Audi Q5 sportback se v drugi generaciji ponaša še z bolj sofisticirano in dinamično zunanjostjo, ki bo povšeči ljubiteljem nizkih streh.
Dejstvo je, da je marsikdo zaljubljen v križance in SUVje z nizkimi strehami, zato jih proizvajalci tudi ponujajo. Med slednjimi bo od januarja prihodnje leto na voljo tudi audi Q5 sportback, ki je v drugi generaciji precej bolj samosvoj kot poprej. Oblikovalci so ga namreč že v osnovi izrisali kot samosvoj model, in ne kot nadgradnjo klasičnega Q5, tako da je streha zdaj še nižja, steklene površine še manjše in vsesplošni izgled še bolj agresiven. Res je, da je takšen Q5 sportback manj praktičen, tudi prtljažnik pogoltne 5 litrov manj kot pri Q5, a še vedno solidnih 515, oziroma 470 litrov, če gre za bolj dinamično izdajo SQ5. Zakaj, se sprašujete? Ker ima SQ5 bolj sofisticiran zadnji diferencial, ki potrebuje več prostora.

audi SQ5 sportback
Tako kot audi Q5 tudi audi Q5 sportback ponuja marsikaj, že v osnovi pa je obut v 19-palčna platišča. Večja so na voljo ob doplačilu, so tudi odvisna od izbrane opreme, v vsakem primeru pa je v notranjosti 14,5-palčni zaslon za multimedijo in digitalni merilniki na 11,9-palčnem zaslonu. Kupcem so na voljo še matrične led luči spredaj in OLED luči zadaj, takisto zračno vzmetenje in panoramska streha, ki pa so na seznamu dodatne opreme. Tam je tudi boljše ozvočenje Bang & Olufsen, ki pa je v sklopu paketa zvok in tehnologija, ki zajema še razširjeno ambientalno osvetlitev kabine, projekcijski prikazovalnik in zmogljivejše vhode USB tipa C za polnjenje.

audi SQ5 sportback
Za premikanje sta zadolžena dva blagohibridna pogona, vstopni 2,0-litrski turbobencinski z močjo 150 kW (204 KM) in 340 Nm navora, tudi 2,0-litrski turbodizelski stroj z močjo 150 kW (204 KM) in 400 Nm navora. Bencinski lahko ob doplačilu prenaša moč na vsa kolesa, dizelski ima štirikolesni pogon že v osnovi, pri obeh pa je na voljo nov generator, ki lahko doda do 230 Nm navora in 18 kW (24 KM) moči, ko je dovolj energije v 48-voltni bateriji. Slednja se polni z močjo največ 25 kW med rekuperacijo, vsekakor pa bo v glavah najbolj zaželen audi SQ5 sportback. Slednji premore 3,0-litrski turbobencinski motor V6, ki ponudi 270 kW (367 KM) moči in 550 Nm navora. Cena? V Nemčiji audi Q5 sportback najmanj 54.800 EUR, audi SQ5 sportback pa najmanj 85.400 EUR.
Triumfalna vrnitev
Beri dalje