Nemci so posodobili svoj električni audi e-tron GT, ki se zdaj ponaša z novo baterijo, hitrejšim polnjenjem in povečano močjo.
Audi e-tron GT bo z zadnjo posodobitvijo postal še bolj zanimiv za ljubitelje električnih cestnih dirkalnikov. Da so Nemci posodobili zunanji izgled ni toliko pomembno kot dejstvo, da je na voljo veliko novih tehnologij, zaradi katerih bo e-tron GT bogatašem prirasel k srcu. V prvi vrsti bodo na voljo tri izdaje, S, RS in RS performance, med katerimi bo slednji najzmogljivejši audi v zgodovini znamke. V drobovju audija e-tron GT se skriva enaka platforma J1 kot pri porscheju taycan, posledično pa je prenova prinesla baterijski sklop, ki pri enakih merah pospravi več elektrike. Poprej je to pomenilo 85 kWh neto, 93,7 kWh bruto, zdaj pa 97 kWh neto, oziroma 105 kWh bruto, pri čemer je baterija sama celo lažja za 9 kilogramov in skupno tehta 625 kilogramov.
Audi e-tron GT bo v vseh izdajah premogel več moči kot prej, vstopni S e-tron GT že okroglih 500 kW (679 KM), zmogljivejši RS e-tron GT 630 kW (856 KM), najzmogljivejši RS e-tron GT performance pa kar 680 kW (925 KM) moči. To seveda pomeni, da se bo najzmogljivejši e-tron GT do 100 km/h pognal v 2,5 sekunde, drugi najzmogljivejši v 2,8 in tretji v 3,4 sekunde. Seveda je pri tem potrebno dopisati, da so takšne zmogljivosti zgolj začasne narave in običajno na voljo pri napolnjenosti baterije od 100 do 91 odstotkov. Kljub povečani moči so inženirji uspeli audi e-tron GT narediti bolj ekonomičen, posledično lahko v svoji najbolj krotki izdaji s polno baterijo prevozi do največ 609 kilometrov, poleg tega pa so povečali moč polnjenja za 50 kW na 320 kW. Na hitrih polnilnicah se bo tako baterija preko enosmernega toka v optimalnih pogojih napolnila od 10 do 80 odstotkov v samo 18 minutah, v osnovi se bo z vgrajenim polnilnikom na izmeničnem toku z močjo 11 kW polnila 10 ur, seveda pa bo polnilnik ob doplačilu premogel moč 22 kW.
Poleg zmogljivejših in bolj učinkovitih pogonskih sklopov bo audi e-tron GT poslej premogel dve novi vzmetenji, ki bosta izboljšali vodljivost in vozno dinamiko. V osnovi bo na voljo nov sistem zračnega vzmetenja z dvokomornimi zračnimi vzmetmi in blažilniki z dvojnimi ventili. Po napovedih so tako povečali razliko med športnim programom vožnje sport in udobnim programom comfort, takisto se e-tron GT v športnem programu obnaša še bolj agilno. Ob doplačilu bo na voljo nov sistem vzmetenja 'active ride', ki uporablja pametne aktivne blažilnike in enake zračne vzmeti za popoln nadzor nad nagibanjem in naklonom. Poleg tega bo na voljo tudi način prilagajanja oddaljenosti od tal, da se bo avtomobil malenkost dvignil in omogočil lažji vstop potnikom, prav tako pa sistem aktivno preprečuje nagibanje med ovinki. Posledično bo sistem skrbel za boljšo vozno dinamiko, prav tako pa zaradi slednjega ni več potrebe po klasičnih stabilizatorjih, saj vsako kolo deluje povsem neodvisno.
Vstopni audi S e-tron GT bo premogel jeklene zavore, zmogljivejša brata seveda diske prevlečene s silikonom, ki bolje odvajajo toploto. Ob doplačilu bodo seveda na voljo karbonsko-keramične zavore z ogromnimi 10-batnimi čeljustmi v srebrni ali rdeči barvi. Zunaj bosta na voljo dve različni obliki odbijačev, 20-palčna platišča in razširjena barvna paleta, zmogljivejši izdaji RS pa bosta premogli malenkost večje dovode zraka spredaj in še bolj agresiven izgled, vključno z novim difuzorjem zadaj in 21-palčnimi platišči. Audi RS e-tron GT performance bo po drugi strani dobil še dodatke iz 'sesekljanega ogljika' vseokrog, tudi na zadnjem difuzorju, bo pa ta kompoznitni material prvič na voljo pri kateremkoli audiju, saj so ga doslej uporabljali pri izdelavi še dražjih avtomobilov, premoge ga recimo lamborghini huracan.
Seveda niso pozabili na notranjost, kjer bo audi e-tron GT na voljo z novimi barvami in elementi, takisto so nadgradili multimedijski sistem, ki gnezdi v drobovju 10,1-palčnega zaslona na dotik. Audi e-tron GT se bo poslej lahko pohvalil še z novim volanom, vstopni model pa bo v Nemčiji na voljo za najmanj 126.000 EUR. Audi RS e-tron GT performance bo na voljo za najmanj 160.500 EUR, prvi primerki pa bodo na naših cestah že oktobra letos.
925 ‘konjev’ za ekstremno hitre pospeške
Beri dalje