audi, okoli maske pa so kontrastni temnejši barvni toni. Luči spredaj so zelo ozke in premorejo digitalno matrično LED tehnologijo, ki omogoča prikazovanje različnih elementov na podlago, tudi videoposnetkov, ozka sta tudi zunanji vzvratni ogledali. Na konceptu so nameščena še 22-palčna platišča, vsesplošna oblika pa je zelo čista. Nekaj je še dodatkov v črni barvi, tudi na spodnjem delu zadnjega odbijača, kjer je velik usmerjevalnik zraka, zadnje steklo je postavljeno precej pokončno, čez celotno širino zadka pa so luči z OLED tehnologijo.

Koncept premore zračno vzmetenje in prilagodljive blažilnike, ki bodo na voljo tudi pri proizvodni različici, zaradi platforme PPE pa bo po napovedih v notranjosti ogromno prostora. Fotografij slednje še nimamo, je pa koncept dolg skoraj 5 metrov in širok 1,96 metra. Medosje je zelo dolgo in oba previsa sta kratka, ker ni potrebe po tunelu za kardan, pa bo v kabini občutek večje prostornosti. Koliko prtljage lahko sprejme prtljažnik še ni jasno, vendar pričakujemo dobrodušno odmerjen prostor zadaj in še nekaj prostora pod sprednjim pokrovom.

Električni audi A6 bo v limuzinski in karavanski izdaji pristal na cestah že prihodnje leto, alternativa s pogonom na notranje zgorevanje pa bo tako v limuzinski kot karavanski izdaji nosila oznako A7. Več podrobnosti o A6 e-tron in A6 avant e-tron pa jutri, ko ga uradno pokažejo.
Jutri pokažejo električni audi A6
Beri dalje