Lansko leto je na reliju Dakar debitiral audi RS Q e-tron, za katerega letos upajo, da bo izboljšal svoj lanskoletni rezultat, ko sta voznika Mattias Ekström in Emil Bergkvist končala na 9. mestu v svojem razredu. Prav tako želijo Nemci na ta račun prodati še nekaj novih avtomobilov, zato so zdaj pokazali posebno izdajo Q8 e-tron edition Dakar, ki jo bo mogoče brez dodatnih homologacij voziti na cesti. Q8 e-tron edition Dakar je namreč izdelan na osnovi različice Q8 55 e-tron quattro, kjer za delovanje dveh elektromotorjev, ki proizvedeta 300 kW (408 KM) sistemske moči, pomaga baterijski sklop, ki pospravi 106 kWh elektrike. Sprememb pri pogonu seveda ni, torej se bo takšen Q8 e-tron do 100 km/h še vedno pognal v 5,9 sekunde, skupno pa boste lahko s polno baterijo prevozili do 450 kilometrov (WLTP).
slika
Se vam zdi to manj kot pri klasičnem Q8 55 e-tron quattro? Seveda je, saj ima avtomobil nameščenih cel kup dodatkov, med katerimi so najbolj očitne terenske pnevmatike na 18-palčnih platiščih. Prav tako so za dodatnih 65 milimetrov povečali oddaljenost od tal in razširili oddaljenost med pnevmatikami na osi za 57 milimetrov. Strešni prtljažnik je na voljo že v osnovni opremi, nanj pa je mogoče naložiti do 40 kilogramov tovora, prav tako pa ima Q8 e-tron edition Dakar še športno notranjost S line s posebnimi predpražniki in vratnimi projektorji, ki na tla projicirajo napis 'edition Dakar'.
slika
So spremenili še kaj? Osrednji multimedijski zaslon ima peščeno ozadje, prav tako lahko v meniju najdete možnost, da vidite za koliko stopinj je avtomobil nagnjen na stran, sve ostalo pa je praktično enako kot pri klasičnem Q8 55 e-tron quattro. Na žalost ne bo na voljo tudi nobenih posebnih barv, med katerimi bi gotovo izstopala peščena, na voljo pa bodo črna, bela ali siva, pri čemer bo pri vsaki spodnji del avtomobila odet v črno. Tudi če bodo izdelali samo 1.000 primerkov posebneža, bi se lahko še malo bolj potrudili, sploh ker bo vsak Q8 e-tron edition Dakar stal najmanj 120.000 EUR. Seveda bo na voljo še seznam z doplačili, med katerimi bodo na voljo tudi grafike dirkalnika RS Q e-tron, pri čemer bodo takšnih primerkov izdelali samo 99, vsak pa bo stal najmanj 130.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Posebnež s terenskimi pnevmatikami

Čez nekaj dni se začne vzdržljivostni reli Dakar, še pred tem pa so pri Audiju pokazali posebneža Q8 e-tron edition Dakar, ki se ne bi mogel spopasti s težko dirko.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc